Announcement

Collapse
No announcement yet.

335i N54 kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5433
    • S:t Karins

    Originally posted by Wibu View Post
    Joku ohjelma tossa varmasti on, mutta se on kysymysmerkki mikä. Jb4:sta ei ainakaan oo. Saako selvitettyä jotenkin onko Mhd:ta vai saako sen vaan selville kyseisillä tunnuksillä millä se on mahdollisesti ajettu autoon sisään?
    Helpoiten tuon saa selville kysymällä edelliseltä omistajalta. Mutta jos tietoa ei ole niin aina voi ecu:un flässätä MHD:n. Ja MHD:llä saa myös palautettua ecun vakioksi.
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • makebm5
      Bimmer Enthusiast
      • May 2009
      • 1261
      • Kainuu

      Öp tiivisteen vaihdossa kun öljyt laski pois olivat melkoisen harmaata. Onko nämä N54set kuinka herkkiä keräämään kondenssi vettä?
      BMW i4 M50, BMW E89 35is
      Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

      Comment

      • mmie
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2012
        • 511
        • Kouvola

        Originally posted by makebm5 View Post
        Öp tiivisteen vaihdossa kun öljyt laski pois olivat melkoisen harmaata. Onko nämä N54set kuinka herkkiä keräämään kondenssi vettä?
        Ei ainakaan omani ole ollut 7vuoden ja vajaan 100tkm aikana. Ajettu ympäri vuoden.
        ex e36 325
        ex e46 328
        e92 335i FBO
        Ducati 900S ie
        KTM 640
        Suzuki GT550
        Honda CBR600

        Comment

        • makebm5
          Bimmer Enthusiast
          • May 2009
          • 1261
          • Kainuu

          Vähän mysteeri tämä kun ei itselläkään aiemmin ole tullut vastan. Taustaa tähän että auto ollut talvi seisonnassa ja ajettu satunnaisesti pieniä pätkiä sekä käytetty pari kertaa 10min. Termostaatti oli mallia että lämmöt nousi 20 km ajossa 88 asteeseen (nyt 100c). Öljyn väri oli kuin metallia olisi ollut seassa mutta mitään lastuja ei löytynyt suodattimesta eikä öljypohjasta.
          BMW i4 M50, BMW E89 35is
          Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

          Comment

          • mmie
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2012
            • 511
            • Kouvola

            Originally posted by makebm5 View Post
            Vähän mysteeri tämä kun ei itselläkään aiemmin ole tullut vastan. Taustaa tähän että auto ollut talvi seisonnassa ja ajettu satunnaisesti pieniä pätkiä sekä käytetty pari kertaa 10min. Termostaatti oli mallia että lämmöt nousi 20 km ajossa 88 asteeseen (nyt 100c). Öljyn väri oli kuin metallia olisi ollut seassa mutta mitään lastuja ei löytynyt suodattimesta eikä öljypohjasta.
            Kuinkahan paljon lie ollu lämpötilanvaihteluita seisonnan aikan, eli onko kondenssille ollu minkämoiset mahollisuudet? Omassa lämmöt pyörii 94-96 välillä, termarin ja pumpun vaihoin 210tkm kohalla, nyt 260tkm läpi. Ja toi 10min käyttö varmaan vain lisää vedenkertymisen mahollisuutta.
            Last edited by mmie; 07-02-2025, 13:50.
            ex e36 325
            ex e46 328
            e92 335i FBO
            Ducati 900S ie
            KTM 640
            Suzuki GT550
            Honda CBR600

            Comment

            • makebm5
              Bimmer Enthusiast
              • May 2009
              • 1261
              • Kainuu

              Originally posted by mmie View Post

              Kuinkahan paljon lie ollu lämpötilanvaihteluita seisonnan aikan, eli onko kondenssille ollu minkämoiset mahollisuudet? Omassa lämmöt pyörii 94-96 välillä, termarin ja pumpun vaihoin 210tkm kohalla, nyt 260tkm läpi. Ja toi 10min käyttö varmaan vain lisää vedenkertymisen mahollisuutta.
              Loppu syksyn oli ulkona ja loppu ajan joulukuusta alkaen lämpimässä (10c) parkkihallissa. Hankala sanoa mutta pieni siirtoja tosiaan ajettu vain kesän jälkeen. 270 itsellä ajettu.
              Halpis termostaatilla nuo alemmat lukemat mitkä ei ylittynyt edes kesäaikaan kuin paikallaan käyttäessä ja nyt Behrillä ollaan tehtaan arvoissa jo lyhyemmälläkin ajolla.
              BMW i4 M50, BMW E89 35is
              Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