Announcement

Collapse
No announcement yet.

E9x alustan päivitystä

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -JMV-
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 840
    • Etelä-Pirkanmaa

    Originally posted by JanskiAWD View Post
    Kyllä
    Hmm... Kiitos tiedosta vielä en kerinnyt tilaamaan. Onkohan ollut joku maanantai erä vai onko oikeesti laatu noin surkeeta? Saisin vaan aika sopivasti ton setin, mutta mutta...

    Menikö sulla takuuseen?
    F82 harraste

    Comment

    • JanskiAWD
      Bimmer Rookie
      • Mar 2006
      • 192
      • S:t Karins

      Originally posted by -JMV- View Post
      Hmm... Kiitos tiedosta vielä en kerinnyt tilaamaan. Onkohan ollut joku maanantai erä vai onko oikeesti laatu noin surkeeta? Saisin vaan aika sopivasti ton setin, mutta mutta...

      Menikö sulla takuuseen?
      Pitäisi valmistajan väitteiden mukaan olla ihan laatutavaraa, ainakin jotain yhteyksiä/yhteistyötä heillä on KW nimisen firman kanssa.
      Tiedä siitä sitten mutta itseä ei tällä kokemuksella oikein vakuuta.
      Ymmärtäisin jos autolla olisi vedelty surutta kuoppiin jne, mutta jo ajokorkeuden takia tulee ajettua todella varoen.

      Otin valokuvat ja kyselin takuun perään niin pyysivät purkamaan setin autosta ja lähettämään heille tutkittavaksi. En jaksa nähdä vaivaa, ajan loppuun ja jotain muuta sitten aikanaan tilalle.

      En ole enempää ottanut selvää onko koko merkki samaa paskaa, ehkä tämä setti nyt vaan oli mitä oli.
      e92 "330"xiA M-sport
      Mini Cooper R50

      Comment

      • unam
        Bimmer Rookie
        • Jan 2016
        • 62
        • Kotka

        Millasia kokemuksia E92 madaltamisesta 18" vanteilla, onko -35/25mm etu/taka vielä käyttökelpoinen normaaliajossa vai meneekö liian matalaksi?

        Työmaille ja kanttareiden yli pitäisi vielä päästä kun on käyttöpelinä, vakiokorkeus on vaan tolla vannekoolla ihan järkyn näkönen varsinkin edessä.
        F11 525d xdrive
        ex E92 330d

        Comment

        • aku1979
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2015
          • 1152
          • Helsinki

          Onko käryä sopiiko nämä http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e92...uote=SBE90IXTP E91 330xd -06?

          Comment

          • ^Rikke
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2014
            • 293
            • Pieksämäki

            BC racingin alusta lähdössä e91:seen tilaukseen ja tuli tuossa mieleen että käykö sama alusta faceliftiin sekä prefaceliftiin?
            e92 tarjoaa LCI:lle omaa kun taas e90/91 näkyy vain 05-> eteenpäin. :think
            Showroom!
            BMW e91 325d LCI M-sport -09

            IG!
            rrikkee

            Comment

            • Bmw92
              Bimmer Rookie
              • Mar 2016
              • 147
              • Eteläkarjala

              Originally posted by ^Rikke View Post
              BC racingin alusta lähdössä e91:seen tilaukseen ja tuli tuossa mieleen että käykö sama alusta faceliftiin sekä prefaceliftiin?
              e92 tarjoaa LCI:lle omaa kun taas e90/91 näkyy vain 05-> eteenpäin. :think
              Ootko tiedustellu suoraan myyjältä? Sieltä saanee tarkimman vastauksen.
              E91 335i /// LCI Alpinweiß III

              E92 325i
              E39 520i
              E46 316i

              Comment

              • ^Rikke
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2014
                • 293
                • Pieksämäki

                Nyt tulikin jälleenmyyjältä sähköpostia tuohon liittyen. Eli sekä faceliftiin että prefaceliftiin käy sama alusta.
                Showroom!
                BMW e91 325d LCI M-sport -09

                IG!
                rrikkee

                Comment

                • vision
                  BTCF Member
                  • Feb 2014
                  • 36
                  • porvoo

                  Originally posted by unam View Post
                  Millasia kokemuksia E92 madaltamisesta 18" vanteilla, onko -35/25mm etu/taka vielä käyttökelpoinen normaaliajossa vai meneekö liian matalaksi?

