Originally posted by duuk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
-
-
Originally posted by Läbä View PostTätä juuri mietin kanssa. Kesällä tuli sulateltua enemmänkin kumia eikä valo syttynyt. Ja väärällä pyöränlaakerilla, kun anturi ei saanut tietoa navalta, niin abs valo syttyi myös, joten ei ihan ilman lukemaakaan voi ajella ilman että valo syttyis Ei oo nyt viimesen 100km oireillu, mutta saa nähä seuraavan kerran ku sulatteleeF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Ostin tuon M5 3.8 motilla ja kun sai nosturille, tuli huomattua, ettei autossa ole katteja lainkaan. Joku supersprint vaihdettu alkuperäisen tilalle. Auto on 93vm. Onko mahdollista, ettei kyseisessä autossa ole katteja lainkaan, vai kuuluuko olla? Voiko saada läpi katsastuksessa. Päästöt otettii co oli vähän yli kyllä sallitun, muuten ok, mutta auto seissyt 3 vuotta. Ajaessa nykii ja humppaa. Lambda näyttäis olevan kunnossa ja ilmansuodatin, öljyt ja suodatin + tulpat juuri vaihdettu.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostOstin tuon M5 3.8 motilla ja kun sai nosturille, tuli huomattua, ettei autossa ole katteja lainkaan. Joku supersprint vaihdettu alkuperäisen tilalle. Auto on 93vm. Onko mahdollista, ettei kyseisessä autossa ole katteja lainkaan, vai kuuluuko olla? Voiko saada läpi katsastuksessa. Päästöt otettii co oli vähän yli kyllä sallitun, muuten ok, mutta auto seissyt 3 vuotta. Ajaessa nykii ja humppaa. Lambda näyttäis olevan kunnossa ja ilmansuodatin, öljyt ja suodatin + tulpat juuri vaihdettu.
Comment
-
-
Niin pitäiskin, mutta mietin sitä, saako tota millää katsastuksesta läpi? Ei haittaa, kun tuttu voi ottaa päästöt toisesta autosta, mutta stoppaako siihen, kun katsuri huomaa kattien puuttuvanE34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostNiin pitäiskin, mutta mietin sitä, saako tota millää katsastuksesta läpi? Ei haittaa, kun tuttu voi ottaa päästöt toisesta autosta, mutta stoppaako siihen, kun katsuri huomaa kattien puuttuvan
Comment
-
-
mites jos minä puotan tosta 525.sta katit pois nii tullooko teho häviöitä/tehoja. auto on ei matalapäästöinen ja katit on huonossa hapessa nii aattelin et laittas suoraa putkea tilalleNyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
ex:e39 523iA sedan -97
ex:e39 523 sedan -98
ex:e34 535 sedan -88
ex:e39 523 sedan -97
ex:e36 325 (taxi) -95
ex:e36 325 coupe -93
ex:e34 525 m50 -90
ex:e34 520 m50 -90
ex:e34 520 m20 -89
Comment
-
-
Originally posted by ilkka 330 ci View PostMulla stoppas ainaskii,ja kannattaa kait ne olla sielä muutenkiiE34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Originally posted by ilkka 330 ci View PostOisko tietoo käypikö 540 seen etutolpat jostain muusta mallista? ostetaan sellaset jos löytyy
Yläpäitä on erilaisia, mutta niistä minulla ei ole omakohtaista kokemusta. Iskarin yläpään halkaisijoita on ainakin kaksi erilaista ja olisiko koko homman kiinnityksessä koriinkin. Ehkä joku tietävämpi vastailee...E34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Originally posted by jonip86 View Postmites jos minä puotan tosta 525.sta katit pois nii tullooko teho häviöitä/tehoja. auto on ei matalapäästöinen ja katit on huonossa hapessa nii aattelin et laittas suoraa putkea tilalle
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostNiin pitäiskin, mutta mietin sitä, saako tota millää katsastuksesta läpi? Ei haittaa, kun tuttu voi ottaa päästöt toisesta autosta, mutta stoppaako siihen, kun katsuri huomaa kattien puuttuvan
Ja niitten kattien pitää olla siellä katsastuksessa.
Comment
-
-
Originally posted by E34M60 View PostJos puhe on tolpasta ilman iskaria ja muuta, niin käy monesta muustakin E32 ja E34 mallista. Olikohan näitä 55mm ja 51mm putken halkaisijalla ja minulla ei ole tiedossa että olisi mennyt koneen mukaan tai muutenkaan järkevästi.
Yläpäitä on erilaisia, mutta niistä minulla ei ole omakohtaista kokemusta. Iskarin yläpään halkaisijoita on ainakin kaksi erilaista ja olisiko koko homman kiinnityksessä koriinkin. Ehkä joku tietävämpi vastailee...
Comment
-
-
Vääntäkääs rautalangasta tyhmälle: Miten mitataan kampuran anturin liittimen kunto? Sytytysvirta päällä vai pois? Mihin tökkään yleismittarin, 1- ja 3-napaanko?
Autodata antoi ohjearvoksi 486-594 ohmia. Melkonen haarukka.
Kyse siis M20-koneesta.
Toinen kysymys: Miten iso ilmavälys saa olla ko. anturin ja vauhtipyörän välissä?
Koitin googletella mutten löytänyt.Last edited by Kv1984; 15-03-2015, 10:22.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostVääntäkääs rautalangasta tyhmälle: Miten mitataan kampuran anturin liittimen kunto? Sytytysvirta päällä vai pois? Mihin tökkään yleismittarin, 1- ja 3-napaanko?
Autodata antoi ohjearvoksi 486-594 ohmia. Melkonen haarukka.
Kyse siis M20-koneesta.
Toinen kysymys: Miten iso ilmavälys saa olla ko. anturin ja vauhtipyörän välissä?
Koitin googletella mutten löytänyt.
Ilman virtaa mitataan ja tuo vastusmittaus on sellainen about suurinpiirtein mittaus. Kertoo onko anturi täysin mykkä vai ehkä kunnossa. Varman tuloksen saa oskilloskoopilla kun pyörittää moottoria samalla.
Comment
-
Comment