Originally posted by aku1979
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostIlmoitettiihan se öljyjen vaihto autolle testerillä?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostLienee carlyllä luettu? Tuohon on muistaakseni jakolaatikon koodi, niin ei sillä ole mitään tekemistä vaihdelaatikon kanssa (vaikka tuossa nyt vaihteistosta puhutaan). Ilmoitettiihan se öljyjen vaihto autolle testerillä?
Todnäk. tuo softa vaan simuloi tuon vikakoodin ohjaimeen jolloin kytkinpakka pysyy auki ja auto on takavetoinen .
Comment
-
-
Vaihdelaatikko luistaa?
Kyseessä 2009 LCI 330D automaatti. Kylmänä kun ajaa vakionopeudensäädin päällä voi kierrokset joskus humpata jopa yli 100rpm. Lämpimänä noin 50rpm 80 km/h vauhdissa. Tätä ei tunnu kuitenkaan tapahtuvan kokoajan. Kierrosten humppaamista esim. moottoritiellä ei tunnu tapahtuvan ollenkaan tai se on hyvin pientä. Laatikko vaihtaa yleensä melko nätisti. Välillä 2-3 tuntuu olevan hieman nytkähtävä.
Alkaisiko laatikko olemaan korjausta vailla? 240tkm ajettu ja öljyt vaihdettu huuhtelemalla alle 50tkm sisään (BG). En päässyt INPA:lla tutkimaan kun pitäisi saada K+DCAN piuha ensin päivitettyä LCI:n kanssa toimimaan. Laatikossa xHP stage 3 softa.E91 335i M-Sport (17T, VRSF, BMS...)
Ex: E91 330D LCI, E92 335i, E39 M5, E36 M3, E34 540i...
Comment
-
-
Takatukivarren laakerointi, taka-akselisto
Katsastuksesta oli tullut palautetta ja puutelistassa mainitaan: 1.Takatukivarren laakerointi, Välyksellinen, vasemmalla ulompi ja käsinkirjoitettuna alatukivarsi. 2. Takatukivarren laakerointi, Välyksellinen, Oikealla ulompi ja käsinkirjoitettuna alatukivarsi. 3. Takatukivarren laakerointi, Välyksellinen, Oikealla ylempi ja käsinkirjoitettuna ylätukivarsi sisempi pää. Mitähän osia näillä tarkoitetaan? En itse ollut katsastuksessa tarkemmin kyselemässä. Auto e91 325d -08.
Comment
-
-
Originally posted by xEspix View PostKatsastuksesta oli tullut palautetta ja puutelistassa mainitaan: 1.Takatukivarren laakerointi, Välyksellinen, vasemmalla ulompi ja käsinkirjoitettuna alatukivarsi. 2. Takatukivarren laakerointi, Välyksellinen, Oikealla ulompi ja käsinkirjoitettuna alatukivarsi. 3. Takatukivarren laakerointi, Välyksellinen, Oikealla ylempi ja käsinkirjoitettuna ylätukivarsi sisempi pää. Mitähän osia näillä tarkoitetaan? En itse ollut katsastuksessa tarkemmin kyselemässä. Auto e91 325d -08.
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostOnko tälle jakolaatikon öljynvaihdolle joku muu prosyyri ISTA:ssa kuin tuo adaptaatioiden nollaus?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Markojs View PostTerve,
Potilas E92 sport ratti, ylhäällä alkanut kulumaa ilmetä ja pientä halkeilua nahassa.
Onko tuohon olemassa jotain hyväksi todettua ainetta / kikkaa jos hiukan saisi restauroitua? :think
Jotain tuon tyyppistä
F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Rattia oikealle käännettäessä...
...syttyy mittaristoon varoitusvaloa ”joulukuusen” lailla eli ABS + ajohallinta sekä rengaspaine. Eli kun rattia kääntää vasempaan, ei mitään vikavaloja, mutta käännäppäs oikeaan, niin aina nuo kaikki lävähtää tauluun.
