BMW 335 Ci viritys?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoppa
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    Minulla ahdot rajoitettu muistaakseni 12psi ykkösellä ja 16psi kakkosella. Mut eilen kun tein parit "varttimaili" harjoituslähdöt niin ei kyllä mitään pitoa...! Mulla nyt vielä ihan paskat kumit, kankailla jo (ens keskiviikkona vaihtuu ne) ja ilma ei mikään kuuma ollut eilen puol ykstoista kun noita lähtöjä testailin.

Minulla muistikuva, että siellä n54tech foorumilla tai missäköhän olikaan ohjeena aloittaa 10psi ykkösellä ja oliko kakkosella sitten 12psi. Kokeilemalla kyllä se selviää kaikkein parhaiten
    Jees täytyy testaa tota 1=10psi 2=12psi asetuksia, noi ainakin kuulostaa järkeviltä, thänks

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Minulla ahdot rajoitettu muistaakseni 12psi ykkösellä ja 16psi kakkosella. Mut eilen kun tein parit "varttimaili" harjoituslähdöt niin ei kyllä mitään pitoa...! Mulla nyt vielä ihan paskat kumit, kankailla jo (ens keskiviikkona vaihtuu ne) ja ilma ei mikään kuuma ollut eilen puol ykstoista kun noita lähtöjä testailin.

Minulla muistikuva, että siellä n54tech foorumilla tai missäköhän olikaan ohjeena aloittaa 10psi ykkösellä ja oliko kakkosella sitten 12psi. Kokeilemalla kyllä se selviää kaikkein parhaiten

Leave a comment:

• 315i
    replied
    Zoppa, sama ääni täällä. Ei kuulu ihan aina, huomasin kun pysähdyin noin kilsan ajon jälkeen niin ei "kilitystä". Joku taisi mainita, että polttoainepummpu pitäis ko. äänen. Useassa 335 videossa se kuuluu. Esim se video mikä tuli sun linkin jälkeen automaattisesti, niin siinä sama ääni. Oli joku performaceputkivideo.

Leave a comment:

• Zoppa
    replied
    Originally Posted by BFI18 Mikä setuppi sulla nyt onkaan? Jb4 ja joku eri flash vai?
    Itellä (vielä) pelkkä jb4 map5 ja vetää kyllä mukavasti.
    Hieno on muuten sun Coupe!
    Kiitti

Mulla on tällähetkellä ihan vaan MHD stage 1 FMIC (370-380hp) ja burgerin DCI:t odottaa asennusta kaapissa. Vähän arvuuttelen tuon jb4 kanssa että hyödynkö semmosen hankinnasta mitään muuta kuin map5:sen :think
    Tossa vielä linkki tuhon MHD flasheriin https://play.google.com/store/apps/d...sher.n54&hl=fi
    Se siis on android puhelimilla toimiva softa jolla pystyy lataamaan karttoja autoon, esim backend flash,custom mappeja tai sitten ihan noita MHD ohjelmassa olevia valmiita karttoja (Made by Wedge).
    Todella näppärä ohjelma sisältää myös muita hyödyllisiä ominaisuuksia kuten ahtojen rajoitus per vaihde tai hukkaporttien säätöä rallatuksen vähentämiseksi. Itse tässä juuri koitan miettiä tuota ahtojen rajoitusta, että mihin arvoihin kannattaisi jättää 1 ja 2 vaihteen ahdot :think.. Tietty asiaan vaikuttaa paljon käytetyt renkaat ja sääolosuhteet...
    Last edited by Zoppa; 16-04-2016, 20:19.

Leave a comment:

• larippa
    replied
    Mä olisin ainakin kiinnostunut tilaamaan.

Leave a comment:

• TuoAntti
    replied
    Saisko noita coolereita halvemmalla jos useampi tilais kerralla?

Yks wagneri on käytettynä myynnissä n. 500€lla, mutta sekin kerkes mennä melkein heti.

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Originally posted by Zoppa View Post
    Tuli tänään flashättyä MHD stage1 FMIC, ja voi JUMALAUTA!! Vaikka puhutaan aika kesystä virityksestä niin silti ero vakioon on aivan järkyttävä .. Kyllä tuolla vakio N54 koneessa asuu aika mielenkiintonen peto kun sitä vähä herättelee .. Meinasin saada paskahalvauksen kun ekan flashin jälkeen ajattelin tehdä pieniä muutoksia asetuksiin (kylmäkäynnistyksen poisto ja wastegate rattle fix) ja en saanutkaan enään yhteyttä ecuun jonka jälkee koko paska lakkasi käynnistymästä.. Noh, akku irti ja 30min odottelua niin sain ajettua softan normaalisti sisään, ja juu käytin akkulaturia (Clasohlsonin 15A). Mitähä sitä sitten seuraavaksi.. DP:t kai :think ja stage 2 sisään.
    Mikä setuppi sulla nyt onkaan? Jb4 ja joku eri flash vai?
    Itellä (vielä) pelkkä jb4 map5 ja vetää kyllä mukavasti.
    Hieno on muuten sun Coupe!

Leave a comment:

• Zoppa
    replied
    Originally posted by miyli View Post
    Kuulostaa aika normaalilta n54 moottorin ääneltä.
    Kiitos, ehdin jo vähän huolestua tuosta nakutuksesta

Leave a comment:

• miyli
    replied
    Tuli tänään flashättyä MHD stage1 FMIC, ja voi JUMALAUTA!! Vaikka puhutaan aika kesystä virityksestä niin silti ero vakioon on aivan järkyttävä .. Kyllä tuolla vakio N54 koneessa asuu aika mielenkiintonen peto kun sitä vähä herättelee .. Meinasin saada paskahalvauksen kun ekan flashin jälkeen ajattelin tehdä pieniä muutoksia asetuksiin (kylmäkäynnistyksen poisto ja wastegate rattle fix) ja en saanutkaan enään yhteyttä ecuun jonka jälkee koko paska lakkasi käynnistymästä.. Noh, akku irti ja 30min odottelua niin sain ajettua softan normaalisti sisään, ja juu käytin akkulaturia (Clasohlsonin 15A). Mitähä sitä sitten seuraavaksi.. DP:t kai :think ja stage 2 sisään.
    DP:t ja stage 2 sisään ja viinaa tankkiin 400-420hv ja toimii hyvin.

Leave a comment:

• miyli
    replied
    Ainiin, onko jollain käryä mistä tämmönen ääni voi olla peräisin? https://youtu.be/Bt33u2qqq20
    Suuttimet, venttiilit?
    Kuulostaa aika normaalilta n54 moottorin ääneltä.

Leave a comment:

• Zoppa
    replied
    Ainiin, onko jollain käryä mistä tämmönen ääni voi olla peräisin? https://youtu.be/Bt33u2qqq20
    Suuttimet, venttiilit?
    Last edited by Zoppa; 15-04-2016, 23:43.

Leave a comment:

• Zoppa
    replied
    Täytyy kattoa jos tuliski, ois kyl kiva nähdä näitä vähän pidemmälle vietyjä vehkeitä varmaan kannattais ottaa varmuuden vuoks muutamakin pari kalsareita mukaan

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Hyvä kommentti erosta toi paskahalvaus tuu käymään turussa 7.5. ni voisit testata jonkun jatkojalostetun N54 bemua niin sen jälkeen tiedät mitä seuraavaksi. Muista vaan ottaa vaihtokalssut mukaan

Täällä silloin dynopäivät ja ajomiitti.

Leave a comment:

• Zoppa
    replied
    Last edited by Zoppa; 14-05-2016, 09:11.

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Pitää kompata Pohjoisen poikaa, nyt tuntui kyllä helvetin hyvältä verrattanu viime syksyyn. Sen jälkeen tullut nuo kustomi inletit kuumalle puolelle, Wagner evo II ja vähän modatut turbot.

Mutta jos tuo on vakiota parempi niin varmaan kivampi vetää pidempiä vetoja tai useammin ettei heitä map4. Jo senkin vuoksi voisi vaihto olla ihan hyvä ratkaisu.

Ja hei, jos joku miettii että millainen flash olisi hyvä, niin ranskassa on kyllä sellainen heppu että voi vittu oksat pois, jätkä on parissa päivässä duunannu paljon hyvää! Oon toki ahkerasti logannu ja meilannu heti jne. Mut N54tech foorumilta nic "Trebila" duunaa kyllä hienosti!
    *oishan suomessakin osaamista vaikka kuinka tässä hommassa, muttei aikaa vaan...

Leave a comment:

Working...