Originally posted by McBeast
View Post
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Itellä kulkee aina Carlyn BT-mokkula autossa, kun ei ikinä tiedä mitä näiden kanssa seuraavalla ajokerralla tapahtuuOriginally posted by Georgios Terziakis View PostPitää yrittää läppärin inpa saada toimimaan vkonloppuna. Pitkään ollut suunnitelmissa, nyt sille oliskin tarvetta.
Suosittelen.
Leave a comment:
-
Pitää yrittää läppärin inpa saada toimimaan vkonloppuna. Pitkään ollut suunnitelmissa, nyt sille oliskin tarvetta.Originally posted by McBeast View PostOmassakin pirssissä startti hajosi kutakuinkin samalla tavalla. Täysin ilman varoituksia, ei vaan enää tullut sitä seuraavaa pyörittämiskertaa
Vikakoodi tästä toki jäi muistiin ja se helpotti diagnosointia.
Leave a comment:
-
Automaagihan tuo on, ja ainakin jarruvalot palaa jarrua painaessa.Originally posted by mmie View PostMitenkäs esim. jarrupolkimen kytkin automaagissa ja eikös manuaalissa ole kytkinpolkimessa joku katkaisija estämässä käynnistystä, mikäli kytkin ei ole painettuna?
Leave a comment:
-
Mitenkäs esim. jarrupolkimen kytkin automaagissa ja eikös manuaalissa ole kytkinpolkimessa joku katkaisija estämässä käynnistystä, mikäli kytkin ei ole painettuna?Originally posted by Georgios Terziakis View PostJaahas, 335i lopetti starttaamisen, lauantaina toimi ilman ongelmia. Maanantaina olin töihin lähdössä ja ei starttaa, eli ei pyöritä starttia. Akun vaihdoin viime yönä ja sillä sama. Pitää tänään vielä kokeilla kunnon lisämaadoituksella moottorista koriin.
Mutta jos startin vaihtoon joutaa, niin mitäs siihen kannattaa hommata etukäteen, startti tietenkin, imusarjan tiivisteet?
Leave a comment:
-
Omassakin pirssissä startti hajosi kutakuinkin samalla tavalla. Täysin ilman varoituksia, ei vaan enää tullut sitä seuraavaa pyörittämiskertaaOriginally posted by Georgios Terziakis View PostJaahas, 335i lopetti starttaamisen, lauantaina toimi ilman ongelmia. Maanantaina olin töihin lähdössä ja ei starttaa, eli ei pyöritä starttia. Akun vaihdoin viime yönä ja sillä sama. Pitää tänään vielä kokeilla kunnon lisämaadoituksella moottorista koriin.
Mutta jos startin vaihtoon joutaa, niin mitäs siihen kannattaa hommata etukäteen, startti tietenkin, imusarjan tiivisteet?
Vikakoodi tästä toki jäi muistiin ja se helpotti diagnosointia.
Leave a comment:
-
Jaahas, 335i lopetti starttaamisen, lauantaina toimi ilman ongelmia. Maanantaina olin töihin lähdössä ja ei starttaa, eli ei pyöritä starttia. Akun vaihdoin viime yönä ja sillä sama. Pitää tänään vielä kokeilla kunnon lisämaadoituksella moottorista koriin.
Mutta jos startin vaihtoon joutaa, niin mitäs siihen kannattaa hommata etukäteen, startti tietenkin, imusarjan tiivisteet?
Leave a comment:
-
Valvetronic ongelmia näissä on, joten siihen on hyvä varautua, jos tälläisen ostaa. Ei ole niitä BMW luotettavampia moottoreita.Originally posted by Ukko22 View PostMitäs arvon bemaristit on mieltä n46b20 koneesta? Onko ihan järki kone käyttöautoon? Jakopää tehty ilmeisesti 90tkm sitten. Ajaako tuollaisella koneella vielä vai onko jakopään vaihto edessä pian? Myös männänrenkaat vaihdettu jakopää rempan yhteydes. Miksiköhän?
Leave a comment:
-
Mitäs arvon bemaristit on mieltä n46b20 koneesta? Onko ihan järki kone käyttöautoon? Jakopää tehty ilmeisesti 90tkm sitten. Ajaako tuollaisella koneella vielä vai onko jakopään vaihto edessä pian? Myös männänrenkaat vaihdettu jakopää rempan yhteydes. Miksiköhän?
Leave a comment:
-
Ei välttämättä suoraan kuulu tähän topikkiin, mutta tiedustellaan silti.
Jos haluaa päivittää CCC:n MULF2 moduulin -> High basis versioon niin vaatiiko se jtn kaapeleita? Koodauksen vaatii, se on tiedossa jo, mutta jos tuon moduulin tilaa ja vaihtaa niin onko ihan P&P ratkaisu? :think
Leave a comment:
-
No, myyjä onneksi myönsi virheensä ja ilmoitti lähettävänsä oikean osan tilalle. Jos sitä ei ala kuulumaan niin täytyy sitten purkaa tuo käymätön osa ensin atomeiksi.Originally posted by HTK12 View PostEn ole koskaan purkanut, mutta kyllä tuollaiset yleensä purettavissa on se miten helppoa se on niin se onkin sitten asia erikseen.
Leave a comment:
-
En ole koskaan purkanut, mutta kyllä tuollaiset yleensä purettavissa on se miten helppoa se on niin se onkin sitten asia erikseen.Originally posted by Haju69 View PostTuli ebaysta sitten kuitenkin väärä virtalukko.
Lieneekö tämä RHD mallista sitten?
Osanumerokin heitti siitä mitä piti olla.
66 12 6 954 720
On siis erinäköinenkin tuohon omaani verrattuna joka viimeisessä kuvassa kiinni autossa.
Saakohan noista tuon key holderin purettua ja vaihdettua helposti toiseen kun sen takia tuo piti ostaa kun avain tippuu kolostaan auton ollessa käynnissä. En tiedä tointaako tuota alkaa lähettelemään takaisinkaan jos myyjä huoliikaan.
Leave a comment:
-
maxspeedingrods korkeapainepumppu
morjesta. Onko kukaan sattunut tilaamaan kyseistä korkeapainepumppua maxspeedinrodsilta?
Onko kenelläkään kokemusta että onko ihan romua vai toimivaa osaa. Osanumero kuitenkin sama kuin esim bemariosilla ja schmiedmannilla. Hinta tietysti mietityttää kun muut myyvät noin 800€ tuollaisia uutena. Ja kuinkapaljon ajettuja käytettynä kehtaa ostaa ettei samantien hajoa käsiin?
kiitos jo etukäteen.
Last edited by hiltsukka99; 21-03-2021, 21:32.
Leave a comment:
-
Tuli ebaysta sitten kuitenkin väärä virtalukko.
Lieneekö tämä RHD mallista sitten?
Osanumerokin heitti siitä mitä piti olla.
66 12 6 954 720
On siis erinäköinenkin tuohon omaani verrattuna joka viimeisessä kuvassa kiinni autossa.
Saakohan noista tuon key holderin purettua ja vaihdettua helposti toiseen kun sen takia tuo piti ostaa kun avain tippuu kolostaan auton ollessa käynnissä. En tiedä tointaako tuota alkaa lähettelemään takaisinkaan jos myyjä huoliikaan.
Leave a comment:
-
Tarvike peltiosien istuvuus
Millaisia kokemuksia porukalla tarvikepeltiosien istuvuudesta.
potilaana e91 lci ja mietinnässä ostaakko klokkerholmin tarvike vai genuine bmw, hintaeroa on kumminkin useampi satanen.
ehjiä käytetttyjä kun ei tunnu juurikaan löytyvänLast edited by eXon91; 20-03-2021, 12:39.
Leave a comment:
Leave a comment: