Originally posted by SimTek
View Post
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites muuten katsastus setä suhtautuu siihen jos heitän tuohon E92 330xd coupeeseen touringin madallusjouset?
Tämä tuote siis kyseessä http://m.ebay.de/itm/200874286343?_mwBanner=1BMW E92 330xda M-Sport -08
Comment
-
Mulla ei oo kokemusta kuin noista fsd:Stä. On n. 100tkm ajetut. Vakiojousilla meno ei ollut mielestäni mitenkään erikoista...voihan ne olla jo parhaat päivänsä nähneetkin. Kun vaihdoin eteen nuo h&r:t muuttui ajettavuus ihan eri tasolle. Mutkat menee hymyssä suin. Ennen auto kallistui tosi paljon ja ohjaus oli liian jäykkä. Vähän epävakaalta tuntuu jossain tilanteissa, mutta ihmekö tuo kun takana on Vakiojouset. Itse ostaisin ehkä jotkut kunnon sportti-iskarit enkä fsd:tä...tämä siis mutua.Originally posted by mawred View PostMiltäs ne FSD:t on muuten tuntuneet vakioihin verrattuna. Onko ne niin ihmeelliset ja mullistavat, kun monessa paikassa annetaan ymmärtää?
Comment
-
Tüv lapussahan on mainittu että kyseiset jouset käy coupeen ja touringiin. Valmistaja muuten ilmoittaa 4wd coupelle 25/10mm madalluksen tuolla sarjalla.Originally posted by Romppis View PostMites muuten katsastus setä suhtautuu siihen jos heitän tuohon E92 330xd coupeeseen touringin madallusjouset?
Tämä tuote siis kyseessä http://m.ebay.de/itm/200874286343?_mwBanner=1
tüv todistusKaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Sain tänään taisteltua h&r:t taaksekin. Onkohan ihan normaalia, että keulassa lokarin ja renkaan väliin jää about kahden sormen väli kun taas takana ei nyt jää oikeen ollenkaan rakoa? Googletin e90/91 nelivetoja kyseisillä jousilla ja aika monessa näyttää madallukset juurikin tuollaiselta.
Comment
-
Mulla sama homma Eibachin pro-kitin kanssa.Originally posted by aku1979 View PostSain tänään taisteltua h&r:t taaksekin. Onkohan ihan normaalia, että keulassa lokarin ja renkaan väliin jää about kahden sormen väli kun taas takana ei nyt jää oikeen ollenkaan rakoa? Googletin e90/91 nelivetoja kyseisillä jousilla ja aika monessa näyttää madallukset juurikin tuollaiselta.
Comment
-
-
Taakse voi laittaa takavetoisen "huonon tien" korotuspalat. BMW osanumero 33536769473. Näiden palikoiden kanssa näyttäisi olevan Eibach pro kitin kanssa just eikä melkein balanssissa.Originally posted by brainsurgery View PostEn ole jaksanut tehdä mitään. Suunnitelmissa olisi selvittää saisiko eteen madallettuja jousilautasia tai taakse korotuspaloja. Iskaritkin pitäisi vaihtaa sitten samalla uusiin.
Comment
-
Mistä kannattaisi tuollaiset tilata ja mitä maksaa? Ei stana taas sama urakka edessäOriginally posted by mawred View PostTaakse voi laittaa takavetoisen "huonon tien" korotuspalat. BMW osanumero 33536769473. Näiden palikoiden kanssa näyttäisi olevan Eibach pro kitin kanssa just eikä melkein balanssissa.
Comment
-
-
Aikaisemmin oli tarkoitus vaihtaa madaltava jousisarja vakio e91 mutta kilometrejä on jo sen verran että suositeltiin iskareidenkin uusimista samalla. Iskin silmäni tälläiseen säädettävään alustasarjaan. http://www.tuningstudio.fi/SU83BM10_...pa/pQM01_3490/
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä merkistä tai suositella vastaavanlaista/hintaista settiä. Käsittääkseni tuossa tulisi lisäksi lyhyemmät vakaajantangot, vaatiko auto sellaiset kun tiputetaan tarpeeksi? Kiitoksia jo valmiiksi vaustauksista.
Bmw e91 318d 2008
Comment
Comment