Originally posted by Puistis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by Haggis View PostAutomaatti ilmastoinnissa menee jäähdytystoiminto aina päälle samalla kun painaa ilmastoinnin automaatti puhallukselle. Onko ohjelmoitavissa pois?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostTaitaapi kuitenkin vain valo syttyä kojetaulun nappulassa. Kompura ei lähde pyörimään jos ei oikeasti kylmää kabiiniin tarvita kuten kesällä.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
E90 320i surullisella n46 koneella. 160tkm.
Mitään en ole asian vuoksi vielä tehnyt/tutkinut, mutta kysellään jo ennakkoon;
N. 5000km sitten tehty autokeskuksella öljynvaihto, jonka jälkeen ajotietokone näytti öljyn määrän mihin kuuluukin, eli ylärajaan. Pariin kertaan ihmetellyt, sanotaanko noin kerran viikossa, hyttiin tulevaa öljynkäryä valoihin tms. saapuessa tai ajon jälkeen tyhjäkäynnillä pidettäessä.
Varuiksi tehdyn ketjunkiristimen vaihdon yhteydessä luonnollisesti valahti snadisti öljyä pihalle ja ensimmäisen pykälän mittarista poistuessa, pistin sen piikkiin. Nyt yöllä ajaessa tuli vilastua taas öljyn määrää ja näyttäisi taas yksi pykälä kadonneen, eli nyt mittari puolessavälissä.
Konepellin alle nopeasti vilasseena, ei kummempia länttejä/vuotoa näkynyt. Kotipihaan ei parinkaan päivän seisonnan jälkeen vuoda mitään. Mistähän näistä kannattais lähteä vuotokohtaa ettiskelemään/kannattaako ollenkaan? Ei kyllä omaan järkeen käy 70/30 maantie/kaupunkiajolla tuommoinen öljynkulutus.
Kokemuksia/ideoita?2016 F10 520d
Comment
-
-
Morjensta! Nyt olisi edessä ensimmäisen bemarin hommaaminen. Budjetti pyörii siinä 16t € kohdalla ja tuo e90 miellyttää silmää. 320d kiinnostaa väännön, kulutuksen ja "viritys"potentiaalin(ohjelmointi)takia. Jotain tässä olen ehtinyt lukemaan mallista ja vähän ristiriitainen fiilis jäi. Tätä http://m.nettiauto.com/bmw/320/62151...nt=23&vifNav=Y olisin menossa huomenna katsomaan ja toivoisin pikaisia vastauksia että mitä tuon verran ajetusta pitäisi katsoa, mitä mahdollisia tulevia huoltoja, vai pitäisikö tyystin unohtaa yli 200tkm ajetut?
Kiitos!
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostLähtee se aina kelistä tai lämpötilavalinnasta huolimatta - ellei ole liian kylmä ulkona (letkut jäätyy). Sille on automaatiikka, olisiko muistaakseni +3 rajana.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by Haggis View PostEikös kylmä toiminnon pitäisi käynnistyä vain jos sisällä on enemmän lämpöä kun on säädetty?F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
Comment