Originally posted by tbk_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zeta View PostHmm...3-sarjan bemu ilman xenoneita ja sporttipenkkejä. No ehkä joku sellaisenkin ostaa.
Comment
-
-
Originally posted by tbk_ View PostNo lähinnä noi penkkien ja vakkarin puute tuossa laittaa miettimäänkin. Mutta jääkö liian kalliiks tolla varustuksella, jos sais hinnat poljettua lähemmäs 14-14puolta?
Comment
-
-
[QUOTE=Zeta;3275225]Kannattaa tarkistaa onko auto "aito" virolainen vai Viroon Saksasta tai vaikkapa Liettuasta tuotu. Paljon tuovat mällipelejä ja fixaavat nopeasti suomalaisille kuntoon... huoltokirjaa myös katselisin suurennuslasilla Baltian tuonneista.
Joo tuokin tuli todettua pari viikkoa sit ku lähdin hakeen mk5 gti golffia tartusta..piti olla ku uus ja paikan päällä vasta sain kuulla et usasta oli tuotu mällättynä ja sieltähän löyty vaikka mitä patentteja!
No tossa on suomessa tarkastettu km/huollot ja niiden mukaan oli menny järkevästi, mutta toki aina saa olla tarkkana noiden kans!
Comment
-
-
Alkanut 335 farkut kiinnostamaan, mutta eipä ole niistä minkään näköistä kokemusta. Antakaas jotain neuvoja/kommentteja.
Tällasta aattelin ainakin käydä kattomassa. Mitä mieltä?
E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
Originally posted by 1349 View PostAlkanut 335 farkut kiinnostamaan, mutta eipä ole niistä minkään näköistä kokemusta. Antakaas jotain neuvoja/kommentteja.
Tällasta aattelin ainakin käydä kattomassa. Mitä mieltä?
http://www.nettiauto.com/bmw/335/6194188Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostÄlä mene voit jäädä pahasti koukkuun...E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
Originally posted by 1349 View PostAlkanut 335 farkut kiinnostamaan, mutta eipä ole niistä minkään näköistä kokemusta. Antakaas jotain neuvoja/kommentteja.
Tällasta aattelin ainakin käydä kattomassa. Mitä mieltä?
http://www.nettiauto.com/bmw/335/6194188
Comment
-
-
Huoliskoha se kakslitrasen diiselin vaihdos :think olis aika soivan olonen peli!!e30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Originally posted by Jusu^ View PostEi kait tuossa muuta ole kuin maksaa pois jos tuntuu hyvältä!E91 335i -07
F20 118i -15
Comment
-
-
[QUOTE=tbk_;3275236]Originally posted by Zeta View PostKannattaa tarkistaa onko auto "aito" virolainen vai Viroon Saksasta tai vaikkapa Liettuasta tuotu. Paljon tuovat mällipelejä ja fixaavat nopeasti suomalaisille kuntoon... huoltokirjaa myös katselisin suurennuslasilla Baltian tuonneista.
Joo tuokin tuli todettua pari viikkoa sit ku lähdin hakeen mk5 gti golffia tartusta..piti olla ku uus ja paikan päällä vasta sain kuulla et usasta oli tuotu mällättynä ja sieltähän löyty vaikka mitä patentteja!
No tossa on suomessa tarkastettu km/huollot ja niiden mukaan oli menny järkevästi, mutta toki aina saa olla tarkkana noiden kans!
Edit: kannattaa pyytää kuva VIN-tarrasta ja tarkistaa EXIF-tiedoista että kyseessä on tuore kuva.
Comment
-
-
Onko kukaan vaihtanut itse 330d:n turboa? Sen verran tiedän itsekin, että toinen moottorin kannake pitää ilmeisesti ottaa edestä pois, mutta vaatiiko homma missä määrin sekä yläpuolen että alapuolen purkamisen? Pitääkö pakosarja ottaa kokonaan irti?
Hyviä vinkkejä operaatiota varten otetaan vastaan.e91 330d m-sport saphirschwarz-metallic -07, e46 320da schwarz II -03
ex: e36 ///m3 3.0 avusblau -93, e30 318i -86 maston,
e39 530i m-sport imolarot II -01, e36 325i sedan diamantschwarz -91
Comment
-
-
Originally posted by convert View PostOnko kukaan vaihtanut itse 330d:n turboa? Sen verran tiedän itsekin, että toinen moottorin kannake pitää ilmeisesti ottaa edestä pois, mutta vaatiiko homma missä määrin sekä yläpuolen että alapuolen purkamisen? Pitääkö pakosarja ottaa kokonaan irti?
Hyviä vinkkejä operaatiota varten otetaan vastaan.
Taitaa olla tähkikannalla ne turbon pultit..
Dpf pönttöhän on helppo tyhjentää tuossa samalla jos suodatin on vielä paikallaan!
Comment
-
-
Tullu tässä nyt muutamana päivänä ihmeteltyä sigun yksilön valoja, joiden toiminta-logiikka on hiukan hämärän peitossa.
Autosta löytyy valokatkaisija, joissa on normaali-asentojen lisäksi auto-asento vasemmassa reunassa.
I-Driven valikoista löytyy Home light (20s.), Auto light control (sensitive), sekä
Daytime running light jossa ruksi valittuna.
Mikä on tuon Auto light control toiminnon funktio?
Mielestäni se ei muuta auton käyttäytymistä mitenkään, vaikka valintaa muuttaa sensitive -> normal -> slow.
Minkäänlaisia päiväajovaloja en saa päälle, vaikka ruksilla on valittuna tuo DRL.
Onko tässä edes päiväajovaloja, vaikka tuo valinta I-Drivesta löytyykin?
Lisäksi tuo Home light ei toimi eli mitään valoja ei jää palamaan, kun auton sammuttaa, eikä myöskään mitään valoja syty kun ovet avataan.
Tähän ei myöskään vaikuta, onko valoisaa vai pimeää.
Autossa OEM-xenonit ja business-navi (mask) jos jotain vaikutusta.
Tässäpä taas pähkäiltävää.. :thinkF25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Moi,
perjantaina tuli sitten hankittua -06 318iA ja Autocomilla nyt nollaillu siitä vikakoodeja, mutta pari koodia tulee takaisin melko heti. Eli 4A70 ja 2F80 ei suostu pysymään pois. Molemmat taitaa viitata valvetroniciin tai jotain. Onko jollain muulla ollut vastaavia koodeja? Autolla on ajettu 125000km ja ketjunkiristin on vaihdettu n. 80000km kohdalla. Jakopää ei erityisemmin ääntele, laturin vapaakytkin meluaa mutta huomenna vaihtuu uuteen.
Comment
-
Comment