Moro, oma auto 318d e91lci täys M-sport. Pikkusen rohaa takavanteet kaarissa kun on enemmän painoa päällä. Pitäs saada taakse jäykemmät jouset ja pitää ajokorkeus samoissa. Bc racing jousia katselin mutta kun ei mitää hajua minkä kokosta ja jäykkystä. Osaisko joku heittää vinkkiä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by aku1979 View PostOnko tiedossa luotettavaa ja kohtuuhintaista paikkaa vaihdattaa E91 -06 tuulilasi?
Edellisen kulkineeseen (Passat) vaihdatutin tuolla tuulilasin ja ei ollut mikään paha hinta.ex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
-
Kylläpäs nyt vastustaa sitten kerralla.
Laitoin auton käyntiin ja kävi vajaalla. Carlyyn jäi koodia Misciring ja useammat sylinterit. Missä vika? Puolat, sytytystulpat, suuttimet?
Eli N53B30 kyseessä.
EDIT: edeltävän saksalaisen omistajan mukaan suuttimet olisi vaihdettu elokuussa.Last edited by rizzo; 07-05-2018, 17:41.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostMitä moottori öljyä ootte käyttänyt ympärivuotiseen ajoon tuossa n54 koneessa? Meneekö tuo neste City Pro 5w-40? Ainaki fixuksella suositteli.
oeldepot24.de <- tuolta melkein puoleen hintaan Suomen hintoihin nähden.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostKai se tuollakin varmaan menee, mutta ite käyttäny Castrol Edge FST-Ti 0W-30. Vois melkein ruveta jo vähä paksuntamaan seuraavaan vaihtoon... Reilun kympin välein vaihtanu. Ennen turbojen vaihtoa piti lisätä, nykyään ei.
oeldepot24.de <- tuolta melkein puoleen hintaan Suomen hintoihin nähden.Last edited by majgul; 08-05-2018, 15:30.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostJoo, no pysyn itse poissa noista nolla öljyistä. 5w-30 tai 40 öljyä pitäs olla, en oikein luota noihin muihin ku voipi olla liian lirua kesäisin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSe ensimmäinen lukema on kylmä viskositeetti toinen sitten kuuma. 0w40 on speksien mukaan paksumpaa kuumana kuin 5w30.. Valmistaja on speksannut sinne 0w öljyt sopiviksi, niin miksei sellaisia muka voisi laittaa?
Comment
-
-
325d vs 330d
Moi! Kilsoja alkanut tulla siihen malliin että vaihto dieseliin alkaisi olemaan ajankohtainen. Mitä kaikkea erityistä huomioitavaa noissa kyseisissä moottoreissa on verrattuna bensaan? Ilmeisesti kohtuullisen kestäviä ovat? Minkälaisia tehoja lastuttamalla irtoaa? 2008vm auto siis kyseessä mitä menossa katsomaan..
Comment
-
-
Originally posted by Turbo-Extra View PostMoi! Kilsoja alkanut tulla siihen malliin että vaihto dieseliin alkaisi olemaan ajankohtainen. Mitä kaikkea erityistä huomioitavaa noissa kyseisissä moottoreissa on verrattuna bensaan? Ilmeisesti kohtuullisen kestäviä ovat? Minkälaisia tehoja lastuttamalla irtoaa? 2008vm auto siis kyseessä mitä menossa katsomaan..sDrive23i A E89 Roadster -10
ex E92 325i -09
ex E65 735i -02
ex E38 730d -98 ;(
Comment
-
-
Onko muuten normaalia että ihan pientä savua tulee n54 koneen putkistosta kun auton käynnistää ja käy tyhjäkäyntiä? Viikon auto seisonut ja 10 astetta ja aurinkoista pihalla. Alko heti miettimään että turbot
Ei tuu mielestäni yhtään enempää, pikemmin vähemmän jos painaa kaasua. Toinen puoli putkesta vähä karstainen? Voiko olla öljyä vai vuotavasta suuttimesta?
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostOletteko tuota mobil 1 rally formula 5w-50 laitellu tähän? Ei olis ainakaan pahan hintainen ku 30€ 4L. Ainakin itse kehuja öljystä kuullut.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by kmn View PostItse oon ajanut 3 vaihtoväliä tällä. Auto on E46 M3 tosin. En nyt varsinaisesti mitään sanottavaa keksi tuosta. Pitää varmaan seuraavaksi laittaa taas 10W-60 kokeeksi? :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostS-moottoreissa ja näitä normi kansa moottoreissa käytettäville öljyille on hieman eri vaatimukset jo ihan moottorin rakenteen sekä käytön takia. Valmistaja on myös speksannut eri viskositeetit näille. S-moottorissa tarvitaan kovempaa kuumanpään kestoa kun näitä luultavasti vähän eritavalla piiskataan.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
Comment