Originally posted by Spiddu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
-
-
Originally posted by aku1979 View PostMistä kannattaisi lähteä etsimään syytä välykseen ohjauksessa. Ratissa tuntuu muutaman sentin klappi molempiin suuntiin ennen kuin pyörät kääntyvät. Ylimääräisiä ääniä en ole ohjauksesta kuullut ohjaustehostimen jurinoiden lisäksi ääriasennossa. Auto on -06 226tkm ajettu E91 xdrive perus hydraulisella ohjauksella.
Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.e91 330da vm06
Comment
-
-
Originally posted by Mxa View PostMitä muilla 335i omistajilla on co2 päästöiksi merkitty rekisteriotteeseen? Oma auto e92 manuaali 7/2007 ja lapussa päästöt 259g ja mitä hieman googlailin niin monessa paikassa ilmoitettiin 228g.E91 335i /// LCI Alpinweiß III
E92 325i
E39 520i
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by emper0r View Posthttp://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=32_1516
Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
Comment
-
-
Originally posted by emper0r View Posthttp://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=32_1516
Koita onko välystä heiluttamalla konehuoneen puolelta kyseisestä ohjaustankoo.Itsellä auttoi ylemmän nivelen torxin kiristys. Hankalassa paikassa tosin, täytyy olla ratti käännettynä tiettyyn asentoon.
Comment
-
-
e92 M3:sta vaihdettiin juuri pyöränlaakeri takavasemmalle. Ajaessa mittaristo syttyi kuin joulukuusi eli renkaan nopeutta ei saa enää luettua. Vikakoodeja ei olla vielä luettu mutta ilmeisesti antaa saman koodin oli kyseessä paskottu anturi tai asennettaessa paskottu laakeri? Saako mitenkään varmistettua kumpi on kyseessä ennen kuin latoo taaloja tiskiin uuteen anturiin? Laakeri asennettiin oikein eli magneettinen puoli sisäänpäin.
Comment
-
-
Originally posted by ChristianH View Poste92 M3:sta vaihdettiin juuri pyöränlaakeri takavasemmalle. Ajaessa mittaristo syttyi kuin joulukuusi eli renkaan nopeutta ei saa enää luettua. Vikakoodeja ei olla vielä luettu mutta ilmeisesti antaa saman koodin oli kyseessä paskottu anturi tai asennettaessa paskottu laakeri? Saako mitenkään varmistettua kumpi on kyseessä ennen kuin latoo taaloja tiskiin uuteen anturiin? Laakeri asennettiin oikein eli magneettinen puoli sisäänpäin.
JarppaBMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
Originally posted by hapelton1 View PostVinkkejä otetaan vastaan? Auto e92 325 vm 2006. Osanumero pumpulle?
Edit: osanumero on 34-50-6-777-160. Mistä näitä kannattaa edes yrittää etsiä käytettyinä? Ebay ei näyttänyt tuottavan juuri tulosta?
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostItselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostItselläni oli sama vaiva ja dsc-yksikkökin samalla osanumerolla. Noilla koodeilla jumitti pumpun moottori. Hiilet alkavat takerrella kannattimissaan eikä saa kontaktia. Ensiapuna on käydä antamassa muutama sopivan napakka isku siihen itse pumpun kuoreen. Saattaa päästä pitkänkin siivun ennenkuin syttyy vikavalot uudestaan. Omani lähetin korjattavaksi ecutestingille britteihin. Sai elinikäisen takuun korjaukselle ja tuli halvemmaksi kuin ostaa purkuosa. Ja käytettyyn osaan kun voi sama vika tulla milloin tahansa.. Tosin pari viikkoa otti aikaa siitä kun osa irroitettiin ja kun se oli korjattuna takaisin paikallaan.
Comment
-
Comment