Onko G20:stä saanut ilmajousituksella? En ainakaan Saksan hinnastoista löytänyt moista varustetta, mutta muutama lehtijuttu auton esittelystä löytyi missä väitettiin 330e:n olleen ilmajousituksella :think
Ja toisessa taas sanottiin että ei saa nelipyöräohjausta eikä ilmajousitusta :think
Oma näkemys on että ei saa, mitäs muut on mieltä?
G20/G21 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
Onko kenelläkään vielä kokemuksia G20 330e ohjelmoinnista B48B20B moottorilla? Omaa ilmeisesti aika suuren potentiaalin
Yritin jo vähän kalastella foorumia läpi heikoin menestyksin mikä sinänsä ei ole yllättävää, onhan tämä vielä suhteellisen tuore tapaus ja varmaan takuut päällä miltein jokaisessa yksilössä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pave407 View PostOstoon olisi lähdössä uusi 330e.
Mitä arvioisitte tällaiselle lähtöhinnaksi ennen varusteita jos kyseessä 2020 vuosimallin auto? Eli pakasta vedetty ja täysin ajamaton, ollu autokaupan välivarastossa.
Lisävarusteet (charged sport sedan 330e)
- adaptiivinen vakkari
- acoustic glazing
- hifi-äänentoisto
- mineral metallic grey -väri
- lämmitettävä ratti
- kaukovaloavustin
- livecockpit professional
- sporttipenkit
- neliveto (ei sinänsä lisävaruste)
- mukaan talvi- ja kesärenkaat
Leave a comment:
-
-
Ostoon olisi lähdössä uusi 330e.
Mitä arvioisitte tällaiselle lähtöhinnaksi ennen varusteita jos kyseessä 2020 vuosimallin auto? Eli pakasta vedetty ja täysin ajamaton, ollu autokaupan välivarastossa.
Leave a comment:
-
-
Sanon saman kun aiemmin. Laakkoselle menin katsomaan g20 ja myyjä sanoi että on eroa f30 paljon nyt tää on tosi lähellä 5 sarjalaista. Oli pakko todeta että eiköhän me sit mennä katsomaan niitä 5 sarjalaisia ni ei tarvii sitä tosi lähellä olevaa ostaa. Kuskin penkiltä katsottuna onhan noi aika erilaisia. Toinen on pieni käteen sopiva ja toinen valtamerialus. Siinä kun 3 joutuu ohjaamaan menee 5 ku juna. Tosta on turha edes väitellä. 50 vauhdista eteenpäin ero on aika iso. Jos taas haluu leikkiä ja sladitella 3 on paremmin käteen sopiva. Varustepuolella 3 ei saa isojen poikien varusteita. Imuovet, comfortit, hieronnat ja ilmastoinnit ym. Se on vähän sellanen pirkkatuntuma ku ei varustelistalta edes löydy kunnon varusteita. Noistakin on turha väitellä kuka niitä tarvii. Ei kukaan. Ostaa corollan sit jos ei ymmärrä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View PostEihän se koko yksiselitteisesti, mutta parempi äänieristys sekä pidempi akseliväli (yleensä sanotaan että pidempi akseliväli tuo vakautta). Ja jos vaikka ne kehutut Comfort penkit vielä sattuu löytymään.
Mutta eipä näitä kannata niin vakavasti ottaa muutenkaan. Pystyyhän sitä vaikka 80-luvun Corollalla posottamaan 500km putkeen että siihen verrattuna mikä vaan uusi auto on parempi. Ja eroja löytyy merkkien välillä sekä niiden sisällä. Se että mihin kannattaa sitten rahojaan laittaa on sitten oman harkinnan varassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pave407 View PostAuton kokoko tuo sen ajomukavuuden pitkällä matkalla vai mitenkä?
Mutta eipä näitä kannata niin vakavasti ottaa muutenkaan. Pystyyhän sitä vaikka 80-luvun Corollalla posottamaan 500km putkeen että siihen verrattuna mikä vaan uusi auto on parempi. Ja eroja löytyy merkkien välillä sekä niiden sisällä. Se että mihin kannattaa sitten rahojaan laittaa on sitten oman harkinnan varassa.Last edited by Galaxy1223; 08-03-2021, 18:24.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View PostAutot on tosiaan hieman eri kohderyhmälle. Vitonen on isompi, painavampi ja vähän möhkömpi ajaa/parkkeerata yms. Toisaalta se on paremmin äänieristetty ja voi löytyä varusteita joita ei pienempään edes saa. Kallistuisin 330e jos ei ole tarvetta kuljettaa takapenkillä aikuisia säännöllisesti tai jos mukavuus maantiellä ei ole ensimmäisenä vaatimuslistalla.
Suunnitteilla on saada työpaikan hallista parkkilupa ja siellä olisi ilmainen sähkölataus eli olisi tarkoitus ajaa työmatkoja (helsingin läpi joka päivä...) ja sitten pidempää matkaa kun mökille on 200km suuntaansa. Eli sekalaista ajoa, 330e lienee tähän passeli?
