Tuota harrastusta ei kannata yleensäkkään harrastaa ko. tekniikalla!
Totta lähinnä välillä lähettelen ja mitä nyt välillä donitsia pyörittelen niin ei oikein kytkin tahdo enään siirtää voimaa renkaille lähinnä ohjeita miten on järkevintä ottaa tuo laatikko irti eikös tuo imusarjakin pidä irti ottaa jos laatikon tiputtaa? :think
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Totta lähinnä välillä lähettelen ja mitä nyt välillä donitsia pyörittelen niin ei oikein kytkin tahdo enään siirtää voimaa renkaille lähinnä ohjeita miten on järkevintä ottaa tuo laatikko irti eikös tuo imusarjakin pidä irti ottaa jos laatikon tiputtaa? :think
Hommahan neuvoo tekijäänsä tässä tapauksessa aika tehokkaasti. Paras lähtökohta hommaan on nosturi sekä vaihdelaatikkonostin, niillä homma sujuu.
Puhallin toimii satunnaisesti 1-3 asennoissa, saattaa toimi hetken ja sammuu itekseen, taas kohta hetken ja sammuu. 4 asennossa (täysillä) toimii aina. Mikä mahtas olla vikana? Etuvastus tms. kennon tykönä ja voiko korjata vai onko vaihtoehtona vaihtaa uusi/käytetty ehjä?
Puhallin toimii satunnaisesti 1-3 asennoissa, saattaa toimi hetken ja sammuu itekseen, taas kohta hetken ja sammuu. 4 asennossa (täysillä) toimii aina. Mikä mahtas olla vikana? Etuvastus tms. kennon tykönä ja voiko korjata vai onko vaihtoehtona vaihtaa uusi/käytetty ehjä?
Jos autossasi on miekka mallinen "vastus" niin tuo on hyvä syypää.
Itsellä tosin oli normaalista vastuksesta niittaus lämmennyt niin toimi sen takia vaihtelevasti.
Jostain btcf keskustelusta satuin lukemaan että jotkin mutterit on melko vittumaisessa paikassa jotka saa kyllä irti macgyver tason työkaluyhdistelmällä ilmeisesti imusarjan läheisyydestä mutta helpompi irroittaa kun imusarja on irti mene ja tiedä sitten?
Noh kaipa se on vaan lopetettava tyhmien kysely ja mentävä hommiin sillähän tuo selviää.
nosturi ja vaihdelaatikon tunkki ois kyllä liiankin käteviä harmi en omista sellaista joten on mentävä auton alle perinteiseen tapaan.
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Onko kaikissa e34:ssa mcpherson-malliset iskarit? ei tuo toinen takaiskari kelvannu katsastajalle, joten vaihtohommiksi menee :( .. ja mites tämmösen madalletun alustan kanssa: käykö tuo kl-varaosien takaiskari suoraan?
Vaihda samalla molemmat takaiskarit, täysin turha paikka säästää, kun toinen ruikkaa mehut ulos sitten viikon parin päästä Ja laita samanlaiset iskarit mitkä siellä nytkin on.
Oma kysymys voiko valojen korkeudensäätömoottorit vaikuttaa mittariston valojen räpsymiseen? :think
Jostain btcf keskustelusta satuin lukemaan että jotkin mutterit on melko vittumaisessa paikassa jotka saa kyllä irti macgyver tason työkaluyhdistelmällä ilmeisesti imusarjan läheisyydestä mutta helpompi irroittaa kun imusarja on irti mene ja tiedä sitten?
Noh kaipa se on vaan lopetettava tyhmien kysely ja mentävä hommiin sillähän tuo selviää.
nosturi ja vaihdelaatikon tunkki ois kyllä liiankin käteviä harmi en omista sellaista joten on mentävä auton alle perinteiseen tapaan.
Okei ilman nosturia tuo on kyllä sellaista että ei ihan joka välin tahdo mennä. Helpompi siis purkaa mahdollisimman paljon yläkautta.
Vaihda samalla molemmat takaiskarit, täysin turha paikka säästää, kun toinen ruikkaa mehut ulos sitten viikon parin päästä Ja laita samanlaiset iskarit mitkä siellä nytkin on.
Oma kysymys voiko valojen korkeudensäätömoottorit vaikuttaa mittariston valojen räpsymiseen? :think
Valojen räpsymisestä en tiedä mutta ainakin CC valituksia palaneista lampuista niistä saa.
Nyppää johdot pois niin selviää.
Jostain btcf keskustelusta satuin lukemaan että jotkin mutterit on melko vittumaisessa paikassa jotka saa kyllä irti macgyver tason työkaluyhdistelmällä ilmeisesti imusarjan läheisyydestä mutta helpompi irroittaa kun imusarja on irti mene ja tiedä sitten?
Noh kaipa se on vaan lopetettava tyhmien kysely ja mentävä hommiin sillähän tuo selviää.
nosturi ja vaihdelaatikon tunkki ois kyllä liiankin käteviä harmi en omista sellaista joten on mentävä auton alle perinteiseen tapaan.
Myö velipojan kanssa vaiheltiin ilman nosturia tavan tunkkia apuna käyttäen ko myllyyn kytkytin eikä imusarjaa irrotettu eikä siihen nyt mitää ihmeempiä työkaluja tarvinnu. Mitä nyt metrin verra räikässä jatkopätkiä, nivel tai pari ja ainut macgyver tason työkalu nyt sattui olemaan iso talttameisseli jolla jängättiin paria mutteria kun ei lenkki sopinut väliin
Jos autossasi on miekka mallinen "vastus" niin tuo on hyvä syypää.
Itsellä tosin oli normaalista vastuksesta niittaus lämmennyt niin toimi sen takia vaihtelevasti.
Ei oo tietoa onko miekka vai vastus siellä kennon päällä, mutta auto on loppuvuodesta 91 tehty joten voisko siitä aatella että ois jo vastus? Eikö noissa vanhemmissa oo käytetty miekkaa?
Tarkoitatko tuolla normaalilla vastuksella just sitä tuulettimen vastusta mikä on sielä kennon päällä? Voiko korjata jotenkin kumpaakaan vastusta tai miekkaa?
Ei oo tietoa onko miekka vai vastus siellä kennon päällä, mutta auto on loppuvuodesta 91 tehty joten voisko siitä aatella että ois jo vastus? Eikö noissa vanhemmissa oo käytetty miekkaa?
Tarkoitatko tuolla normaalilla vastuksella just sitä tuulettimen vastusta mikä on sielä kennon päällä? Voiko korjata jotenkin kumpaakaan vastusta tai miekkaa?
Mulla on 91 manuaali-ilmastoitu ja se oli vielä miekalla..
Comment