Kaikki auton ABS- anturi piuhat vaihdettu autoon kahden (2) vuoden sisällä. Ja akun navan irroittaminen tunniksi ei kadottanut kyseistä ongelmaa (oli pakko kokeilla tuuria...)
Jonnekinhan tuo on vietävä INPA:lle luetettavaksi kun kerkiää, mutta onko kellään vastaavia kokemuksia vuosien saatossa, eli mikäs ”palikka” on annettava todennäköisesti autoon vaihtaa...:think
Comment
-
-
Originally posted by PJS69 View Post...syttyy mittaristoon varoitusvaloa ”joulukuusen” lailla eli ABS + ajohallinta sekä rengaspaine. Eli kun rattia kääntää vasempaan, ei mitään vikavaloja, mutta käännäppäs oikeaan, niin aina nuo kaikki lävähtää tauluun.
Kaikki auton ABS- anturi piuhat vaihdettu autoon kahden (2) vuoden sisällä. Ja akun navan irroittaminen tunniksi ei kadottanut kyseistä ongelmaa (oli pakko kokeilla tuuria...)
Jonnekinhan tuo on vietävä INPA:lle luetettavaksi kun kerkiää, mutta onko kellään vastaavia kokemuksia vuosien saatossa, eli mikäs ”palikka” on annettava todennäköisesti autoon vaihtaa...:think
Rengaspaineetkin tarkistettu? Viime kesän helteet nosti paineita mulla ja temppuilu alkoi. kun heittoa yli 0.5bar / pyörä. Nyt ei tosin helteistä ole ollut kiusaa
Comment
-
-
Originally posted by hemz View PostABS-kehät?
Rengaspaineetkin tarkistettu? Viime kesän helteet nosti paineita mulla ja temppuilu alkoi. kun heittoa yli 0.5bar / pyörä. Nyt ei tosin helteistä ole ollut kiusaa
Kiitti paljon kommentista, ja tämä ABS- kehä on itselleni vähän niin kuin uusi asia, eli löydän sen varaosanumeron tarkasteltavaksi tarkalleen mistä BMW varaosa ”räjäytyskuvasta”...?
Comment
-
-
Itse en jaksaisi arpoa tuota sen enempää, koneella kun katsoo livedataa selviää viimeistään mikä komponentti antaa väärää tietoa (ellei asiasta ole jo olemassa ihan vikakoodi - eiköhän ole). Voi toki olla myös, että ohjauskulma-anturin kalibrointi ei ole kunnossa - onko kulmia säädetty lähiaikoina?
Tule käymään
Edit: ABS kehät on taka vetareissa kiinteänä, ja edessä laakerinavoissa. En jaksa uskoa että sinun kilometreillä siellä olisi vikaa, maksimissaan jotain kuraa takana, senkin saa vielä jotenkuten paineella jopa ammuttua sieltä veke ilman että purkaa mitään.Last edited by Dualfun; 18-07-2019, 11:08.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostItse en jaksaisi arpoa tuota sen enempää, koneella kun katsoo livedataa selviää viimeistään mikä komponentti antaa väärää tietoa (ellei asiasta ole jo olemassa ihan vikakoodi - eiköhän ole). Voi toki olla myös, että ohjauskulma-anturin kalibrointi ei ole kunnossa - onko kulmia säädetty lähiaikoina?
Tule käymään
Edit: ABS kehät on taka vetareissa kiinteänä, ja edessä laakerinavoissa. En jaksa uskoa että sinun kilometreillä siellä olisi vikaa, maksimissaan jotain kuraa takana, senkin saa vielä jotenkuten paineella jopa ammuttua sieltä veke ilman että purkaa mitään.
Kiitos kutsusta, ja voisin itse asiassa tullakin käymään vko.31-32 aikana, kun olen lomalla...jos siis itse olet joku ilta kotosalla...
Niin joo, kulmat Leskinen sääti pari vuotta sitten kohdilleen, ja sen jälkeen ei ole muutoksia tehty.
Comment
-
Comment