Originally posted by b mutteri kasa
View Post
Plus että varmasti pitäisi jossain olla edes niteeksi oikeasti tutkittua näyttöä siitä että nämä laatikot poikii ennen aikojaan ILMAN öljynvaihtoja?
Kummallista kuitenkin että mm.suurin osa Suomen BMW takseista kulkee alkuperäisen maahantuojan holtosuunnitelman mukaan, eikä niistä näin ollen öljyjä vaihdella ja kuitenkin nyt tiedetään ihan Suomen taksissa mm.+400tkm ajettuja e60:iä jotka edelleen rullaa ilman ensimmäistäkään öljynvaihtoa?
Eli missä kohtaa näiden askien pitäisi poikia ilman vaihtoa ja kuinka pitkälle mennään vaihtoja tekemällä?
Tästähän voisimme laskea mitä tuo erotus oikeasti maksaa tehtyinä vaihtoina?
Ihan oikeasti mitään tilastollista eroahan ei tässä ole, vaan paljon parempi olisi pistää nuo "öljynvaihtotrahat" säästöpossuun ja säästää ne laatikonvaihtoon...jos sellainen joskus on eteen tulossa?
Kuitenkin, sekin tiedetään, että ei ne öljynvaihdot e39:ssä lisänneet metriäkään ko.laatikoiden kestoikää, vaan niitä nyt pamahteli ihan täysin riippumatta siitä oliko öljyjä vaihdeltu vai ei.
Kuitenkaan itse en ole vielä nähnyt yhtäkään avattua rikkinäistä laatikkoa jonka menon loppumisen syynä olisi öljyjen vaihtamattomuus?
Comment