Leave a comment:
-
-
Uusi g2x on kyllä selvästi hiljaisempi kuin vastaava e9x tai f3x. Varsinkin jos kitkoilla ajaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View PostKallistuisin 330e jos ei ole tarvetta kuljettaa takapenkillä aikuisia säännöllisesti tai jos mukavuus maantiellä ei ole ensimmäisenä vaatimuslistalla.Last edited by TON-III; 07-03-2021, 19:46.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pave407 View PostLienee hiljalleen aika luopua 2002 vuoden E46:sta. Oon funtsinu g20 330e ja 530e välillä. Yllättävän lähellä näiden hinnat käytettynä kun muutama vuosi autolla ikää. Onko mitään merkittävää vinkkiä kumpaan suuntaan kallistua? Mikähän näiden autojen ero tarkalleen on, maallikko ei oikein älyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pave407 View PostLienee hiljalleen aika luopua 2002 vuoden E46:sta. Oon funtsinu g20 330e ja 530e välillä. Yllättävän lähellä näiden hinnat käytettynä kun muutama vuosi autolla ikää. Onko mitään merkittävää vinkkiä kumpaan suuntaan kallistua? Mikähän näiden autojen ero tarkalleen on, maallikko ei oikein älyä.
Jos uusista puhutaan ovat autot teknisesti hyvin samoja 330e vs 530e tai 330e Xdrive vs 530e Xdrive. Näissä kummassakin 2 litrainen bensa + sähkövoimalinja.
Vitos sarjalaista saa hybridinä myös 6sylinterisenä bensana 545e Xdrive.
Akustot kaikissa samat.
Leave a comment:
-
-
Lienee hiljalleen aika luopua 2002 vuoden E46:sta. Oon funtsinu g20 330e ja 530e välillä. Yllättävän lähellä näiden hinnat käytettynä kun muutama vuosi autolla ikää. Onko mitään merkittävää vinkkiä kumpaan suuntaan kallistua? Mikähän näiden autojen ero tarkalleen on, maallikko ei oikein älyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View Post320e on saanut hintansa ihan bemarin sivustollakin.
Alla hinnat alkaen Touringit kun Sedanille ei xDriven hintaa näkynyt.
320e A Charged Edition 45.513,64
320e xDrive A Charged Edition 47.624,50
vs.
330e A Charged Edition 51.665,84
330e xDrive A Charged Edition 53.782,73
Hintaeroa molemmissa n. 6100€ verrattuna 330e malli. Täytyy vähän seurailla markkinoita, mutta jos polttomoottorin tehoja pystyy uusissa malleissa yhä nostamaan niin voi olla ihan houkutteleva peli. (Luin siis jostain että uusimmissa olisi jotain ongelmia ollut ECUn kanssa). Vakiona saattaa tuntua vähän hengettömältä kun kyseessä on kuitenkin raskas auto. Täytyy käydä kokeilemassa kun koeajoon niitä tulee. Samalla pääsisi testaamaan sitä Android autoa joka pitäisi kai kaikista MY21 autoista löytyä.
Pitää myös käydä kokeilemassa, miten massa tuntuu tuossa.
Android auto tulee kaikkiin G20/G21, myös 2019 malliin tuli jo loppusyksystä 2020 päivityksenä. Toimiva ja kätevä kyllä, ja hyvin näkyy opasteet mittaristossa ja HUD:ssa navigoidessa Google Maps:lla. Muutenkin aika saumaton kokemus, yhdistää automaattisesti haluttaessa ja langattomana helppo. Luonnollisesti syö akkua ja kun tuo langaton laturi on aika susi, niin akku ei käytännössä lataannu vaan pitää varausta yllä.
Leave a comment:
-
-
320e on saanut hintansa ihan bemarin sivustollakin.
Alla hinnat alkaen Touringit kun Sedanille ei xDriven hintaa näkynyt.
320e A Charged Edition 45.513,64
320e xDrive A Charged Edition 47.624,50
vs.
330e A Charged Edition 51.665,84
330e xDrive A Charged Edition 53.782,73
Hintaeroa molemmissa n. 6100€ verrattuna 330e malli. Täytyy vähän seurailla markkinoita, mutta jos polttomoottorin tehoja pystyy uusissa malleissa yhä nostamaan niin voi olla ihan houkutteleva peli. (Luin siis jostain että uusimmissa olisi jotain ongelmia ollut ECUn kanssa). Vakiona saattaa tuntua vähän hengettömältä kun kyseessä on kuitenkin raskas auto. Täytyy käydä kokeilemassa kun koeajoon niitä tulee. Samalla pääsisi testaamaan sitä Android autoa joka pitäisi kai kaikista MY21 autoista löytyä.Last edited by Galaxy1223; 02-03-2021, 20:09.
Leave a comment:
-
Leave a comment: