Announcement

Collapse
No announcement yet.

F30 330e

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mohko
    Bimmer Rookie
    • Sep 2008
    • 164
    • Rauma

    Originally posted by janner View Post
    Eilen pukkas herjaa Hätänumero järjestelmävirhe ja luurin kuva jossa SOS teksti ja kuva yliviivattu.
    Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Carlyllä nollasin eilen mutta tänään tuli herja heti ku starttasin auton. Ulkomaan foorumeita selaamalla näyttää että aika yleinen vika on, kaikki muut toiminnot näyttäs toimivan, ärysttää vain tuossa kun ei pysty mittariston ajotietokonetta selaan ollenkaan.
    Saka varma takuu on vielä voimassa, mutta saapa nähdä miten suhteutuvat jos joku akku on kyykännyt.
    Itsellä oli sama, siellä oli akkukyykännyt antennin juuresta. Taitaa olla aika yleinen ongelma. Itsellä meni BMW takuun piikkiin
    F15 X5 40e -17
    G30 530e -20
    Honda CBR XX


    EX:
    E38 730
    E34 525
    E36 325
    Honda CBR 1000F
    206 GTI
    E60 lci 530D 08
    F20 114i Msport
    E30 320i Cabrio 90 old school
    F30 330e M-Sport -17

    Comment

    • fraatti
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 4629
      • Tampere

      Originally posted by Mohko View Post
      Itsellä oli sama, siellä oli akkukyykännyt antennin juuresta. Taitaa olla aika yleinen ongelma. Itsellä meni BMW takuun piikkiin
      Tossa vastaavaa keskustelua F1X:stä: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=389016
      F11 535dX LCI
      Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

      Comment

      • Poppamies
        Bimmer Rookie
        • Nov 2013
        • 105
        • Suomi

        Pakkasella ei etälämmitys tai edes comfort Access ovien suhteen meinaa toimia. Heti kun ajaa vaikka kauppaan niin kaikki toimii taas.

        Comment

        • ohohh
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2012
          • 268
          • Porvoo

          Näitä näyttää olevan nettiautossa 184hv ja 252hv versioina. Pitääkö paikkansa että ois kahta eri tehoversiota, vai ilmoittaako osa vaan polttomoottorin tehon ja osa sitten kokonaistehon?
          G20 330e M-Sport '21

          ex's

          F30 330e M-Sport '17
          F11 530d X-Drive M-sport '12
          E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
          E46 330Ci M-Sport II '03
          E36 323i Coupe '97

          Comment

          • pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6750
            • PK-seutu

            Originally posted by ohohh View Post
            Näitä näyttää olevan nettiautossa 184hv ja 252hv versioina. Pitääkö paikkansa että ois kahta eri tehoversiota, vai ilmoittaako osa vaan polttomoottorin tehon ja osa sitten kokonaistehon?
            Eivät vaan myyjät osaa ilmoittaa. Bensakoneessa 184hp ja loput sähköllä päälle. Kaikissa sama teho.
            S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

            Comment

            • Juhoa
              Newbiemmer
              • Dec 2019
              • 25
              • Etelä-Karjala

              Originally posted by ohohh View Post
              Näitä näyttää olevan nettiautossa 184hv ja 252hv versioina. Pitääkö paikkansa että ois kahta eri tehoversiota, vai ilmoittaako osa vaan polttomoottorin tehon ja osa sitten kokonaistehon?

              Ei ole muutan kun yhtä versiota f30 330e

              Comment

              • Meisseli04
                Newbiemmer
                • Apr 2018
                • 1
                • Naantali

                Terve!

                Nyt on parisen viikkoa tullut kilometrejä taitettua 2017 mallisella m-sportilla.

                Hieno peli kaiken kaikkiaan kun vaihtaa e82 n54 padallisesta. Tietenkin sen 150hv eron huomaa.

                mitäs kokemuksia täältä löytyy softapuolelta xHP ja Bootmod3 yhdistelmästä? onko kummatkin rahanarvoisia? Bootmod taitaa olla tällä hetkellä se järkevin tuolle motille?

                Entäs Bimmercode, onko jotain "must-have" ominaisuuksia/muutoksia mitkä on tulleet useammin esille hyödyllisinä tai hyvinä lisinä?

                Hirveästi ei kyseinen Ruotsalainen firma ole varusteita ruksinut joten se tietenkin voi rajoittaa tuota bimmercoden puolta...

                Kiitoksia jo etukäteen kaikille Vastanneille kanssamatkaajille!

                Comment

                • Dre-
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2013
                  • 238
                  • Lahti

                  Originally posted by Meisseli04 View Post
                  Terve!

                  Nyt on parisen viikkoa tullut kilometrejä taitettua 2017 mallisella m-sportilla.

                  Hieno peli kaiken kaikkiaan kun vaihtaa e82 n54 padallisesta. Tietenkin sen 150hv eron huomaa.

                  mitäs kokemuksia täältä löytyy softapuolelta xHP ja Bootmod3 yhdistelmästä? onko kummatkin rahanarvoisia? Bootmod taitaa olla tällä hetkellä se järkevin tuolle motille?

                  Entäs Bimmercode, onko jotain "must-have" ominaisuuksia/muutoksia mitkä on tulleet useammin esille hyödyllisinä tai hyvinä lisinä?

                  Hirveästi ei kyseinen Ruotsalainen firma ole varusteita ruksinut joten se tietenkin voi rajoittaa tuota bimmercoden puolta...

                  Kiitoksia jo etukäteen kaikille Vastanneille kanssamatkaajille!
                  Bootmod3 ainakin suositus omasta puolesta ! Todella tyytyväinen oon ollu ja helppo homma ite laittaa ohjelma sisään.
                  Plussana vielä se et pystyt myymään sen kerran eteenpäin jos et tarviikkaan.
                  Xhp en oo seurannu onko jo saatavilla :think
                  Vikakoodin luku ja livedata Päijät-Hämeessä!
                  ///

                  Ex.
                  E34 525i (M50B25) Sterlingsilber
                  E34 530i (M60B30) Diamantschwartz
                  E32 730i (M60B30) Diamantschwartz
                  E38 740i (M62B44) Biarritzblau
                  E39 530D (M57D30) Individual 490
                  F10 520D (B47D20) Jatoba
                  E30 316i (M20B25) Schwartz
                  F30 330e (B48B20) Melbourne Red

                  Comment

                  • Tiki
                    Newbiemmer
                    • Sep 2020
                    • 27
                    • Kirkkonummi

                    Pystyykö näistä jollain ohjelmoimaan tuota ominaisuutta pois käytöstä, kun avaat kuskin oven niin auto sammuu/ vetää offille?
                    Kiinnostais myös tietää onko joku tehny näihi putkistoa tuplaulostuloilla ja millasella toteutuksella.
                    Sit onko joku ottanu enemmänki tehoa näistä irti kuin ohjelmallisesti ja mitä kaikkea on tehty?
                    Myös jos jollain ois tyhjää downpipee tarjolla niin kiinnostais.
                    Tietenkin jos joku tietää mistä dp voisi edullisesti tilata niin saa linkkiä laittaa.
                    Ja jos tuonne nyt sen suoran dp lyö nii vaatiiko heti ohjelmoinnin vai osaako tuo jo sopeutua asiaan?
                    Kiitos vastauksista jos joku näihin osaa vastata.
                    Last edited by Tiki; 04-03-2021, 10:36.

                    Comment

                    • DaJackal
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2018
                      • 43
                      • Lappeenranta

                      En nyt jaksa omaa ketjua asialle tehdä moista pikkukysymystä varten: alun perinhän näihin ei saanut vetokoukkua ollenkaan, tai ainakin valmistaja oli määrittänyt vetomassaksi 0 kg. Onko tilanne edelleen tämä, että sinne ei saa koukkua kiinni tai vaikka saisi, niin mitään ei saa vetää? (Joskushan valmistajat päivittävät näitä vetomassatietoja jälkeen päin kun on tarvittavat testit ehditty tekemään.)


                      Näillä alkaa olla Saksassa hinnat sen verran houkuttelevia että aloin harkitsemaan kakkosautoksi (tai oikeastaan väliaikaisesti jopa ykkösautoksi, jos myisi myös tuon E61:n pois ja rullailisi pelkästään tällaisella vuoden - nyt kun ei rattaita tarvitse kuljetella, niin farkku ei ole välttämättömyys), mutta jos ei saa koukullisena niin se on dealbreaker heti ja pitää kääntää katseet kohti E61:n vaihtoa -> F11 530xdA.

                      Comment

                      • 315i
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2014
                        • 241
                        • Arctopolis

                        Kun kontin alle kurkkaa, sieltä akun suojakuoret loistaa, joten en usko, että saa mitään massivisempaa koukkua. Tosin voin olla väärässä, ja koukkujen kiinnityksiä on monenlaisia.

                        Comment

                        • DaJackal
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2018
                          • 43
                          • Lappeenranta

                          Itse itselleni vastaten: F30 330e:hen ei saa minkäänlaista koukkua. Tai voi sinne ehkä joku seppä sopivan koukun taikoa, mutta ei tule menemään katsurilta läpi kun BMW ei koukkua kyseiseen vekottimeen salli. Tämä tieto varmistettu Laakkoselta. Harmi.



                          G30 330e on sitten eri tarina, siihen saa koukun ja vetomassat 750kg jarrutonta ja jarrullista jotain puolitoista tonnia (en muista tarkemmin, koska itselläni ei jarrullista kärryä ole).

                          Comment

                          • repsa
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2006
                            • 1367
                            • Lempäälä

                            Kävin itsekin tuota koukkua kyselemässä, ja kuulemma koukun asennus ei olisi mikään peruste katsastuksen hylkäykselle.
                            Sitä en sitten tiedä, mitenkä seuraavalla konttorilla taas eri henkilö olisi mieltä.
                            En ole siis finlexistä tätä tavannut tarkemmin.

                            koukkumallejahan on sellaisia mitkä tulee takapalkkien päätyyn kiinni, ei siis vaadi mitään asennusjuttuja akuston lähelle.

                            tämä siis sillä ajatuksella, että saa sinne taakse kyllä pyörätelineen ripustaa roikkumaan ja fillereita kuljettaa.
                            5c jetta 1.2TSI 140/220
                            530e m-sport alpinweiss3 vakio
                            a4 cabi 220/300
                            vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

                            Comment

                            • soundeffect
                              Bimmer Rookie
                              • Nov 2012
                              • 63
                              • Helsinki

                              Mistähän saisi tuohon latauspistokeluukkuun valmiiksi leikatun PPF suojan? Vai mistä noita on tehty. näillä keleillä hankalaa pitää puhtaana autoa, ja tuo kohta kuitenkin kerää katupölyä ihan kiitettävästi.

                              Comment

                              • Daylight
                                Bimmer Fanatic
                                • Feb 2010
                                • 670
                                • Helsinki

                                Tuli tuossa viikko sitten hommattua tälläinen kapistus. Ainoat kriteerit oli suht pienet kilsat, ja msport.
                                Tänään kokeilin tuota sähköajoa ekan kerran täysin ladattuna. 23km pääsin pelkällä sähköllä (+1*C), enkä tinkinyt ilmastoinnista tai muista lisäherkuista.
                                3 kilsaa pidemmälle ku pääsis, niin se olis kotiruudusta töihin.:think
                                ///M3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