Ne taitaa olla jotain Renaultin tulppia jos niin päin hakee. Parhaiten löytyy noilla NKG:n osanumeroilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
Niin ja tässä Blitzin osaamista noista tulpista eli NGK:n tulppia ei voi sit asentaa miten päin vaan, vaan kärjen selkä ei saa olla suoraan suuttimen edessä, muutoi tahtoo tehdä sytytyskatkoja. BMW:n omat tulpat on kärjen rakenteeltaan erilaiset ja niissä ei ole väliä miten päin ne asettuu. Ja 0.022" = 0,6mm.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostRaision Fikxusesta ostanut kolme sarjaa ja sieltä ainakin löytynyt.
Tulpat ei kuulu bemariin vaan johonkin muuhun autoon ja niissä tulpissa vähän aika sitten numero muuttunut, en nyt muista uutta numerosarjaa ulkoa. maksoi juurikin Raisiossa n. 70€Bmw e90 335i Platinbronze Metallic
Ex:
E92 ///M3 Silverstone II
E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
E46 ///M3 Phoenix Gelb
E90 320i '05
Comment
-
-
Originally posted by ReDDog View PostMistäköhän tän saisin tietää meinaan mul ois fixukselle 70e hyvitystuote haettavissa
These NGK 5992 Laser Iridium replacement N54 & N55 plugs are one step colder than Bosch and are well suited for higher than stock horsepower racing applications. The plug gap must be manually set using a gap tool to the suggested .022". The tighter gap and exposed electrode design typically results in fewer misfires at higher power levels than the Bosch plugs. The trade off is a 15-20k mile life span compared to the 20-30k life span of the Bosch plugs. Note NGK has changed their part number for these plugs to 95770.
Suora lainaus burgerin sivuilta. Siinä ainakin kahta mahdollista numeroa,
Comment
-
-
Kysymys
Eli hankin juuri tuon JB4 omaan autooni ja heti on kysymys johon luulen täältä löytäväni vastauksen. Katselin noita aikaisempia keskusteluja mutta en oikein löytänyt vastausta.
Auto ei vaan suostu tekemään tuota Map5 autotunea, se pudottaa aina map4 päälle aika tarkasti 3500 rpm.
Nopeammalla vedolla toimii ja esim 3 vaihteella kun lähtee 4000rpm niin on ok samoin 4 vaihteella.
Liitteenä piirrot, eka kun yrittää 2000-6000 väliä kolmosella ja sit 2 korkeammilla kierroksilla jolloin se toimii.
Olen kokeillu 30% RE85 ja lähes 0% ja toiminto on mielestäni sama.
Autossa on vakio downpipet mutta hamann rosteri putkisto.
Osaisitteko sanoa mikä komponentti on rikki autossa.
Onko vika siis polttoainepumpussa??
Vikakoodia olen yrittänyt saada kiinni pudottamalla map0 päälle mutta yhden kerran se on ollut luettavissa. Polttoainepaineesta herjasi.
Autossa oli muutettu moottorinohjaus joka on nyt palautettu vakioksi.
Dynossa oli sama oire että nopeat vedot toimi mutta pitkissä vedoissa oli heikkoutta.
Onko syy tuossa trim arvossa kun menee 50, mitä asialle olisi tehtävissä?
Kiitokset jo etukäteenLast edited by lsoinin; 06-08-2015, 07:18.
Comment
-
-
Originally posted by lsoinin View PostEli hankin juuri tuon JB4 omaan autooni ja heti on kysymys johon luulen täältä löytäväni vastauksen. Katselin noita aikaisempia keskusteluja mutta en oikein löytänyt vastausta.
Auto ei vaan suostu tekemään tuota Map5 autotunea, se pudottaa aina map4 päälle aika tarkasti 3500 rpm.
Nopeammalla vedolla toimii ja esim 3 vaihteella kun lähtee 4000rpm niin on ok samoin 4 vaihteella.
Liitteenä piirrot, eka kun yrittää 2000-6000 väliä kolmosella ja sit 2 korkeammilla kierroksilla jolloin se toimii.
Olen kokeillu 30% RE85 ja lähes 0% ja toiminto on mielestäni sama.
Autossa on vakio downpipet mutta hamann rosteri putkisto.
Osaisitteko sanoa mikä komponentti on rikki autossa.
Onko vika siis polttoainepumpussa??
Vikakoodia olen yrittänyt saada kiinni pudottamalla map0 päälle mutta yhden kerran se on ollut luettavissa. Polttoainepaineesta herjasi.
Autossa oli muutettu moottorinohjaus joka on nyt palautettu vakioksi.
Dynossa oli sama oire että nopeat vedot toimi mutta pitkissä vedoissa oli heikkoutta.
Onko syy tuossa trim arvossa kun menee 50, mitä asialle olisi tehtävissä?
Kiitokset jo etukäteen
Ota se vikakoodien nollaus pois päältä, jos se on päällä, niin kyllä ne muistissa sen jälkeen pysyvät.
Liitä vielä .csv tiedosto noista logeista niin pystyy paremmin analysoida. Etenkin tuosta ensimmäisestä.
Kokeile ottaa sama logi pelkällä 98E:llä tankissa ja myös map1 päällä.
Comment
-
-
Millä tuon vikakoodin saa jäämään näytöön, koska ei toimi se valikko 1/ 3 ja 4 valinnat?
Tuossa on pari piirtoa. Se tulee aina siinä 3500 paikkeilla ja toimii kierroksilla ajettaessa.
Kokeilin poikkeuttaa tuota FOL arvoa isommaksi ja silloin se ei pudota 4 ohjelmalle.
