Originally posted by Georgios Terziakis
View Post
BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Auto alkanu tuntua lussulta, ja tein 0-100km/h vetoja, parhaimmaksi ajaksi sain 5.55s :(
Eilen sitten kattelin ahtoja ja eipäs nouse enää kuin 16psi, en muista tarkalleen mitä aiemmin oli, oiskohan ollut luokkaa 19-20psi.
Onkohan miulla pientä ahtovuotoa, vai mistähän ahtojen aleneminen johtuu?
Tänään olis tarkotus vaihtaa huohotinventtiili. Samalla katon ahtoletkut/klemmarit läpi. Miettiny täs jos jotenkin sais tulpattua kaasuläpän päästä ja ennen välijäähyä ja laittelis varovasti paineilmaa sisään, kuulis jos vuotais?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vulcan View Post
Ei tule kovin halvaksi kun tuohon lätkäistään tullit ja verot.
Esim täästä viralliselta jälleenmyyjältä https://www.hubauer-shop.de/en/rp-in...538616079.html
Perhana että ovat taas hinnat noissa nousseet, parikuukautta takaperin sai samat suuttimet 170€ pintaan tuolta.
Smiidulla hinta 395 kun katoin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vulcan View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by valttu18 View PostOsaisko täällä joku osaavampi auttaa kun ilmestyi tällänen vika kun siirty ajelemaan pelkällä e85, että valittaa että polttoainetankki vuotaisi. JB4 antaa koodin p2a13 DMTL diagnosis module tank leakage, leakage diagnosis pump, input signal. Ymmärtääkseni euro autoissa ei ees tota dmtl pumppua löydy vaan näissä on jokun sortin aktiivihiili systeemit? Vikavalo löysi itsensä ensimmäistä kertaa mittaristolle kun päivitin vakiopumpun kahteen wallbro 450 ja vaihdoin e85 kartalle. Auto rokkaa muuten oireitta mutta sytyttää vaan vikavaloa ja leimalle täytys keretä enskuussa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by valttu18 View PostOsaisko täällä joku osaavampi auttaa kun ilmestyi tällänen vika kun siirty ajelemaan pelkällä e85, että valittaa että polttoainetankki vuotaisi. JB4 antaa koodin p2a13 DMTL diagnosis module tank leakage, leakage diagnosis pump, input signal. Ymmärtääkseni euro autoissa ei ees tota dmtl pumppua löydy vaan näissä on jokun sortin aktiivihiili systeemit? Vikavalo löysi itsensä ensimmäistä kertaa mittaristolle kun päivitin vakiopumpun kahteen wallbro 450 ja vaihdoin e85 kartalle. Auto rokkaa muuten oireitta mutta sytyttää vaan vikavaloa ja leimalle täytys keretä enskuussa.
Leave a comment:
-
-
Osaisko täällä joku osaavampi auttaa kun ilmestyi tällänen vika kun siirty ajelemaan pelkällä e85, että valittaa että polttoainetankki vuotaisi. JB4 antaa koodin p2a13 DMTL diagnosis module tank leakage, leakage diagnosis pump, input signal. Ymmärtääkseni euro autoissa ei ees tota dmtl pumppua löydy vaan näissä on jokun sortin aktiivihiili systeemit? Vikavalo löysi itsensä ensimmäistä kertaa mittaristolle kun päivitin vakiopumpun kahteen wallbro 450 ja vaihdoin e85 kartalle. Auto rokkaa muuten oireitta mutta sytyttää vaan vikavaloa ja leimalle täytys keretä enskuussa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostOlin jo Wagnerin isoa cooleria ostamassa, mutta sitten tajusin että se tulisi alkuperäisiin letkuihin ja eihän miulla niitä enää ole. No, katotaan minkä sinne laittais. Nyt siis paikalla suht samankokoinen mitä alkuperänen, mutta täysalumiini + isommat putket.
Kuten mainitsin, niin tulo- ja lähtöpuolella menee kiinni alkuperäiseen PUTKEEN mukana tulevilla silikoniadaptereilla. Tämä koskee siis ainakin Phoenixin Racea ja isompia Wagnereita. Mutta kukapa nyt ostaisi alkuperäisen kokoista joka menee vakioletkuihin
Lähtöpuolella mulla on kaikki aftermarkettia mutta toimii myös vakioputkilla. Coolerin jälkeen mulla on silikonisupiste -> 3" J-pipe -> silikonisupiste -> alumiininen ahtoputki -> kaasuläppä.Last edited by eljas; 17-07-2021, 10:02.
Leave a comment:
-
-
Olin jo Wagnerin isoa cooleria ostamassa, mutta sitten tajusin että se tulisi alkuperäisiin letkuihin ja eihän miulla niitä enää ole. No, katotaan minkä sinne laittais. Nyt siis paikalla suht samankokoinen mitä alkuperänen, mutta täysalumiini + isommat putket.
Leave a comment:
-
-
No on niitä sellasia mitkä saat suoraan alkuperäsiin liittimiin kiinni, mutta esim itellä on 5" kiinni silikoni supisteella ja letkunkiristimillä.
Varmaan jollain on kiinni alkuperäsissä ni voi vahvistaa, mutta sikäli vaihdat joskus inlet/outlet putket niin silikonilla taitaa olla ainoa vaihtoehto sitten. Ainakaan siinä ei kamalasti vaivaa ole, kunhan mittaa vaan minkälaisen supisteen hommaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostTyhmä kysymys, mut tuleeko nuo isot ja kalliit välijäähyt kiinni alkuperäsiin ahtoputkiin/letkuihin?
Mulla on Phoenix Race 7,5" cooleri (eli käytännössä sama kuin isoin Wagneri) ja tulopuolella se tulee kiinni alkuperäiseen putkeen mutta uudella silikoniletkuvälikappaleella, koska coolerin pään halkaisija on suurempi kuin alkuperäisen. Coolerin lähtöpuolelle tilasin isommalla halkaisijalla olevan "J-pipen" kuin mitä alkuperäinen. Tuo J-pipe tulee siis coolerin ja ahtoputken väliin silikonimutkilla. Jos tuota isompaa J-pipeä ei tilaa, menee cooleri kiinni alkuperäiseen putkeen. Sillä ei ole väliä, että onko sulla alkuperäinen muovinen ahtoputki vai alumiininen.
Leave a comment:
-
-
Tyhmä kysymys, mut tuleeko nuo isot ja kalliit välijäähyt kiinni alkuperäsiin ahtoputkiin/letkuihin?
Leave a comment:
-
Leave a comment: