Originally posted by 314da
View Post
F3x Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Onko egr venttiili kunnossa?Originally posted by Erkkipura View PostJuu elikkäs 330d ja oireena tärähtelevä tyhjäkäynti ja myös kun hetken ajanut tasakaasulla ja vähänkin painaa kaasua niin pieni pätkäisy ennenkuin lähtee vetämään. Ei tee tätä aina. Toisaalta joskus putsastin imusarjan paineanturin ja tämän jälkeen tärähtelyä ei esiintynyt moneen kuukauteen. Nyt tein saman homman noin 2 viikkoa sitten ja taas tärähtelee. Tuntuu myös että tärähtely häviää kun laittaa vaihteen vapaalle. Tuttu oire kenellekkään?
Leave a comment:
-
Juu elikkäs 330d ja oireena tärähtelevä tyhjäkäynti ja myös kun hetken ajanut tasakaasulla ja vähänkin painaa kaasua niin pieni pätkäisy ennenkuin lähtee vetämään. Ei tee tätä aina. Toisaalta joskus putsastin imusarjan paineanturin ja tämän jälkeen tärähtelyä ei esiintynyt moneen kuukauteen. Nyt tein saman homman noin 2 viikkoa sitten ja taas tärähtelee. Tuntuu myös että tärähtely häviää kun laittaa vaihteen vapaalle. Tuttu oire kenellekkään?
Leave a comment:
-
Kokemus yhdestä yksilöstä. Helmikuussa -18 valmistettu sedan koppa (F30 320d xdrive) ei ole ad-bluetaOriginally posted by VilleP View Post
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Mahtaakohan olla niin, että osassa löytyy tuo ad blue mutta ei kaikissa? Tässä ainakin kehutaan ettei ole adblue laitteita..
https://www.nettiauto.com/bmw/320/14895989
Leave a comment:
-
Pitkästä aikaa meinasin esysillä vähän koodailla, mutta launcheri valitti tokenista.. Ilman launcheria esys ei näytä muutettavia parametrejä (vain . siinä tilalla) eli vissiin joku launcheri pitäs olla mutta en mistään löytänyt ainakaan ilmaiseksi toimivaa. Onko joku onnistunut asentelemaan tässä lähiaikoina tuota?
Edit. Sijoitin bimmercodeen eli ei tarvetta launcherille enää. Kellään tietoa saakohan jostain disabloitua nopeusrajoitukset jotka tulevat navista? Eli käyttäis vaan kafas kameraa rajoitusten näyttämiseen, vai onko tuossa edes järkeäLast edited by manfre; 09-11-2024, 12:59.
Leave a comment:
-
Kyllä, kaikki kiristetty ilmassa ilman rengastaOriginally posted by VilleP View PostIskarin alapää kiristetty ilmassa, eikä rengas maassa. Nyt pusla vääntyy liikaa?
Eihän siitä työstämisestä tule mitään jos rengas on edessä...
Edit: Jaahas, katselin jotain videoita ja sain ehkä ideasta kiinni. Eli tunkataan vaikka toisella tunkilla ylöspäin esim. jarrulevystä ns. ajoasentoon. Sitten varmaan löysäys/kiristys toivottavasti auttaa.
Edit2: Otin auton ilmaan, löysäsin iskarin ja sen vieressä olevan mutterin/pultin löysälle. Tuttava joka iskarit vaihtoi sanoi ettei vaihtaessa edes löysännyt tuota kohtien 6 ja 5 välillä olevaan pulttiin edes koskenut. Nostin alustan jokatapauksessa ajokorkeuteen ja sitten vasta kiristin uudelleen. Ei vaikutusta.
Ääninäytettä: https://www.youtube.com/shorts/_fn5OrOt9jk
Toivottavasti tuo narinahela (eli nr. 3 kuvassa) on vain antautunut sattumalta samalla hetkellä kuin iskarit on vaihdettu.Last edited by Galaxy1223; 30-10-2024, 23:28.
👍 1Leave a comment:
-
Iskarin alapää kiristetty ilmassa, eikä rengas maassa. Nyt pusla vääntyy liikaa?
Leave a comment:
-
Autoon vaihdettiin kaikki iskarit ja nyt töyssyissä takaa alkoi kuulumaan narinaa. F31 kyseessä. Jousiin ei koskettu. Mitä ihmettä siellä takana on voinut tapahtua kun eikai iskari nyt sentään voi narista? 133tkm ajettu.
Leave a comment:
Leave a comment: