Originally posted by kemo81
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x 325i Tehoja kateissa??
Collapse
X
-
Originally posted by kemo81 View PostTilasin kaikki mahdolliset kilkkeet eilen omaani tuolle apulaitehihnalle.Siis hihnan,kiristäjän ja pyörijän jne.Katotaa sit loppuuko ääntely..En usko että kumminkaan voi vaikuttaa tehottomuuksiin kesällä?
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostTuliko mitään muutosta? Onko tehot tulleet jo takaisin? :thinke90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Isäukon kun piti tänää alkaa apulaitehihnaa vaihteleen huomasi se että öljynsuodattimen korkin väistä oli lennellyt öljyä konetilaan.Sitä ei huomattu aiemmin.Eipä vaihdettukaan hihnaa vaan jo melkein tukossa oleva öljynsuodatin.Ulina lakkasi siihenKumminkin purettiin siinä rytäkässä ilmanputsari kotelo ilmamassamittareineen irti ja nyt palaa taulussa moottorin vikavalo.Se tarvii kuitata pois ja vaihdella viä hihna jahka kerkiää.Ulinaa ei aiheuttanut siis hihnan pyöriän laakerit ja ei täten välttämättä liittynyt mitenkään tähän tehottomuus asiaan..En tiä olisiko aikaisempien forte käsittelyjen aikaan saannos tuo tukkoinen öljyn suodatin?Pirun longlivet!!Enkä tiedä mikä sen ulinen siinä lopux aiheutti mut jokin siinä öljynputsarin kopassa..??e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Ulinat ja vikinät pysyneet poissa ja nyt on hihna kaikkine hiluineen vaihdettu myös.
Kun hihnan vaihto vaati vähän kilujen purkua pois tieltä,jouduttiin jälleen purkaan ilmanputsari ja imm pois edestä.Moottorin vika valo ei syttynyt tällä kertaa.Autokin oli käynnissä ilman imm:ää ja putsaria hetkellisesti kun testattiin pyöriikö hihna normisti.
Nyt vaan jälleen tuntuu että tuo 4500 kierroksen Potku olisi kateissa.Tehoa tulee suht tasaseen ilman nykimistä mutta terävin kärki kateissa vaikka ulkona viellä Pakkasta..Käsittämätön värkki.En tiä mitä seuraavaksi keksisi..Ilmamassamittari taas kokeex vaihtoon?e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by Convertible View PostMulla vaihdettiin mangneettiventiilit ja nyt pelittää. Kokeiltiin imu ja pakopuolia keskenään ja se korjasi nykimiset, mutta tilattiin kuitenkin uudet. Kone kiertää ja vetää tasaisesti.
Nim. Bullit hoiti homman.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by vierailija View PostOliko sulla vikakoodina joku inlet camshaft -crankshaft reference? Jos, niin käy autokeskuksella korjattamassa autosi jakopään ajoitus.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by vierailija View PostVaatii spesiaalityökalut aikaa saa varata varmaan päivän.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by kemo81 View PostJuu,eli voi unohtaa että tekisi asian itse
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostSulla alkaa olla kohta niin paljon palikkaa vaihdettuna että paras korjausehdotus on "nykyisen auton hintaa alas ja 330i hakuseen".e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Nyt on kelit taas lämmennyt ja kesä kynnyksellä.Viä ei isompia puutumisia yläkierroksilta joskin ei ne kelit viä kuumia ole ollut.Kylmänä käynti on ollut ePätasaista ja mene hivenen nypyttelevää eli suht samoja oireita alkaa oleen kun viime kesänä.Tuohon jakopää hommaan en ole viä kerennyt syventyyn.Osittain mietin et osa noista nypyttelyistä saattaa olla talvellakin mutta esiin ne tuo nuo raskaammat renkaat ja vanteet..?Talvella siis 225/40/18 kitkat..e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Mites "kemo81" tekeekö sulla noin 80km/h vauhdissa kutosella sellaista, että kun painaa kaasua niin kulutusmittari pomppaa tappiin ja kulku tuntuu aluksi aika tahmealta? Mielestä omassa tuli tälläinen oire kun 17" talvirenkaat vaihtuivat 19" kesärenkaisiin. Ihan kuin ei jaksaisi enää vetää tuosta vauhdista ihan sata prosenttisesti tai sitten se on vain tuntua... :think
Comment
-
Comment