Originally posted by bemmeri
View Post
Lukkoperä E9X sarjalaiseen
Collapse
X
-
-
-
Kellä on tuo sähkölukko, niin ottaako "lukko" (=jarru) kiinni heti kun lähtee paikaltaan ja samalla hieman kaartaa tai toisella puolella on selvästi liukkaampaa?
Itellä kyllä muuten tuntuu käyttäytyvän kuin lukkoperä. Mutta äsken kiinnitin huomiota että vaan toinen suti pari metriä ja sitte toinenkin lähteny jauhamaan joutavaa (pienellä kaasulla lähtö paikaltaan hieman kääntäen ja liukkaalla pinnalla).
Kaiken järjen mukaan pitäis olla jo vakiona tuo sähkölukko, kun valmistettu 3/-08.
Leave a comment:
-
-
Tässä muuten on mielenkiintoinen video miten tasauspyörästö toimii. Perusteet kaikille ja paljon informatiivisemmin kuin nykyaikaiset 3D esitykset.
Last edited by jaegarmaisteri; 16-12-2015, 14:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Nube View PostLuulisin että jos vanhemman dsc:n korvaa uudemman tyyppisellä ja koodaa perään niin olisko se siinä..
Leave a comment:
-
-
Malli on 325 bensa ja 2006. Kuka ehtisi kokeilla koodausta korvausta vastaan? Paikka pääkaupunkiseutu
Leave a comment:
-
-
Mitä vaatii jos haluisi muuttaa dsc:n tätä ADB:tä tukemaan? Riittääkö dsc purkki, vai mahtaako paljon rautaakin vaatia? Tämä voisia autaa monia, jos jollain on molemmat versiot vierekkäin saatavilla.
Leave a comment:
-
-
Heitetään lisää mielenkiintoista spequlointia
Mitä vaatii jos haluisi muuttaa dsc:n tätä ADB:tä tukemaan? Riittääkö dsc purkki, vai mahtaako paljon rautaakin vaatia? Tämä voisia autaa monia, jos jollain on molemmat versiot vierekkäin saatavilla.
Leave a comment:
-
-
Töpselin päässä tosiaan selviää mutta sen verran voi sanoa että ainakin kuusisylinterisessä coupessa tai cäbissä on aina uudempi dsc, nelisylinterisistä en ole varma.
Leave a comment:
-
-
Omat kokemukset sähkölukko vs Quaife suht tehokkaan E82:n kanssa.
Se ADSTurun mainitsema perän vetely ja älyttömät sivuluisut rauhoittuvat tai loppuvat kokonaan. Auto puskee selvästi eteen päin. Kuivalla asfaltilla ei oikein edes huomaa rajaa jossa renkaat lähtevät sutimaan. Luistonesto päällä tai 1/2 pois antaa renkaiden luistaa selvästi enemmän ennen kuin vakautus leikkaa tehot alas.
Perän sivuttais vakaus heikkenee järettömän liukkaalla alustalla. Muuten vain positiivinen vaikutus.
Leave a comment:
-
Leave a comment: