Announcement
Collapse
No announcement yet.
vaihdeväli lyhennys
Collapse
X
-
Oho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...
Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterOho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...
Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.Suomessa siihen kelpaa ruustukkikin, myös mulle... Myös nuo jenkit on törmänneet samaan ongelmaan ja tehneet sisuskaluja muovista.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterOho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...
Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin....
Comment
-
-
Originally posted by reddewilMä sain omani irti ku pillillä aikani polttelin, sit lyhensin sitä paksua alumiiniputkea ja kasasin tuulilasiliimalla. Tuli jämäkkä, mut ei "hakkaa" sormille, mitä voi tehä jos kovamuovista tjms:stä väsää.
Comment
-
-
No koittakaas nyt katsoa tästä niitä keppejä ->http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...39&postcount=9
Siitä vaan valitsee halutun mittaisen ja mars kaupaan. Ei voi olla niin vaikeata.
Comment
-
-
mikä noista kepeistä käy e21? tartteis saada lyhempi vaihdevälipuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterNo koittakaas nyt katsoa tästä niitä keppejä ->http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...39&postcount=9
Siitä vaan valitsee halutun mittaisen ja mars kaupaan. Ei voi olla niin vaikeata.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by e0300229Ei se olekaan vaikeata mutta auttaa kovasti jos joku on jo kokeillut jotakin ja se ei syystä tai toisesta sovi. Semmosta aattelin vaan...
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterJos pelaa varman päälle, niin vanha kepula irti ja kattoo millainen varsi siinä on. Sitten vaan kohtuudella pidempi tilalle, ettei ottaisi kiinni kardaaniin.sigpic
Comment
-
Comment