Originally posted by siksta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pikainen kyssäri iskunvaimentimista: Autona 320d e91 M-sport vm -08.
Kuuluuko irti olevan iskunvaimentimen varsi "imeytyä" iskarin sisään kun jousen päästää iskarin ympäriltä irti?
Ihmettelin vaan kun vaihdoin ylätukilaakerin ja ei meinannu jousi puristua tarpeeksi kasaan, jotta saisin mutterin takaisin iskarin päähän paikoillen.f31 lci 320i xDrive
ex Volvo XC60 D5 awd
ex e91 320d
Suzuki GSX-R 1000 K9
ex e46 330ci
ex e87 120d
ex Suzuki GSX-R 600 K6
ex Suzuki GSX-R 1000 K7
Comment
-
-
Originally posted by Kellis View PostPikainen kyssäri iskunvaimentimista: Autona 320d e91 M-sport vm -08.
Kuuluuko irti olevan iskunvaimentimen varsi "imeytyä" iskarin sisään kun jousen päästää iskarin ympäriltä irti?
Ihmettelin vaan kun vaihdoin ylätukilaakerin ja ei meinannu jousi puristua tarpeeksi kasaan, jotta saisin mutterin takaisin iskarin päähän paikoillen.
Senhän kuuluu siis toimia juurikin päinvastoin eli pysytellä ulkona sieltä sisältä.F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Originally posted by siksta View PostKyllä tuo vähän siltä kuulostaa, että vaihda se iskari samalla.
Senhän kuuluu siis toimia juurikin päinvastoin eli pysytellä ulkona sieltä sisältä.f31 lci 320i xDrive
ex Volvo XC60 D5 awd
ex e91 320d
Suzuki GSX-R 1000 K9
ex e46 330ci
ex e87 120d
ex Suzuki GSX-R 600 K6
ex Suzuki GSX-R 1000 K7
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View PostE90 -05 320da airbag valo palaa. Vikakoodit luettu: repsikan airbag tunnistinmatto paskana... Saako näitä vielä purkuosina mistään? Tampereella vaihto oli kustantanu 400e uudella osalla... Tulis vaan melko paljon halvemmaks jos löytyis käytettynä vähän ajettu tunnistinmatto...?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by janne[l View PostEi löydy autosta vikaa, josta johtuu että autoon tulee räppänistä aina valoissa tyhjäkäynnillä palaneen käryä, niin paljon että pitää puhallin sammuttaa kokonaan. Käryä ei tule ennenkuin kone on lämmin.
Haju tulee repsikan puolelta eli pakosarjojen suunnalta,kun nokkapelti auki haistelin.
Sain auton eilen nosturille eikä altakaan löytynyt mitään vuotoja,ei öljy eikä pakokaasu.
Joten ei tuola varmaan ole muuta vaihtoehtoa, kuin venttiilikopan tiiviste tai pakosarja halki ? Pakosarja tosin ainakin aikasempien autojen kanssa on pitänyt säksätystä,jos löytyy pienikin hiusmurtuma.
Pitäis nyt tiivisteet ym hakea, ja kysyisin nyt valmiiksi että tietääkö joku mikä on momentti noille venttiilikopan pulteille ? Ovat ilmeisesti alumiinisia, joten ylikiristys voi käydä helposti..
Aika iso duunihan tossa on dieselissä repiä irti venttiilikoppa,kun imusarja,suuttimet ym pitää myös irrottaa, mutta ei voi mitään..
Autohan on e91 320d -06e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Tuollasta on tullu kateltua. Tuotu 2-kk sitten viron maalta. Tehtaalta ei hirveesti oo varusteita ruksattu, m-sarja jälkeen päin asennettu. Millasia vikoja kannattais kattoa ja onko hinta kuinka kohdallaan varusteisiin nähden teidän mielestä? Ku ei viittis +330km suunta lähtee ajelemaan turhaan..
Comment
-
Comment