Originally posted by janner
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F30 330e
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F15 X5 40e -17
G30 530e -20
Honda CBR XX
EX:
E38 730
E34 525
E36 325
Honda CBR 1000F
206 GTI
E60 lci 530D 08
F20 114i Msport
E30 320i Cabrio 90 old school
F30 330e M-Sport -17
-
-
Originally posted by Mohko View PostItsellä oli sama, siellä oli akkukyykännyt antennin juuresta. Taitaa olla aika yleinen ongelma. Itsellä meni BMW takuun piikkiinF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Näitä näyttää olevan nettiautossa 184hv ja 252hv versioina. Pitääkö paikkansa että ois kahta eri tehoversiota, vai ilmoittaako osa vaan polttomoottorin tehon ja osa sitten kokonaistehon?G20 330e M-Sport '21
ex's
F30 330e M-Sport '17
F11 530d X-Drive M-sport '12
E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
E46 330Ci M-Sport II '03
E36 323i Coupe '97
Comment
-
-
Originally posted by ohohh View PostNäitä näyttää olevan nettiautossa 184hv ja 252hv versioina. Pitääkö paikkansa että ois kahta eri tehoversiota, vai ilmoittaako osa vaan polttomoottorin tehon ja osa sitten kokonaistehon?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Terve!
Nyt on parisen viikkoa tullut kilometrejä taitettua 2017 mallisella m-sportilla.
Hieno peli kaiken kaikkiaan kun vaihtaa e82 n54 padallisesta. Tietenkin sen 150hv eron huomaa.
mitäs kokemuksia täältä löytyy softapuolelta xHP ja Bootmod3 yhdistelmästä? onko kummatkin rahanarvoisia? Bootmod taitaa olla tällä hetkellä se järkevin tuolle motille?
Entäs Bimmercode, onko jotain "must-have" ominaisuuksia/muutoksia mitkä on tulleet useammin esille hyödyllisinä tai hyvinä lisinä?
Hirveästi ei kyseinen Ruotsalainen firma ole varusteita ruksinut joten se tietenkin voi rajoittaa tuota bimmercoden puolta...
Kiitoksia jo etukäteen kaikille Vastanneille kanssamatkaajille!
Comment
-
-
Originally posted by Meisseli04 View PostTerve!
Nyt on parisen viikkoa tullut kilometrejä taitettua 2017 mallisella m-sportilla.
Hieno peli kaiken kaikkiaan kun vaihtaa e82 n54 padallisesta. Tietenkin sen 150hv eron huomaa.
mitäs kokemuksia täältä löytyy softapuolelta xHP ja Bootmod3 yhdistelmästä? onko kummatkin rahanarvoisia? Bootmod taitaa olla tällä hetkellä se järkevin tuolle motille?
Entäs Bimmercode, onko jotain "must-have" ominaisuuksia/muutoksia mitkä on tulleet useammin esille hyödyllisinä tai hyvinä lisinä?
Hirveästi ei kyseinen Ruotsalainen firma ole varusteita ruksinut joten se tietenkin voi rajoittaa tuota bimmercoden puolta...
Kiitoksia jo etukäteen kaikille Vastanneille kanssamatkaajille!
Plussana vielä se et pystyt myymään sen kerran eteenpäin jos et tarviikkaan.
Xhp en oo seurannu onko jo saatavilla :thinkVikakoodin luku ja livedata Päijät-Hämeessä!
///
Ex.
E34 525i (M50B25) Sterlingsilber
E34 530i (M60B30) Diamantschwartz
E32 730i (M60B30) Diamantschwartz
E38 740i (M62B44) Biarritzblau
E39 530D (M57D30) Individual 490
F10 520D (B47D20) Jatoba
E30 316i (M20B25) Schwartz
F30 330e (B48B20) Melbourne Red
Comment
-
-
Pystyykö näistä jollain ohjelmoimaan tuota ominaisuutta pois käytöstä, kun avaat kuskin oven niin auto sammuu/ vetää offille?
Kiinnostais myös tietää onko joku tehny näihi putkistoa tuplaulostuloilla ja millasella toteutuksella.
Sit onko joku ottanu enemmänki tehoa näistä irti kuin ohjelmallisesti ja mitä kaikkea on tehty?
Myös jos jollain ois tyhjää downpipee tarjolla niin kiinnostais.
Tietenkin jos joku tietää mistä dp voisi edullisesti tilata niin saa linkkiä laittaa.
Ja jos tuonne nyt sen suoran dp lyö nii vaatiiko heti ohjelmoinnin vai osaako tuo jo sopeutua asiaan?
Kiitos vastauksista jos joku näihin osaa vastata.Last edited by Tiki; 04-03-2021, 10:36.
Comment
-
-
En nyt jaksa omaa ketjua asialle tehdä moista pikkukysymystä varten: alun perinhän näihin ei saanut vetokoukkua ollenkaan, tai ainakin valmistaja oli määrittänyt vetomassaksi 0 kg. Onko tilanne edelleen tämä, että sinne ei saa koukkua kiinni tai vaikka saisi, niin mitään ei saa vetää? (Joskushan valmistajat päivittävät näitä vetomassatietoja jälkeen päin kun on tarvittavat testit ehditty tekemään.)
Näillä alkaa olla Saksassa hinnat sen verran houkuttelevia että aloin harkitsemaan kakkosautoksi (tai oikeastaan väliaikaisesti jopa ykkösautoksi, jos myisi myös tuon E61:n pois ja rullailisi pelkästään tällaisella vuoden - nyt kun ei rattaita tarvitse kuljetella, niin farkku ei ole välttämättömyys), mutta jos ei saa koukullisena niin se on dealbreaker heti ja pitää kääntää katseet kohti E61:n vaihtoa -> F11 530xdA.
Comment
-
-
Itse itselleni vastaten: F30 330e:hen ei saa minkäänlaista koukkua. Tai voi sinne ehkä joku seppä sopivan koukun taikoa, mutta ei tule menemään katsurilta läpi kun BMW ei koukkua kyseiseen vekottimeen salli. Tämä tieto varmistettu Laakkoselta. Harmi.
G30 330e on sitten eri tarina, siihen saa koukun ja vetomassat 750kg jarrutonta ja jarrullista jotain puolitoista tonnia (en muista tarkemmin, koska itselläni ei jarrullista kärryä ole).
Comment
-
-
Kävin itsekin tuota koukkua kyselemässä, ja kuulemma koukun asennus ei olisi mikään peruste katsastuksen hylkäykselle.
Sitä en sitten tiedä, mitenkä seuraavalla konttorilla taas eri henkilö olisi mieltä.
En ole siis finlexistä tätä tavannut tarkemmin.
koukkumallejahan on sellaisia mitkä tulee takapalkkien päätyyn kiinni, ei siis vaadi mitään asennusjuttuja akuston lähelle.
tämä siis sillä ajatuksella, että saa sinne taakse kyllä pyörätelineen ripustaa roikkumaan ja fillereita kuljettaa.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Tuli tuossa viikko sitten hommattua tälläinen kapistus. Ainoat kriteerit oli suht pienet kilsat, ja msport.
Tänään kokeilin tuota sähköajoa ekan kerran täysin ladattuna. 23km pääsin pelkällä sähköllä (+1*C), enkä tinkinyt ilmastoinnista tai muista lisäherkuista.
3 kilsaa pidemmälle ku pääsis, niin se olis kotiruudusta töihin.:think///M3
Comment
-
Comment