Hmm... Kiitos tiedosta vielä en kerinnyt tilaamaan. Onkohan ollut joku maanantai erä vai onko oikeesti laatu noin surkeeta? Saisin vaan aika sopivasti ton setin, mutta mutta...
Hmm... Kiitos tiedosta vielä en kerinnyt tilaamaan. Onkohan ollut joku maanantai erä vai onko oikeesti laatu noin surkeeta? Saisin vaan aika sopivasti ton setin, mutta mutta...
Menikö sulla takuuseen?
Pitäisi valmistajan väitteiden mukaan olla ihan laatutavaraa, ainakin jotain yhteyksiä/yhteistyötä heillä on KW nimisen firman kanssa.
Tiedä siitä sitten mutta itseä ei tällä kokemuksella oikein vakuuta.
Ymmärtäisin jos autolla olisi vedelty surutta kuoppiin jne, mutta jo ajokorkeuden takia tulee ajettua todella varoen.
Otin valokuvat ja kyselin takuun perään niin pyysivät purkamaan setin autosta ja lähettämään heille tutkittavaksi. En jaksa nähdä vaivaa, ajan loppuun ja jotain muuta sitten aikanaan tilalle.
En ole enempää ottanut selvää onko koko merkki samaa paskaa, ehkä tämä setti nyt vaan oli mitä oli.
BC racingin alusta lähdössä e91:seen tilaukseen ja tuli tuossa mieleen että käykö sama alusta faceliftiin sekä prefaceliftiin?
e92 tarjoaa LCI:lle omaa kun taas e90/91 näkyy vain 05-> eteenpäin. :think
BC racingin alusta lähdössä e91:seen tilaukseen ja tuli tuossa mieleen että käykö sama alusta faceliftiin sekä prefaceliftiin?
e92 tarjoaa LCI:lle omaa kun taas e90/91 näkyy vain 05-> eteenpäin. :think
Ootko tiedustellu suoraan myyjältä? Sieltä saanee tarkimman vastauksen.
Millasia kokemuksia E92 madaltamisesta 18" vanteilla, onko -35/25mm etu/taka vielä käyttökelpoinen normaaliajossa vai meneekö liian matalaksi?
Työmaille ja kanttareiden yli pitäisi vielä päästä kun on käyttöpelinä, vakiokorkeus on vaan tolla vannekoolla ihan järkyn näkönen varsinkin edessä.
Varmasti vielä on,Mutta näin yleisesti ,unohtakaa kaikki halpis paskat oikeasti! Menee massit hukkaan moneen kertaan kokeillessa kaikkia kirjainyhdistelmiä mitä löytyy netistä hienoine puheineen! Itse näillä e91 ajanut 200tkm välillä kovempaakin,ja alustoja vaihdellut 2 vuodessa parhaimmillaan/pahimmillaan..Jousista eibach ja iskarit Koni sportit Ihan paras yhdistelmä, ja halpa,kun selaa vähän..Älkää hukatko Massejanne pojat!!! (oli pakko avautua) ja ei nyt tähän 92seen liittynyt mitenkään,Hyvää Tulevaa kesää!!!
Tuolta löytyi vielä halvemmalla (150€) sama 35/20-setti nelivetoon.
Itelläkin tarkoitus tilata tuommonen samanlainen setti mutta takavetoon. Mutta ostaako uudet vakioiskarit eteen vai onko tuo -35mm jo liikaa vakioille? Takana on melkein uudet vakioiskarit niin ne saa kelvata.
Mietiskelin tuossa että jos tuo 335 ei mene kaupaksi niin pikkuisen hioisi ulkonäköä ja madaltaisi sitä vähän...
Onko x-driven madalluksesta kokemuksia että ottaako voimansiirto tai muu kipeää tosta madaltamisesta?? Ajo on kuitenkin normaalia eli rata-ajoa tai vastaavaa ei ole tiedossa...
Nuo quotet on aika vanhoja mutta linkit näyttäisi toimivan... onko nuo molemmat sopivia tuohon miun sigun nelivetoon?? H&R taitaa olla kuitenkin yksi parhaista jousista eikä miulla aiempaa kokemusta niistä ole joten noita voisi kokeilla !!
Tarviiko/kannattaako noiden jousien lisäksi jotain muuta kuin nelipyöräsuuntauksen luonnollisesti ??
EDIT: jos löytyy H&R:n jousia muualta luotettavalta myyjältä samoihin hintaluokkiin niin voi vinkata jos noissa edellä mainituissa linkeissä/myyjissä on jotain epäilyttävää...
Mietiskelin tuossa että jos tuo 335 ei mene kaupaksi niin pikkuisen hioisi ulkonäköä ja madaltaisi sitä vähän...
Onko x-driven madalluksesta kokemuksia että ottaako voimansiirto tai muu kipeää tosta madaltamisesta??
Eihän sitä nelivetoa saisi koskaan liikaa tiputtaa, käytännössä etuvetarit eivät saisi mennä ylivaakatason tai ne alkavat ottaa itseensä. H&R jousilla pääset vajaavetoisen (LCI) M-Sport alustan korkeudelle. Minusta ihan asiallinen kompromissi. Korkeuskuvia voit katsoa esim. showroomista nim sonikk ex-E91 topikista.
Mietiskelin tuossa että jos tuo 335 ei mene kaupaksi niin pikkuisen hioisi ulkonäköä ja madaltaisi sitä vähän...
Onko x-driven madalluksesta kokemuksia että ottaako voimansiirto tai muu kipeää tosta madaltamisesta?? Ajo on kuitenkin normaalia eli rata-ajoa tai vastaavaa ei ole tiedossa...
Nuo quotet on aika vanhoja mutta linkit näyttäisi toimivan... onko nuo molemmat sopivia tuohon miun sigun nelivetoon?? H&R taitaa olla kuitenkin yksi parhaista jousista eikä miulla aiempaa kokemusta niistä ole joten noita voisi kokeilla !!
Tarviiko/kannattaako noiden jousien lisäksi jotain muuta kuin nelipyöräsuuntauksen luonnollisesti ??
EDIT: jos löytyy H&R:n jousia muualta luotettavalta myyjältä samoihin hintaluokkiin niin voi vinkata jos noissa edellä mainituissa linkeissä/myyjissä on jotain epäilyttävää...
Itsellä on Eibach pro kit alla Koni FSD iskareiden kanssa ja takana vielä huonon tien korotuspalat välissä. Kuluneilla iskareilla ilman korotuspaloja perä jää roikkumaan ikävästi. Madallustahan noissa ei taida lopulta olla kuin pari senttiä max mutta pelkillä jousilla pääsee jo enimmästä alustan löysyydestä. Kun laittaa vielä nuo Koni FSD:t niin tulee fiilis että tällaisena tämän olisi pitänyt tulla jo tehtaalta ulos.
Oon vaan miettinyt että onkohan tuo miun auto kuitenkin jo valmiiksi madallettu... kun olisin luullut että nelivetona tuo olisi vakiona korkeampi... :think
Mitä mieltä olette kuvan perusteella, onko vakio?? Myynti-ilmosta löytyy toinen kuva.
Mikähän olis max. madallus vakioiskareiden kanssa ja nin ettei voimansiirto kärsi?
Oon vaan miettinyt että onkohan tuo miun auto kuitenkin jo valmiiksi madallettu... kun olisin luullut että nelivetona tuo olisi vakiona korkeampi... :think
Mitä mieltä olette kuvan perusteella, onko vakio?? Myynti-ilmosta löytyy toinen kuva.
Mikähän olis max. madallus vakioiskareiden kanssa ja nin ettei voimansiirto kärsi?
Tuosta kuvasta jos päättelen niin edessä on jotain tehty, ja vastaavasti takapää näyttää omaan silmään vakiokorkuiselle.
Kannattaa kurkata millaiset jouset siellä on, näet ilman tunkkiakin jos väri on jokin muu kuin musta. Pienellä vaivalla sen etupään toki tunkkaa ylös ja pyyhkäisee jousen pinnasta jos tulisi esiin jotain merkintöjä.
Taitaa olla se normaalimadallus 35mm luokkaa, jahka eipä käsittääkseni mikään tunnettu merkki myy edes enemmän madaltavia E9x nelivetoon. H&R taitaa olla speksattu 35/25.
Tuosta kuvasta jos päättelen niin edessä on jotain tehty, ja vastaavasti takapää näyttää omaan silmään vakiokorkuiselle.
Kannattaa kurkata millaiset jouset siellä on, näet ilman tunkkiakin jos väri on jokin muu kuin musta. Pienellä vaivalla sen etupään toki tunkkaa ylös ja pyyhkäisee jousen pinnasta jos tulisi esiin jotain merkintöjä.
Taitaa olla se normaalimadallus 35mm luokkaa, jahka eipä käsittääkseni mikään tunnettu merkki myy edes enemmän madaltavia E9x nelivetoon. H&R taitaa olla speksattu 35/25.
H&R:n jouset on mustat....tai voi olla myös mustat.
Tuosta kuvasta jos päättelen niin edessä on jotain tehty, ja vastaavasti takapää näyttää omaan silmään vakiokorkuiselle.
Kannattaa kurkata millaiset jouset siellä on, näet ilman tunkkiakin jos väri on jokin muu kuin musta. Pienellä vaivalla sen etupään toki tunkkaa ylös ja pyyhkäisee jousen pinnasta jos tulisi esiin jotain merkintöjä.
Taitaa olla se normaalimadallus 35mm luokkaa, jahka eipä käsittääkseni mikään tunnettu merkki myy edes enemmän madaltavia E9x nelivetoon. H&R taitaa olla speksattu 35/25.
Comment