Originally posted by Kameli11
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
Liitteenä logi map5 3.vaihteella ja vähän matkaa nelosella.
Näyttääkö ok?
User adjustment arvoihin olen laittanut ohjearvot - FF /WG adaption muuttunut näemmä 80 -> 44 (lienee joku muuttuva arvo)?
Last edited by BFI18; 08-01-2021, 07:55.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Voitko laittaa datazap.me palveluun login, sieltä on vähän helpompi tulkita näitä...
Originally posted by BFI18 View PostLiitteenä logi map5 3.vaihteella ja vähän matkaa nelosella.
Näyttääkö ok?
User adjustment arvoihin olen laittanut ohjearvot - FF /WG adaption muuttunut näemmä 80 -> 44 (lienee joku muuttuva arvo)?e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Kokeneemmat osaa varmasti kommentodia enemmän, mutta itsellä pisti silmään seuraavat:
- Trimmit katossa 3700-5000rpm. Ei kuitenkaan vedä laihalle vielä
- hukkaportien asetuksia voisi ehkä säätää? Yliahtaa alussa targetti 14,9 ja ahtaa 17
- Miten toi matalapainepuolen pumpun FP_L:n arvo on noin iso? Yleensä 55-70 arvossa
- AFR ja ennakot ok
- Auto Shift Boost Reduction arvo hyvä, ei ahda yli vaihdossa
Originally posted by BFI18 View PostLiitteenä logi map5 3.vaihteella ja vähän matkaa nelosella.
Näyttääkö ok?
User adjustment arvoihin olen laittanut ohjearvot - FF /WG adaption muuttunut näemmä 80 -> 44 (lienee joku muuttuva arvo)?
http://www.datazap.me/u/ojtt/log-146...log=0&data=1-4Last edited by larippa; 13-05-2016, 10:10.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Originally posted by larippa View PostKokeneemmat osaa varmasti kommentodia enemmän, mutta itsellä pisti silmään seuraavat:
- Trimmit katossa 3700-5000rpm. Ei kuitenkaan vedä laihalle vielä
- hukkaportien asetuksia voisi ehkä säätää? Yliahtaa alussa targetti 14,9 ja ahtaa 17
- Miten toi matalapainepuolen pumpun FP_L:n arvo on noin iso? Yleensä 55-70 arvossa
- AFR ja ennakot ok
- Auto Shift Boost Reduction arvo hyvä, ei ahda yli vaihdossa
Mitä arvoja FF/Wastegate adaption kannattais tarjota?
En tiiä, se on näemmä kaikissa logeissa noin korkea - superpumpusta kyse
Auto shift boostia nostin ohjearvoon, koska oli tosi alhaalla JB4 ostaessa (käytetty laite).G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Onkos porukalla ollut ongelmia asentaa JB4 interface windows 10:lle? Kaverilta ostin windows padin, jossa ennen ollut win 7 ja JB4 toiminut ihan hyvin. Nyt ei suostu millään asentamaan. Tietääkseni ei pitäisi olla ongelmia toimia win 10:n kanssa.E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
Originally posted by 1349 View PostOnkos porukalla ollut ongelmia asentaa JB4 interface windows 10:lle? Kaverilta ostin windows padin, jossa ennen ollut win 7 ja JB4 toiminut ihan hyvin. Nyt ei suostu millään asentamaan. Tietääkseni ei pitäisi olla ongelmia toimia win 10:n kanssa.
Ei sulla oo android tablettia? Se on kyl näppärä kanssa ja jos on 7-8" niin saa asennettua CD aukkoon vielä telineeseen.BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMikähän mulla mättää kun vaihteen vaihdon jälkeen ennakot putoaa joillain sylintereillä nollaan? Ihan sama homma ollu kolmella eri flashilla ja eri e85 seoksilla.
Tuossa e85 flashi ja seos n. E53
Yhdellä vaihteella tulee nättiä logia, mutta sitten kun vaihteen vaihto tulee niin ennakot putoaa yleensä 4 ja/tai 1 pytyllä.
pid gain 30
autoshift 70
Sekä laitoin kokeeksi menu10 5000 ja menu12 2800. Ihme ettei rallata, vaikka vanhat ahtimet (jotenkin muistelen että joskus suurella menu10:llä olisi rallattanut).
Taitaa olla välijäähdytintä vailla? Ihmetyttää kun map ykkösellä teki samaa, että vaihteen vaihon jälkeen ennakot putoaa samaan tapaan.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostNyt oli E60 blendi.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostIhan mielenkiinnosta, laskettu E60 vai 60% E85 ja loput bensaa. Ettei porukat tulkitse väärin seosta.
Laskettu tällä.
Tuo on omasta mielestä kätevä,
Nyt kun kannuista lisäilin pelkkää e85:sta parilla kerralla, niin laitoin laskurin oikealle puolelle tankissa olleen seoksen vahvuuden (esim. e40, tms. mitä oli sillä hetkellä) ja kannusta sitten vasemmalle sarakkeeseen lisätyn verran. En tiiä paljonko abc:n myymässä e85:ssa on etanolia, mutta oon laskenu jollain 80-82:lla. Oon käyttäny noiden gallonien tilalla litroja, kun sama lopputulos tulee prosenteissa joka tapauksessa.
Edit.
Äsken piti ottaa pelkkää e98 bensaa 15l kun lähen reissuun,yms. seos on nyt E43 (vähän vaille 43% etanolia).
Tuossa sinisellä pohjalla luvut jotka syötin laskuriin ja tulokseksi tulee siis E43, keltaisella näkyvä tulos on edellisen laskun tulos, joka jäi näkyviin.
Last edited by bemmeri; 15-05-2016, 14:59.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Last edited by larippa; 17-05-2016, 13:37.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Originally posted by larippa View Posthttp://datazap.me/u/larii/log-146317...25-26-27-28-29
Tässä uusin logini, muokattu race flash + MAP5 ja 23l e85 + v-power.
Onko raati samaa mieltä, että kestäisi laittaa 26,5l e85? (e40?)
Välijäähdytintä tarvii seuraavaksi. Tuskin kestää kovin montaa vaihdetta vetää noilla lämmön nousuilla.
Comment
-
-
Niin totta, e85 tosin alentaa palotapahtuman lämpötilaa että jos hifistellä haluu niin siitä kai voisi olla hyötyä alempien imuilmanlämpötilojen johdosta. Joo välijäähy ja stage2 pumppu on seuraavana listalla. Joo ei kestä vetää montaa vetoa niin tiputtaa kartalta pois tai reduced power tilaan.
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostTodennäköisesti, mutta mitä se tuo lisää? Ahtaa nytkin maksimit map5:lla. Jos toimii niin anna olla.
Välijäähdytintä tarvii seuraavaksi. Tuskin kestää kovin montaa vaihdetta vetää noilla lämmön nousuilla.Last edited by larippa; 17-05-2016, 16:23.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
Comment