                  Työmaille ja kanttareiden yli pitäisi vielä päästä kun on käyttöpelinä, vakiokorkeus on vaan tolla vannekoolla ihan järkyn näkönen varsinkin edessä.
                  Varmasti vielä on,Mutta näin yleisesti ,unohtakaa kaikki halpis paskat oikeasti! Menee massit hukkaan moneen kertaan kokeillessa kaikkia kirjainyhdistelmiä mitä löytyy netistä hienoine puheineen! Itse näillä e91 ajanut 200tkm välillä kovempaakin,ja alustoja vaihdellut 2 vuodessa parhaimmillaan/pahimmillaan..Jousista eibach ja iskarit Koni sportit Ihan paras yhdistelmä, ja halpa,kun selaa vähän..Älkää hukatko Massejanne pojat!!! (oli pakko avautua) ja ei nyt tähän 92seen liittynyt mitenkään,Hyvää Tulevaa kesää!!!
                  F31lci Dam & F20 Lci ex:325d e91 lci,w164

                  Comment

                  • nappe74
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2005
                    • 2845
                    • South Carelia

                    Originally posted by bemu2000 View Post
                    Touringin ja Coupen jouset on samat. http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-AB...EAAOSwcu5UPl8x
                    Originally posted by viksu View Post
                    Tuolta löytyi vielä halvemmalla (150€) sama 35/20-setti nelivetoon.

                    Itelläkin tarkoitus tilata tuommonen samanlainen setti mutta takavetoon. Mutta ostaako uudet vakioiskarit eteen vai onko tuo -35mm jo liikaa vakioille? Takana on melkein uudet vakioiskarit niin ne saa kelvata.
                    Mietiskelin tuossa että jos tuo 335 ei mene kaupaksi niin pikkuisen hioisi ulkonäköä ja madaltaisi sitä vähän...
                    Onko x-driven madalluksesta kokemuksia että ottaako voimansiirto tai muu kipeää tosta madaltamisesta?? Ajo on kuitenkin normaalia eli rata-ajoa tai vastaavaa ei ole tiedossa...

                    Nuo quotet on aika vanhoja mutta linkit näyttäisi toimivan... onko nuo molemmat sopivia tuohon miun sigun nelivetoon?? H&R taitaa olla kuitenkin yksi parhaista jousista eikä miulla aiempaa kokemusta niistä ole joten noita voisi kokeilla !!
                    Tarviiko/kannattaako noiden jousien lisäksi jotain muuta kuin nelipyöräsuuntauksen luonnollisesti ??

                    EDIT: jos löytyy H&R:n jousia muualta luotettavalta myyjältä samoihin hintaluokkiin niin voi vinkata jos noissa edellä mainituissa linkeissä/myyjissä on jotain epäilyttävää...
                    Last edited by nappe74; 28-02-2017, 21:49.
                    G30 530e xDrive A M-Sport -20

                    ex-Bimmerit:
                    F10 525dA xDrive M-Sport -13
                    E21 316 -80
                    E91 330xdA M-Sport -06
                    E53 X5 3.0iA Sport -04
                    E91 335xiA M-Sport -08
                    E60 530iA M-Sport -06
                    E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                    E91 320d -06
                    E39 530iAT M-Sport -01
                    E36 328iA -96
                    E39 528iA -96
                    E36 325i -92

                    Comment

                    • Dualfun
                      Moderator
                      • Jan 2003
                      • 17837
                      • PKS

                      Originally posted by nappe74 View Post
                      Mietiskelin tuossa että jos tuo 335 ei mene kaupaksi niin pikkuisen hioisi ulkonäköä ja madaltaisi sitä vähän...
                      Onko x-driven madalluksesta kokemuksia että ottaako voimansiirto tai muu kipeää tosta madaltamisesta??
                      Eihän sitä nelivetoa saisi koskaan liikaa tiputtaa, käytännössä etuvetarit eivät saisi mennä ylivaakatason tai ne alkavat ottaa itseensä. H&R jousilla pääset vajaavetoisen (LCI) M-Sport alustan korkeudelle. Minusta ihan asiallinen kompromissi. Korkeuskuvia voit katsoa esim. showroomista nim sonikk ex-E91 topikista.
                      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

                      E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                      ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                      ½ E36
                      ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                      Muut talouden vehkeet:
                      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                      Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                      Comment

                      • brainsurgery
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2011
                        • 1355
                        • Helsinki

                        Originally posted by nappe74 View Post
                        Mietiskelin tuossa että jos tuo 335 ei mene kaupaksi niin pikkuisen hioisi ulkonäköä ja madaltaisi sitä vähän...
                        Onko x-driven madalluksesta kokemuksia että ottaako voimansiirto tai muu kipeää tosta madaltamisesta?? Ajo on kuitenkin normaalia eli rata-ajoa tai vastaavaa ei ole tiedossa...

                        Nuo quotet on aika vanhoja mutta linkit näyttäisi toimivan... onko nuo molemmat sopivia tuohon miun sigun nelivetoon?? H&R taitaa olla kuitenkin yksi parhaista jousista eikä miulla aiempaa kokemusta niistä ole joten noita voisi kokeilla !!
                        Tarviiko/kannattaako noiden jousien lisäksi jotain muuta kuin nelipyöräsuuntauksen luonnollisesti ??

                        EDIT: jos löytyy H&R:n jousia muualta luotettavalta myyjältä samoihin hintaluokkiin niin voi vinkata jos noissa edellä mainituissa linkeissä/myyjissä on jotain epäilyttävää...
                        Itsellä on Eibach pro kit alla Koni FSD iskareiden kanssa ja takana vielä huonon tien korotuspalat välissä. Kuluneilla iskareilla ilman korotuspaloja perä jää roikkumaan ikävästi. Madallustahan noissa ei taida lopulta olla kuin pari senttiä max mutta pelkillä jousilla pääsee jo enimmästä alustan löysyydestä. Kun laittaa vielä nuo Koni FSD:t niin tulee fiilis että tällaisena tämän olisi pitänyt tulla jo tehtaalta ulos.

                        Comment

                        • nappe74
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2005
                          • 2845
                          • South Carelia

                          Oon vaan miettinyt että onkohan tuo miun auto kuitenkin jo valmiiksi madallettu... kun olisin luullut että nelivetona tuo olisi vakiona korkeampi... :think
                          Mitä mieltä olette kuvan perusteella, onko vakio?? Myynti-ilmosta löytyy toinen kuva.
                          Mikähän olis max. madallus vakioiskareiden kanssa ja nin ettei voimansiirto kärsi?
                          Last edited by nappe74; 22-09-2017, 20:03.
                          G30 530e xDrive A M-Sport -20

                          ex-Bimmerit:
                          F10 525dA xDrive M-Sport -13
                          E21 316 -80
                          E91 330xdA M-Sport -06
                          E53 X5 3.0iA Sport -04
                          E91 335xiA M-Sport -08
                          E60 530iA M-Sport -06
                          E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                          E91 320d -06
                          E39 530iAT M-Sport -01
                          E36 328iA -96
                          E39 528iA -96
                          E36 325i -92

                          Comment

                          • Dualfun
                            Moderator
                            • Jan 2003
                            • 17837
                            • PKS

                            Originally posted by nappe74 View Post
                            Oon vaan miettinyt että onkohan tuo miun auto kuitenkin jo valmiiksi madallettu... kun olisin luullut että nelivetona tuo olisi vakiona korkeampi... :think
                            Mitä mieltä olette kuvan perusteella, onko vakio?? Myynti-ilmosta löytyy toinen kuva.
                            Mikähän olis max. madallus vakioiskareiden kanssa ja nin ettei voimansiirto kärsi?
                            Tuosta kuvasta jos päättelen niin edessä on jotain tehty, ja vastaavasti takapää näyttää omaan silmään vakiokorkuiselle.
                            Kannattaa kurkata millaiset jouset siellä on, näet ilman tunkkiakin jos väri on jokin muu kuin musta. Pienellä vaivalla sen etupään toki tunkkaa ylös ja pyyhkäisee jousen pinnasta jos tulisi esiin jotain merkintöjä.

                            Taitaa olla se normaalimadallus 35mm luokkaa, jahka eipä käsittääkseni mikään tunnettu merkki myy edes enemmän madaltavia E9x nelivetoon. H&R taitaa olla speksattu 35/25.
                            E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                            E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

                            E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                            ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                            ½ E36
                            ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                            Muut talouden vehkeet:
                            E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                            Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                            Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                            Comment

                            • aku1979
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2015
                              • 1152
                              • Helsinki

                              Originally posted by Dualfun View Post
                              Tuosta kuvasta jos päättelen niin edessä on jotain tehty, ja vastaavasti takapää näyttää omaan silmään vakiokorkuiselle.
                              Kannattaa kurkata millaiset jouset siellä on, näet ilman tunkkiakin jos väri on jokin muu kuin musta. Pienellä vaivalla sen etupään toki tunkkaa ylös ja pyyhkäisee jousen pinnasta jos tulisi esiin jotain merkintöjä.

                              Taitaa olla se normaalimadallus 35mm luokkaa, jahka eipä käsittääkseni mikään tunnettu merkki myy edes enemmän madaltavia E9x nelivetoon. H&R taitaa olla speksattu 35/25.
                              H&R:n jouset on mustat....tai voi olla myös mustat.

                              Comment

                              • nappe74
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 2845
                                • South Carelia

                                Originally posted by Dualfun View Post
                                Tuosta kuvasta jos päättelen niin edessä on jotain tehty, ja vastaavasti takapää näyttää omaan silmään vakiokorkuiselle.
                                Kannattaa kurkata millaiset jouset siellä on, näet ilman tunkkiakin jos väri on jokin muu kuin musta. Pienellä vaivalla sen etupään toki tunkkaa ylös ja pyyhkäisee jousen pinnasta jos tulisi esiin jotain merkintöjä.

                                Taitaa olla se normaalimadallus 35mm luokkaa, jahka eipä käsittääkseni mikään tunnettu merkki myy edes enemmän madaltavia E9x nelivetoon. H&R taitaa olla speksattu 35/25.
                                Originally posted by aku1979 View Post
                                H&R:n jouset on mustat....tai voi olla myös mustat.
                                Mittasin vanteen keskiön ja kaaren välin tuossa pihalla...

                                Edessä oli 340mm ja takana 345/350mm.

                                Onkohan nuo vakioalustan mittoja?? :think
                                Yritin kurkkia etujousta, tummalta näytti mitä ilman valoa näki sen kurapaskan alta...
                                G30 530e xDrive A M-Sport -20

                                ex-Bimmerit:
                                F10 525dA xDrive M-Sport -13
                                E21 316 -80
                                E91 330xdA M-Sport -06
                                E53 X5 3.0iA Sport -04
                                E91 335xiA M-Sport -08
                                E60 530iA M-Sport -06
                                E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                                E91 320d -06
                                E39 530iAT M-Sport -01
                                E36 328iA -96
                                E39 528iA -96
                                E36 325i -92

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