On ominaisuus. Varsinkin hyvällä asvaltilla nastarenkaat+F3X jollottava meteli on aivan älytön - renkaista riippumatta. Joko vaimennusmatto-ostoksille tai mankasta voluumia isommalle Muuten onkin sitten aivan loistava käyttöauto. Kulutus on todella pieni myös kaupunkiajossa.
Saako tuota vw/c mersu tasolle vaimennusmattoa lätkimällä?
Sääli homma, muuten tuntuu kyllä topakalta peliltä
Oman F31 ovet, peräkontin luukku, sisälokasuojat ja sisusta purettu täysin kojelautaa lukuun ottamatta ja raskasmatotettu ynnä pehmeät matot päälle ja kai se vähän on hiljaisempi. Ei F10 hiljainen mutta vähä miellyttävämpi äänimaailma. Mutta ei esim F10 LCI ole yhtään mitään vaimennusta peräkontissa tai hattuhyllyssä ja ovissa hyvin vähän eroa. Suurin ero on lattiamatossa missä on lisänä musta paksu ja painavampi solumuovin tapainen sen vaalean vaahtomuovin alla mikä F3x on pelkästään. F10 kun torppasi täyteen vaimennusta niin sitten oltiin jo aika mukavassa kyydissä.
Onko kellään ollu ongelmia kuolleenkulman tunnistimessa?
Itellä välillä toimii ja välillä heittää yhtäkkiä vikatilaan..
Eli virallisesti Lane Change Warning taitaa varusteen nimi olla.
Vikakoodia siihen liittyen (missing, SWW receiver, transmitter + Slave has switched off)
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Auto valittaa että avaimen patteri pitäisi vaihtaa vaikka juuri sen tein. Onko tällaisesta kokemuksia? F30 330e että luulisi että auton oma akku ainakin on ladattu.
Jarruttaessa kevyesti kovassa vauhdissa jarrut täryttää. Jos pysäyttää kovemmin painamalla, niin tärytystä ei tunnu. Levyt (M-sport) ja palat edessä vaihdettu - mikään ei muuttunut. Seuraavaksi hyökätään puslien kimppuun. Mitkä niistä voisivat olla kuluneet? 2013 335dx
Jarruttaessa kevyesti kovassa vauhdissa jarrut täryttää. Jos pysäyttää kovemmin painamalla, niin tärytystä ei tunnu. Levyt (M-sport) ja palat edessä vaihdettu - mikään ei muuttunut. Seuraavaksi hyökätään puslien kimppuun. Mitkä niistä voisivat olla kuluneet? 2013 335dx
Välykset saa pienenkin heiton vahvistumaan mutta kannattaa kyllä myös tutkia että onko napa varmasti suora, levy navassa suorassa ja renkaan runko ehjä jos kerran uudellakin levyllä täristää.
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Jarruttaessa kevyesti kovassa vauhdissa jarrut täryttää. Jos pysäyttää kovemmin painamalla, niin tärytystä ei tunnu. Levyt (M-sport) ja palat edessä vaihdettu - mikään ei muuttunut. Seuraavaksi hyökätään puslien kimppuun. Mitkä niistä voisivat olla kuluneet? 2013 335dx
Multa vaihdettiin juuri reaktiotangon puslat F34:een ja tärinä hävisi. Ilmeni selvimmin noin 70 km/h nopeudesta kun kevyesti alkoi jarruttamaan.
Onko F34 LCI:ssä N57 vai B57 moottori 3-litran dieseleissä? Autowikeissä ja wikissä on sekaisin kumpaakin infoa ja Bemarin pressimateriaali sanoo "all new engines" muttei tarkemmin millä tyyppikoodilla ne on :think
Välykset saa pienenkin heiton vahvistumaan mutta kannattaa kyllä myös tutkia että onko napa varmasti suora, levy navassa suorassa ja renkaan runko ehjä jos kerran uudellakin levyllä täristää.
Napa/vanne on varmasti putsattu moneen kertaan. Milläs tota napaa saa mitattua? Mulla löytyy läjä heittokelloja, muttei mitään sopivaa kiinnikettä...
Onko F34 LCI:ssä N57 vai B57 moottori 3-litran dieseleissä? Autowikeissä ja wikissä on sekaisin kumpaakin infoa ja Bemarin pressimateriaali sanoo "all new engines" muttei tarkemmin millä tyyppikoodilla ne on :think
N57 on aina.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Jarruttaessa kevyesti kovassa vauhdissa jarrut täryttää. Jos pysäyttää kovemmin painamalla, niin tärytystä ei tunnu. Levyt (M-sport) ja palat edessä vaihdettu - mikään ei muuttunut. Seuraavaksi hyökätään puslien kimppuun. Mitkä niistä voisivat olla kuluneet? 2013 335dx
Reaktiotangon sisemmät puslat kannattaa tsekata. Tai vaihtaa jos on paljon kilometrejä alla. Itsellä teki aivan samaa kuin sulla, mutta se parani levyjen vaihdolla.
Comment