Map1 ja Map 2 toimii mutta ei ole piirtoa vielä.Last edited by lsoinin; 06-08-2015, 09:48.
Comment
-
-
Polttoaine loppuu kesken.
Tuttu tarina. Eipä kestänyt minullakaan laittaa yhtään E85 kun rupesi tökkimään.
Flash auttaa asiaan vähän, mutta kyllä se polttoaine pumpun ostattaa.
Fuel-it saa valmiita sarjoja. Minulla on stage 1 sieltä. Eikä vielä lopu tuotto kesken vaikka on 80-90% E85 tankissa. Muuten moni käyttää stage 2 pumppuja. Stage 1 kanssa säästää muutaman euron kun ostaa pumpun Suomesta ja asennussarjan vain tuolta jenkeistä. http://www.fuel-it.biz Kaikki saa itse paikalle.
Comment
-
-
Originally posted by lsoinin View PostMillä tuon vikakoodin saa jäämään näytöön, koska ei toimi se valikko 1/ 3 ja 4 valinnat?
Tuossa on pari piirtoa. Se tulee aina siinä 3500 paikkeilla ja toimii kierroksilla ajettaessa.
Kokeilin poikkeuttaa tuota FOL arvoa isommaksi ja silloin se ei pudota 4 ohjelmalle.
Map1 ja Map 2 toimii mutta ei ole piirtoa vielä.
Sen FOLin pitäisi kyllä automaattisesti nousta sieltä vielä ylemmäs. Itsellä se on nyt 90 kun ajelen ~20% seoksella.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostTuo keskimmäinen näyttää jo paremmalle. Paljonko nyt on E85 tankissa ja mikä oli FOL noissa vedoissa, joissa tiputti map4:lle?
Sen FOLin pitäisi kyllä automaattisesti nousta sieltä vielä ylemmäs. Itsellä se on nyt 90 kun ajelen ~20% seoksella.
Nyt on alle 5 % seos, katson sen FOL arvon.
Comment
-
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostPolttoaine loppuu kesken.
Tuttu tarina. Eipä kestänyt minullakaan laittaa yhtään E85 kun rupesi tökkimään.
Flash auttaa asiaan vähän, mutta kyllä se polttoaine pumpun ostattaa.
Fuel-it saa valmiita sarjoja. Minulla on stage 1 sieltä. Eikä vielä lopu tuotto kesken vaikka on 80-90% E85 tankissa. Muuten moni käyttää stage 2 pumppuja. Stage 1 kanssa säästää muutaman euron kun ostaa pumpun Suomesta ja asennussarjan vain tuolta jenkeistä. http://www.fuel-it.biz Kaikki saa itse paikalle.
Kiitokset pikaisesta avusta ongelmaan
Comment
-
-
Originally posted by lsoinin View PostMistä Suomesta saa tuon oikenlaisen pumpun, vai kannattaako tilata tuo paketti kokonaisuudessaan tuosta linkistä?
Kiitokset pikaisesta avusta ongelmaan
Toinen vaihtoehto on nic Pluto.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostTuo keskimmäinen näyttää jo paremmalle. Paljonko nyt on E85 tankissa ja mikä oli FOL noissa vedoissa, joissa tiputti map4:lle?
Sen FOLin pitäisi kyllä automaattisesti nousta sieltä vielä ylemmäs. Itsellä se on nyt 90 kun ajelen ~20% seoksella.
FOL on 46 kun putoaa MAP4 ja nyt on tankissa oikeastaan pelkkää bensaa.
Comment
-
-
Originally posted by lsoinin View PostFOL on 46 kun putoaa MAP4 ja nyt on tankissa oikeastaan pelkkää bensaa.
Mainitsit, että autossa oli muutettu moottorinohjaus. Minkälainen se oli ja miten se palautettiin vakioksi?
Minkälaisia arvoja sulla on JB4:n AFR Duty Bias sarakkeessa? 18-30?
JB4:n asetuksissa N20 TMAP-kenttään voisit laittaa arvoksi 0, samoin 6-cyl logging-kohtaan. Nyt molemmissa näyttää olevan 15. Autoclearin saat pois päältä 1/4 ja takaisin päälle 1/3 valinnalla.X35i N54 imuventtiilien pähkinäpuhallukset
YV:llä lisätietoja
Ex. E92 335i MOTIV 900 Single turbo
996 Turbo X50
500whp.net
Comment
-
-
Originally posted by Blitz View PostSain YV:si, mutta vastaan tähän, niin muutkin voivat liittyä keskusteluun. Sain avattua vain ensimmäisen linkittämäsi csv:n ja siinä ainakin näkyvät seokset menevän pitkäksi aikaa laihalle ja JB4 pudottaa siksi map 4:lle. PA-paineet ovat molemmat kuitenkin tuossa logissa hyvät.
Mainitsit, että autossa oli muutettu moottorinohjaus. Minkälainen se oli ja miten se palautettiin vakioksi?
Minkälaisia arvoja sulla on JB4:n AFR Duty Bias sarakkeessa? 18-30?
JB4:n asetuksissa N20 TMAP-kenttään voisit laittaa arvoksi 0, samoin 6-cyl logging-kohtaan. Nyt molemmissa näyttää olevan 15. Autoclearin saat pois päältä 1/4 ja takaisin päälle 1/3 valinnalla.
Itsekkin samaa mietin että se polttoaineenpaine ei putoa kovin pahasti.
Pitää kokeilla noita paremetreja.
Muttakun se map5 2000-6000 väli ei mene läpi normibensalla nyt.
Kertoo se jostain ongelmasta.
Vikakoodeja ei ole eli se JB4 itse vaan vilauttaa ilmeisesti sitä vikavaloa hetken.
Comment
-
Comment