Kerroppas heti missä juttua tuosta G sarjan modista...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F30 330e
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tästä akkuasiasta. Luin vielä uudelleen threadia ja tulin siihen tulokseen, että ilmeisesti minun kannattaa uusia konehuoneessa oleva auxialiry battery (Varta B36). Hinta alle 100€ monessa paikassa. Siihen päälle vaihtotyö+koodaus toinen mokoma. Jos tuolla tosiaan on rangeen todellista vaikutusta niin pitää harkita vakavasti.
Kaipaisin edelleen tietoa siitä, mitä tämä pikkuakku tekee ja miten se voi vaikuttaa rangeen?F30 330e Sportline -18
Kauan sitten E36 325i coupé, 318is coupé
Comment
-
-
Originally posted by Saunamies View PostTästä akkuasiasta. Luin vielä uudelleen threadia ja tulin siihen tulokseen, että ilmeisesti minun kannattaa uusia konehuoneessa oleva auxialiry battery (Varta B36). Hinta alle 100€ monessa paikassa. Siihen päälle vaihtotyö+koodaus toinen mokoma. Jos tuolla tosiaan on rangeen todellista vaikutusta niin pitää harkita vakavasti.
Kaipaisin edelleen tietoa siitä, mitä tämä pikkuakku tekee ja miten se voi vaikuttaa rangeen?
Korkeajänniteakusto joutuu syöttää virtaa 12V systeemiin jos 12V akut huonossa hapessa.
(post#888).
Fiksummat korjatkoon jos olen väärässä.
Omassa range nyt näillä pakkasilla 22km.
Comment
-
-
Akkuasiaan jatkoo, omasta kun koodit lukee niin valittaa auxiliary akun huonoa kuntoa eli tuo pieni akku konehuoneessa mutta tänä aamuna oli idrive vetänyt ruotsinkielelle mikä taas viittaa sen agm akun huonoon kuntoon, voi toki korjata jos olen väärässä. Eli kumpi akku tuonne nyt kannattaisi vaihtaa vai molemmat?
Perjantai aamuna ei antanut laittaa kun N vaihteen päälle, mikähän tähän on syyny? Autokeskuksessa sanoivat että älä mee lukeen koodeja vaan tuo tänne(menee sakan piikkiin).
Comment
-
-
Originally posted by -Nasse- View PostAkkuasiaan jatkoo, omasta kun koodit lukee niin valittaa auxiliary akun huonoa kuntoa eli tuo pieni akku konehuoneessa mutta tänä aamuna oli idrive vetänyt ruotsinkielelle mikä taas viittaa sen agm akun huonoon kuntoon, voi toki korjata jos olen väärässä. Eli kumpi akku tuonne nyt kannattaisi vaihtaa vai molemmat?
Perjantai aamuna ei antanut laittaa kun N vaihteen päälle, mikähän tähän on syyny? Autokeskuksessa sanoivat että älä mee lukeen koodeja vaan tuo tänne(menee sakan piikkiin).
Kyseessä siis polttomoottorin hätä käynnistys akku. Tilanteessa jossa korkejännitekäynnistys ei onnistu.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by -Nasse- View PostAkkuasiaan jatkoo, omasta kun koodit lukee niin valittaa auxiliary akun huonoa kuntoa eli tuo pieni akku konehuoneessa mutta tänä aamuna oli idrive vetänyt ruotsinkielelle mikä taas viittaa sen agm akun huonoon kuntoon, voi toki korjata jos olen väärässä. Eli kumpi akku tuonne nyt kannattaisi vaihtaa vai molemmat?
Perjantai aamuna ei antanut laittaa kun N vaihteen päälle, mikähän tähän on syyny? Autokeskuksessa sanoivat että älä mee lukeen koodeja vaan tuo tänne(menee sakan piikkiin).
Otin tuon saka turvan itsekin vuodeksi.
Voihan se AGM aiheuttaa mystisiä vaivoja nyt pakkasilla, etenkin jos alkuperäinen akku.
Vielä kun se on siellä aina kylmänä pysyvässä paikassa takakulmassa. E61 aikoina käänsin takapenkin selkänojan alas ja verhoilut akun päältä pois. Paransi tilannetta kummasti.
Comment
-
-
Originally posted by teeaa View PostSaka turva ei korvaa akun vaihtoa. Taitaa olla ns. kuluva osa.
Otin tuon saka turvan itsekin vuodeksi.
Voihan se AGM aiheuttaa mystisiä vaivoja nyt pakkasilla, etenkin jos alkuperäinen akku.
Vielä kun se on siellä aina kylmänä pysyvässä paikassa takakulmassa. E61 aikoina käänsin takapenkin selkänojan alas ja verhoilut akun päältä pois. Paransi tilannetta kummasti.
Comment
-
-
Originally posted by schäfer View Post330 e 2017 on viikon herjannut tätä. Hätäpuhelu kyllä tuntuu kannen alta napista lähtevän. Mikähän avuksi?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment