Jos laittaa puhelimesta tai avaimesta lämmityksen päälle niin saako sitä mitenkään pois, muutakun startata auto ja sammuttaa? Ajastusta käytän aina kun lähtöaika tiedossa. Laitan lähtöajan 30min ennen todellista, näin sammuu vartti parikyt minsaa ennen lähtöä=akku täynnä ja lämmin auto 😎
Mutta tosiaan en oo keksinyt saako sen jotenki pois päältä jos laittaa että lämmitä heti.
F30 330e part 2
Collapse
X
-
Omani menossa vaihdossa i4, eli jos haluaa liikkeen kautta ostaa, niin löytyy varmaan heti kun oma i4 on vaa Suomessa:think
Aiemmin en meinaa luopua muuten kuin suurta rahasummaa vastaan...
Leave a comment:
-
-
Sitten tuossa koeajetussa oli jotakin häikkää, sillä vaihtaminen ei nopeutunut pidemmänkään koeajon yhteydessä riippumatta ajomoodin asetuksesta. Käsivalinnalla laatikko vaihtoi vain selvällä viiveellä...:think Siirryn seuraavaan ehdokkiin siis.
Leave a comment:
-
-
En minä ainakaan huomaa omassa 330e mitään eroa viiveessä vanhaan F11 530xda:han rattivaihteilla ajettaessa.
Leave a comment:
-
-
Kävin koeajamassa 2017 vm. 330e ja kiinnitin ajossa huomiota, että vaihteistossa oli ihmeellisen suuri viive käsikäyttömoodissa. Siis ihan verrattuna omaan f10 530d:n. Koeajoyksilössä kun vaihtoi isommalle tai pienemmälle, niin aski mietti huomattavasti pidempään, kuin tuossa omassa kulkineessa. Onko tämä 330e:lle ominaista, vai oliko koeajoyksilössä mahdollisesti jotakin orastavaa vikaa tai ongelmaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by repsa View Post147tkm tais olla nyt.
Vastaus, uskaltaa, kunhan tarkistaa akun kapasiteetin tositoimissa.
Talvikelissä vaan valitettavan hankalaa, mutta talvella pikkupakkasilla pitäs päästä parikytä kilsaa.
Kesällä tuolla omalla pääsin parhaimmillaan 37km, mikä kertoo omaa tarinaansa akun kunnosta --> ei "isohkon kuuloinen" suorite ole mitenkään paha.
Aina joukkoon mahtuu niitä missä se yksittäinen kenno kjyrvähtää jostain syystä. Käytetyn auton myyjällä lie jonkinlainen vastuu, vaikka koittavatkin "ei ajoakusto kuulu enää meille".
ja näemmä olitkin tälläisen ostanut, onnea hankinnasta !
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ASFilms View PostPaljonko teiä 330e on ajettu? Uskaltaako 150tkm+ ajettuja katella ollenkaa:think
Tehtaan akkutakuu tais olla se 6v/100tkm eli pitäis siirtyä jo sitten uudempaan G koppaan jos haluaa takuuta säilyttää
Vastaus, uskaltaa, kunhan tarkistaa akun kapasiteetin tositoimissa.
Talvikelissä vaan valitettavan hankalaa, mutta talvella pikkupakkasilla pitäs päästä parikytä kilsaa.
Kesällä tuolla omalla pääsin parhaimmillaan 37km, mikä kertoo omaa tarinaansa akun kunnosta --> ei "isohkon kuuloinen" suorite ole mitenkään paha.
Aina joukkoon mahtuu niitä missä se yksittäinen kenno kjyrvähtää jostain syystä. Käytetyn auton myyjällä lie jonkinlainen vastuu, vaikka koittavatkin "ei ajoakusto kuulu enää meille".
ja näemmä olitkin tälläisen ostanut, onnea hankinnasta !
Leave a comment:
-
-
Paljonko teiä 330e on ajettu? Uskaltaako 150tkm+ ajettuja katella ollenkaa:think
Tehtaan akkutakuu tais olla se 6v/100tkm eli pitäis siirtyä jo sitten uudempaan G koppaan jos haluaa takuuta säilyttää
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eeta View PostOnko kellään ollut vikaa alkuperäisen Delphin laturin kanssa?
Alkoi yhtäkkiä tehdä "Internal fault" vilkutusta kun laittaa laturin seinään pistorasiaan kiinni. Autossa ei ole ongelmaa. Toisella laturilla lataa hyvin. Delphiä ei tarvitse siis kytkeä autoon ollenkaan, ja vikatila alkaa.
Bmwi3.com foorumilta näytti löytyvän pari vastaavaa kokemusta, joista on selvitty kuivattamalla. Mä oon tuota nyt 12h kuivatellut sisällä, mutta en ole testannut auttoiko. Tosin en tiedä edes onko i3:ssa täsmälleen sama laturi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eeta View PostOnko kellään ollut vikaa alkuperäisen Delphin laturin kanssa?
Alkoi yhtäkkiä tehdä "Internal fault" vilkutusta kun laittaa laturin seinään pistorasiaan kiinni. Autossa ei ole ongelmaa. Toisella laturilla lataa hyvin. Delphiä ei tarvitse siis kytkeä autoon ollenkaan, ja vikatila alkaa.
Bmwi3.com foorumilta näytti löytyvän pari vastaavaa kokemusta, joista on selvitty kuivattamalla. Mä oon tuota nyt 12h kuivatellut sisällä, mutta en ole testannut auttoiko. Tosin en tiedä edes onko i3:ssa täsmälleen sama laturi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostIso paisuntasäiliö vaikuttaa tuon korkeajännite sisätilan lämmityslaitteen nesteytykseen.
Pieni taasen imusarjan, KLE:n ja EME:n jäähdytykseen oman jäähdyttimensä ja kiertovesipumppujensa avulla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: