Originally posted by juvee_
View Post
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vanhempien 320i 2006 karvalakkiin pitäis akku vaihtaa, miinuskaapelissa ei näkynyt mitään ibs-härpättimiä.
Isä haluaisi välttämättä ostaa isomman akun alkuperäisen 75ah tilalle, tarviiko mitään uuden akun rekisteröintiä jos autossa ei ole IBS?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Woimaa View PostEikös se kun avaa ne pultit/torxit siitä nii lähde alta vain kopauttamalla irti? Itsellä ainakin lähti todella nättiin irti vaikka iskarin ensin otinkin irtaalleen. Hyväksi vaan putsaili sen kumilimpun paikan sitten ja uutta paikoilleen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hartsa1 View PostBemarista katoin jäähytinnesteet, näytti olevan kellertävää.
Voiko siihen laittaa eriväristä sekaan vai onko se jotain erikoisnestettä?
Leave a comment:
-
-
Bemarista katoin jäähytinnesteet, näytti olevan kellertävää.
Voiko siihen laittaa eriväristä sekaan vai onko se jotain erikoisnestettä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostVaihdoin tänään noi iskarit. Tämmöiselle ensikertalaiselle "8 mutterin/pultin" irroitus ja kiinnitys ei ollut mitään ihan läpihuutojuttu. Aikaa meni tunteja, muta oasn ajasta käytin toki käsijarrun säätöön - joka meni ihan persiilleen). Semmoinen huomio tuli tehtyä, että kun tuon alatukilaakerin vaihtaa, niin ei kannata irrottaa ensin iskaria ja vasta sitten sitä laakeria. Sitä on meinaan aika paskamaista yrittää kaivaa siitä kolosta, josta se ei tuu kuin tietyssä asennossa ja kunnolla rykäisemällä. Aikani sitä ekan puolen tukilaakeria turhaan revittyäni (pultit toki irti) siirryin toiselle puolelle ja aattelin että ehkä sieltä lähtee helpommin. No, sitä irrotellessa tuli vielä mieleen, että jos mä irrotan ne tukilaakerin pultit, mutta jätän iskarin kiinni siihen , niin nousisko se helposti iskarin mukana ylös. Nousihan se.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostVaihdoin tänään noi iskarit. Tämmöiselle ensikertalaiselle "8 mutterin/pultin" irroitus ja kiinnitys ei ollut mitään ihan läpihuutojuttu. Aikaa meni tunteja, muta oasn ajasta käytin toki käsijarrun säätöön - joka meni ihan persiilleen). Semmoinen huomio tuli tehtyä, että kun tuon alatukilaakerin vaihtaa, niin ei kannata irrottaa ensin iskaria ja vasta sitten sitä laakeria. Sitä on meinaan aika paskamaista yrittää kaivaa siitä kolosta, josta se ei tuu kuin tietyssä asennossa ja kunnolla rykäisemällä. Aikani sitä ekan puolen tukilaakeria turhaan revittyäni (pultit toki irti) siirryin toiselle puolelle ja aattelin että ehkä sieltä lähtee helpommin. No, sitä irrotellessa tuli vielä mieleen, että jos mä irrotan ne tukilaakerin pultit, mutta jätän iskarin kiinni siihen , niin nousisko se helposti iskarin mukana ylös. Nousihan se.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostKäytännössä siis kaikki noi mainitsemani.
Mutta entäs se iskunvaimentimen alapuolen tukilaakeri? Tässä kuvassa numero 5: https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=33_1230
Pitäiskö toikin vielä vaihtaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eXon91 View PostMillasia kokemuksia e91lci touringin tarvikepeltiosista, tarvis rutattu konepelti uusia ja vaihtoehtoina oikeastaan
genuine bmw ja klokkerholmin valmistama tarvike, kannattaako säästö tässätapauksessa.
Leave a comment:
-
-
e91LCI touring
Millasia kokemuksia e91lci touringin tarvikepeltiosista, tarvis rutattu konepelti uusia ja vaihtoehtoina oikeastaan
genuine bmw ja klokkerholmin valmistama tarvike, kannattaako säästö tässätapauksessa.
Leave a comment:
-
-
E91 LCI pohjan oikea muovi
Meni omasta e91 LCI:stä loskapaakun / monttujen yhdistelmästä oikean puoleinen pitkä pohjamuovi rikki, jonka alla päävirtakaapelikin kulkee. Lähinnä haluaisin varmistaa, että onhan kyseessä osa nro. 51757059392.
Eli tämä,
Kattelin, että Schmiedmannilla maksaa sen 100e, pitää vielä kysyä mitä se maksaa suoraan marmorilta. Jos jollain on tiedossa purussa oleva e91/ muuten vaan löytyy kyseinen osa niin saa tarjota, sillä vanhaan autoon kelpaa ehjä käytetty osa
Leave a comment:
-
-
Eipä sano mittaa, mutta tämä osa kai se on: https://www.schmiedmann.com/en/produ...1-14-7-166-076
ebay sanoo että olis 76mm: https://www.ebay.com/itm/BMW-3-Serie...-/274197607044
Leave a comment:
-
-
E91 kyseessä. Fans kertoo että konepellin badge on 82mm mutta takaluukun badgelle ei mittaa näyttänyt? Paljonko pitäisi olla? Kävin mittailemassa ja edessä 82mm ja takana ~79mm. Onko tuo oikein vai? Se vaikutti hieman siltä että voi olla vaikka minkälaista laatua oleva lätkä ja sen tilalle pitäisi siis uusi hommata koska se on todella huonossa kunnossa myös.Last edited by Haju69; 03-03-2021, 17:48.
Leave a comment:
-
Leave a comment: