Tarkotin sitä jos orggis keppi taivutettu niin taivuta se samanlailla.
Tossa vielä se kuva
Joo nyt valkeni kun kuvakin tuli. Aattelin, et miten vitus sitä tosta pallon ja alapatin välistä vääntää, kun pallokin muovia. Täytyy varovasti vääntää, kun tuo keppikin on kumissa kiinni....
Niinku tuossa aiemmin selitin niin mulla otti tuolla suoralla kepillä siirtäjätanko kardaanin etulimppuun. Mietin ensin kepin vääntämistä mutta väänsin sitten siirtäjätankoa. Huomattavasti helpompaa ja tuli tosi hyvä. Mulla ei kyllä näytä 2-vaihteella siltä, kuin ois vapaalla. No, autokin on kyllä eri.
Niinku tuossa aiemmin selitin niin mulla otti tuolla suoralla kepillä siirtäjätanko kardaanin etulimppuun. Mietin ensin kepin vääntämistä mutta väänsin sitten siirtäjätankoa. Huomattavasti helpompaa ja tuli tosi hyvä. Mulla ei kyllä näytä 2-vaihteella siltä, kuin ois vapaalla. No, autokin on kyllä eri.
Itsellä varmaan sama vika, kun kakkosella hiukan naputtaa johonkin kiinni. Tai ei naputa jos ei koske keppiin, mutta painamalla keppia vasemmalle se ottaa hiukan kiinni. En ole korjannut tilannetta mitenkään...
// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Noniin, tulipa sitten eilen vaihdettua vihdoinkin tuo 884-loppuinen (Z3 2,8) keppi itselle + ne tukitangon etupuslat. Sama huomio kuin "Wittu_joo":lla, eli 2:lla näyttää siltä kuin vaihde olisi vapaalla vanhaan keppiin verrattuna. Tätynee taivuttaa tuota keppiä hieman joku päivä, toisaalta tuohon tottuu suht nopeasti. Vaihdevälit on passelit ja pykälät löytyy mukisematta, eikä voimaakaan vaihtoon tarvitse mitenkään huomattavasti enemmän käyttää kuin ennen.
Kun ton kepin vaihtaa niin mitä kaikkii osii sinne kannattaa uusia ??? Ja mistä niitä saa?
sama mielessä, eli mistä kannattaa nuo kaikki puslat yms hakea. kl varaosat ja metroauto tarjoo varmaan originellejä, mutta onko kestävempiä/jämäkempiä olemassa, vai onko moisia teetätetty vain mittatilaustyönä?
Ja se pitää vielä sanoa, että Lekan tekemillä puslilla lähti kaikki väljyydet pois siitä "tukitangosta" (osa #1, Lekan puslat tulee #2 paikalle), johon keppi kiinnittyy. Uusin myös kaikki prikat ja klipsut ja sokat sinne vivustoon. Ai että tuli hyvä.
Itse itseäni lainaten. Muutama postaus taaksepäin tässä topikissa.
Vielä kerran. Tuota linkkiä ku kattoo niin osat 2 (Lekan tekemät tilalle), 3, 4, 7, 10 (4 kpl) ja 11 (2 kpl). Kannattaa vaihtaa. Itse en kyllä vaihtanut osaa #4 mutta hyvä tuli vaikka en vaihtanutkaan. Muut osat kuin #2 on mun mielestä ihan sama ostaa originellinä tms. Mulla oli vanhat poisottaessa ihan hyvässä iskussa mutta vaihdoin kuitenkin uudet, koska olin ostanut.
Tästä topikista löytyy jo monta kertaa vaihto-ohjeetkin.
Itse itseäni lainaten. Muutama postaus taaksepäin tässä topikissa.
Vielä kerran. Tuota linkkiä ku kattoo niin osat 2 (Lekan tekemät tilalle), 3, 4, 7, 10 (4 kpl) ja 11 (2 kpl). Kannattaa vaihtaa. Itse en kyllä vaihtanut osaa #4 mutta hyvä tuli vaikka en vaihtanutkaan. Muut osat kuin #2 on mun mielestä ihan sama ostaa originellinä tms. Mulla oli vanhat poisottaessa ihan hyvässä iskussa mutta vaihdoin kuitenkin uudet, koska olin ostanut.
Tästä topikista löytyy jo monta kertaa vaihto-ohjeetkin.
asennus on tällä hetkellä helppoa, kun kone ja laatikko makaa hallin lattialla.
töytyy ostaa varmaan tu z3 keppi ja uusia noi kaikki vähääkään kuluvat osa. tahtoo tuo keppi olla sellainen soppakauha tällä hetkellä taitaa vissiin oll agettrac:ssa vakio kokoinen tuo osa #2? jos vaikka sais kauppaa hierottua Lekan kanssa, tai tiedä sit kuinka iso merkitys asialla loppiviimein on?
Kyllä sillä osalla #2 on iso merkitys. Sellanen väljäksi kulunut kuminen pusla kun vaihdetaan jostain avaruusmuovista tehtyihin tiukalla toleranssilla oleviin pusliin niin ero on ihan käsittämätön. Nuilla tulee varmasti jämäkämpi ku mitä se kuminen on uutena.
Comment