Announcement

Collapse
No announcement yet.

vaihdeväli lyhennys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #31
    Originally posted by Bmw Master
    Täytyy ryömiä sinne alle ja kattoo millaisia puslia siellä on, saisko itse tehty vaikka nailonista hieman kovempia...
    Älä tee nylonista niitä puslia, nylon imee kosteutta itseensä ja tietää ongelmia ennemmin tai myöhemmin.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • Raine
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 2603
      • N/A

      #32
      .........
      Last edited by Raine; 19-06-2013, 14:33.
      ///Motorporot

      Comment

      • BMW 325I avo
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 832
        • Tampere

        #33
        Onko tämä helppokin tehdä tämä toimenpide? Tarvitseeko mennä konttailemaan auton alle tai irrotella isompia osia?

        Saako siis tämän kaiken tehtyä kuskinpukilla istuen(MiamiVice -look puuvilla housut jalassa ja silkkitakki päällä) ja olutta juoden? Ja lopputuloksena siis 30% lyhemmät liikeradat, puhtaat vaatteet ja nousukänni?
        // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #34
          Originally posted by Raine
          Kyllä asia on juurikin näin. Nylon (Polyamidi) turpoaa kuin pesusieni, koska imee juuri tuota kosteutta. Käytä mieluummin vaikka Polyasetaalia (POM) mukavampi koneistaakkin. Siinä tosin pitää huomioda välykset se kutistuu aika mukavasti pakkasessa ja lämpimässä tietty toisin päin.
          Ahaa, kiitos teille tiedosta.

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #35
            Originally posted by BMW 325I avo
            Onko tämä helppokin tehdä tämä toimenpide? Tarvitseeko mennä konttailemaan auton alle tai irrotella isompia osia?

            Saako siis tämän kaiken tehtyä kuskinpukilla istuen(MiamiVice -look puuvilla housut jalassa ja silkkitakki päällä) ja olutta juoden? Ja lopputuloksena siis 30% lyhemmät liikeradat, puhtaat vaatteet ja nousukänni?
            No ei nyt ihan, mutta voihan sen tehdä Tonjonssonikuteet päällääkin, tosin pastellisävyihin voi tulla pieniä rasvatahroja . Olutta voi ottaa oman tuntemuksen mukaan, tosin virheellisen asennuksen mahdollisuus saattaa kasvaa nautittujen oluiden neliöön.

            Tuossa hyvät asennusohjeet.
            Last edited by Leka; 18-09-2005, 21:44. Reason: Linkki
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • BMW 325I avo
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2004
              • 832
              • Tampere

              #36
              Originally posted by Leka
              No ei nyt ihan, mutta voihan sen tehdä Tonjonssonikuteet päällääkin, tosin pastellisävyihin voi tulla pieniä rasvatahroja . Olutta voi ottaa oman tuntemuksen mukaan, tosin virheellisen asennuksen mahdollisuus saattaa kasvaa nautittujen oluiden neliöön.

              Tuossa hyvät asennusohjeet.
              Kiitoksia ohjeesta ja ei muuta kuin osia tilailemaan.
              // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

              Comment

              • BMW 325I avo
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 832
                • Tampere

                #37
                Pakko oli vielä laittaa kysymys tuosta kepin pituudesta. Onko porukka jo laittanut E30 malliin näitä keppejä, Jondella oli joku missä ilmeisesti pallon ja silmukan välisen suoran pituus oli 13mm (eli Z3, 1.9).
                Jos joku vaikka viitsisi tätä vaihtoa tehdessä napata valokuvan E30 325I vakiokepistä, niin voisi hiukan vertailla 1.sivulla oleviin.
                // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                Comment

                • Pluto
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2002
                  • 1860
                  • Raisio

                  #38
                  Originally posted by BMW 325I avo
                  Pakko oli vielä laittaa kysymys tuosta kepin pituudesta. Onko porukka jo laittanut E30 malliin näitä keppejä, Jondella oli joku missä ilmeisesti pallon ja silmukan välisen suoran pituus oli 13mm (eli Z3, 1.9).
                  Jos joku vaikka viitsisi tätä vaihtoa tehdessä napata valokuvan E30 325I vakiokepistä, niin voisi hiukan vertailla 1.sivulla oleviin.
                  Tossa on alla e30 325i vakiokeppi ja päälle samainen keppi pikkusen hitsailtuna.

                  BMW F32 435d

                  Comment

                  • BMW 325I avo
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2004
                    • 832
                    • Tampere

                    #39
                    Kiitoksia eli Z3 1.9 lähtee tilaukseen ja toki puslineen päivineen. Aiai, varmaan tulee vitun hyvä. Vielä kun saisi aikaiseksi turbon tuohon tuhnuun, niin mikäs siinä kesällä kepitellessä.
                    // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                    Comment

                    • passo
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2004
                      • 334
                      • Tampere

                      #40
                      jaahas että tommonen, no toi ois kyllä hyvä.. pitääpä tilata..
                      ex. 316i 91 E30,335i 88 E30, 740i 94 E38, 325iA E36, 525i e34 92, 325i cabrio e30 -87,535i e34 -90, 330D E46 Msport.

                      Comment

                      • BMW 325I avo
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2004
                        • 832
                        • Tampere

                        #41
                        Ja löytyikin ihan hyllystä tuosta Hatanpään Metrosta.

                        Ohessa kuva ja huomion arvoinen asia on varmaan, että rautapallo vaihtunut muoviseen Hinta oli 65€ ja pusla tuohon palloon olisi ollut n.12€(ei löytynyt hyllystä joten ei kuvissa)
                        Attached Files
                        // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                        Comment

                        • Hörö
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2004
                          • 223

                          #42
                          Ja vähän niinku muistutuksena niin tuosta Z3M kepistä saa lyhyimmät vaihdevälit, kuten Lekan postaamasta kuvastakin näkee.
                          "Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses
                          There's no one else to take the consequences
                          See when the day is gone free & the night creeps up on me
                          I take my B.M.W that's where I wanna be..."
                          D.A.D. True Believer

                          Comment

                          • BMW 325I avo
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2004
                            • 832
                            • Tampere

                            #43
                            Originally posted by Hörö
                            Ja vähän niinku muistutuksena niin tuosta Z3M kepistä saa lyhyimmät vaihdevälit, kuten Lekan postaamasta kuvastakin näkee.
                            Aivan, jos se sinne menee. Tosin keppi on suora, joten pillillä(tahi prässillä) pitäisi tehdä mutka. Parilla hepulla näytti olevan tämä "vaisumpi" lyhennys, joten siitä ainakin varmoja kokemuksia (hyviä sellaisia).

                            Ja näyttää olevan tuo vipuvarsi sen verran pidempi (katso pluton kuva), että aika tuntuvasti tämäkin tulee siirtoja lyhentämään. Kommentteja en pysty antamaan, kuin vasta maaliskuussa kun auton saa ajoon.
                            Last edited by BMW 325I avo; 18-01-2005, 14:09.
                            // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                            Comment

                            • Bmw Master
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 13155
                              • Kokomo

                              #44
                              Originally posted by BMW 325I avo
                              Ja löytyikin ihan hyllystä tuosta Hatanpään Metrosta.

                              Ohessa kuva ja huomion arvoinen asia on varmaan, että rautapallo vaihtunut muoviseen Hinta oli 65€ ja pusla tuohon palloon olisi ollut n.12€(ei löytynyt hyllystä joten ei kuvissa)
                              Mikä tuo on osa numeroltaan?

                              Comment

                              • BMW 325I avo
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2004
                                • 832
                                • Tampere

                                #45
                                Niinkuin etusivulla lukee, niin tämä Z3 1.9:n nummero on 25 11 1 434 148

                                Puslan numero on 25 11 1 220 600
                                // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