Originally posted by aku1979
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JarnoE36 View PostMitäpä jos heittäisi korkanneiden Msport iskareiden tilalle vaan normi 330d:n Sachsit ja jättää Msport jouset. Mporthan on vain -25mm. Nuo superrsportit on perhe autoon liika kovate39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by JarnoE36 View PostMitäpä jos heittäisi korkanneiden Msport iskareiden tilalle vaan normi 330d:n Sachsit ja jättää Msport jouset. Mporthan on vain -25mm. Nuo superrsportit on perhe autoon liika kovatJarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
-
Originally posted by JarnoE36 View PostOnko jollain kokemuksia Bilstein B6 tai B8 iskareita Msport jousien kanssa? B6 vissiin normit ja B8 madallusjousille. Mitenköhän dramaattinen ero normiajossa. Vähän kompromissin hakemista kun tuolla tonnikeijulle on kiva vähän ajaa mutkiin kivempaakin ja driftailla mutta sitten 95% ajosta paukutellaan kaupunkiajoa ..E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostM Sport jouset on niin mieto madallus, että ei tarvitse olla ns lyhyemmät iskarit sen vuoksi. B6 on kova ja B8 vielä kovempi. B4 taitaa olla lähempänä vakio M Sport iskaria kuin B6. Ehkä sulle voisi B6 olla hyvä kompromissi.
Sain aika maukkaan paketin kasaan: Eibach Prokit jouset + Bilsteinit eteen ja taakse. Iskarit katsottuna alustanumeron mukaan että vastaa OEM iskareita
KOKO setti 463€ onhan tuota kokeiltava!
EDIT: PERUIN TILAUKSEN KUN ALKOI OLLA KAIKKI NIIN HANKALAA. Ensin meinasi laittaa vääriä osia, sitten en saanut vahvistusta mikä tuli kun pyysin ja sitten alkoivat ruinaamaan rahaa osan ennakkoon vaikka olin laittanut Klarnan laskulla. Ja henkilö mailin päässä ei vastaa osien toimitusajasta kun yht äkkiä ei ollutkaan varastossa. Voi sappi
Kun googlaa niin ymmärrän miksi oli niin vaikeaa. En ole näköjään ainut
EDIT EDIT: peruin tilauksen sähköpostitse saman muikkelin kanssa kenen kanssa keskustelin laskusta niin tulikin viesti että osat ovatkin varastossa, oletteko varma että haluatte peruuttaa tilauksen. Mitä leikkimistä - kyllä haluan peruaLast edited by JarnoE36; 26-01-2018, 22:42.Jarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
-
Originally posted by JarnoE36 View PostOlipahan palvelua www.autodoc.fi . MAINIOTA. Tällaista se pitää olla. Chättipalvelu illalla 22:30
Sain aika maukkaan paketin kasaan: Eibach Prokit jouset + Bilsteinit eteen ja taakse. Iskarit katsottuna alustanumeron mukaan että vastaa OEM iskareita
KOKO setti 463€ ( Eibach Prokit + Bilsteinit eteen ja taakse) onhan tuota kokeiltava!
EDIT: PERUIN TILAUKSEN KUN ALKOI OLLA KAIKKI NIIN HANKALAA. Ensin meinasi laittaa vääriä osia, sitten en saanut vahvistusta mikä tuli kun pyysin ja sitten alkoivat ruinaamaan rahaa osan ennakkoon vaikka olin laittanut Klarnan laskulla.
EDIT EDIT: peruin tilauksen sähköpostitse saman muikkelin kanssa kenen kanssa keskustelin laskusta niin tulikin viesti että osat ovatkin varastossa, oletteko varma että haluatte peruuttaa tilauksen. Mitä leikkimistä
Kun googlaa niin ymmärrän miksi oli niin vaikeaa. En ole näköjään ainutLast edited by JarnoE36; 26-01-2018, 22:41.Jarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
-
Onko kellään kokemuksia vakaajatankojen vaihdosta? Eteenkin takapää kiinnostaa, näyttää pirun ahtaalta tuo väli jossa tanko on. Mitä pitää purkaa pois tieltä kun vaihtaa tangot?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
[QUOTE=tuoasm;3986985]Hyviä vinkkejä mistä löytys uudet m-sport tolpat ja jouset e91 325d prefl alle sopuhintaan? Tuntuu vaan jotain 30/20 sarjoja esim ebaysta löytyvän mut pitäisin mielellään auton vielä suht käyttöauto korkuudella. Tai onko joku eibachin 20/0 sarja vastaava?[/Q
Laitoin Eibach prokitin jouset eteen ja taakse ja siten että taakse se neliveto E91 jouset. Perä näyttäisi parin päivän ajon jälkeen vähän korkeammalta kuin vanhan Msportin säkäkorkeus. Ajomukavuus ihan toisissa sfäärissä. Suosittelen. Prokit maksoi 150e sarja Bemariosat.fi. eipä ollut pahaJarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostOnko kellään kokemuksia vakaajatankojen vaihdosta? Eteenkin takapää kiinnostaa, näyttää pirun ahtaalta tuo väli jossa tanko on. Mitä pitää purkaa pois tieltä kun vaihtaa tangot?
Takavakaaja kulkee kelkan päällä, joten takakelkkaa pitää laskea ja silti aika ahdas väli pujotella. Helppo vaihtaa samalla takakelkan puslat jämäkämpiin jne..
Comment
-
-
Originally posted by arska86 View PostEdessä perushomma. Pohjamuovi ja vakaaja pois.
Takavakaaja kulkee kelkan päällä, joten takakelkkaa pitää laskea ja silti aika ahdas väli pujotella. Helppo vaihtaa samalla takakelkan puslat jämäkämpiin jne..Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Avatkaas uusi thread jos on tarvetta ja saa toki liittää tämän ketjun sitten sinne.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment