Originally posted by -Markus-
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Totta
lähinnä välillä lähettelen ja mitä nyt välillä donitsia pyörittelen niin ei oikein kytkin tahdo enään siirtää voimaa renkaille
lähinnä ohjeita miten on järkevintä ottaa tuo laatikko irti eikös tuo imusarjakin pidä irti ottaa jos laatikon tiputtaa? :think
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
-
Hommahan neuvoo tekijäänsä tässä tapauksessa aika tehokkaasti. Paras lähtökohta hommaan on nosturi sekä vaihdelaatikkonostin, niillä homma sujuu.Originally posted by TsTPioneeri View PostTotta
lähinnä välillä lähettelen ja mitä nyt välillä donitsia pyörittelen niin ei oikein kytkin tahdo enään siirtää voimaa renkaille
lähinnä ohjeita miten on järkevintä ottaa tuo laatikko irti eikös tuo imusarjakin pidä irti ottaa jos laatikon tiputtaa? :thinkE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Puhallin toimii satunnaisesti 1-3 asennoissa, saattaa toimi hetken ja sammuu itekseen, taas kohta hetken ja sammuu. 4 asennossa (täysillä) toimii aina. Mikä mahtas olla vikana? Etuvastus tms. kennon tykönä ja voiko korjata vai onko vaihtoehtona vaihtaa uusi/käytetty ehjä?
Comment
-
Jos autossasi on miekka mallinen "vastus" niin tuo on hyvä syypää.Originally posted by Make H. View PostPuhallin toimii satunnaisesti 1-3 asennoissa, saattaa toimi hetken ja sammuu itekseen, taas kohta hetken ja sammuu. 4 asennossa (täysillä) toimii aina. Mikä mahtas olla vikana? Etuvastus tms. kennon tykönä ja voiko korjata vai onko vaihtoehtona vaihtaa uusi/käytetty ehjä?
Itsellä tosin oli normaalista vastuksesta niittaus lämmennyt niin toimi sen takia vaihtelevasti.
Comment
-
Jostain btcf keskustelusta satuin lukemaan että jotkin mutterit on melko vittumaisessa paikassa jotka saa kyllä irti macgyver tason työkaluyhdistelmällä ilmeisesti imusarjan läheisyydestä mutta helpompi irroittaa kun imusarja on irti mene ja tiedä sitten?Originally posted by Jylyppy View PostMiksi imusarja pitäs irrottaa?
Noh kaipa se on vaan lopetettava tyhmien kysely ja mentävä hommiin sillähän tuo selviää.
nosturi ja vaihdelaatikon tunkki ois kyllä liiankin käteviä harmi en omista sellaista joten on mentävä auton alle perinteiseen tapaan.
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
Onko kaikissa e34:ssa mcpherson-malliset iskarit? ei tuo toinen takaiskari kelvannu katsastajalle, joten vaihtohommiksi menee :( .. ja mites tämmösen madalletun alustan kanssa: käykö tuo kl-varaosien takaiskari suoraan?
nyk: e39 520i -98
ennen: e34 520i -94
Comment
-
Vaihda samalla molemmat takaiskarit, täysin turha paikka säästää, kun toinen ruikkaa mehut ulos sitten viikon parin päästä
Ja laita samanlaiset iskarit mitkä siellä nytkin on.
Oma kysymys voiko valojen korkeudensäätömoottorit vaikuttaa mittariston valojen räpsymiseen? :thinkVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
Okei ilman nosturia tuo on kyllä sellaista että ei ihan joka välin tahdo mennä. Helpompi siis purkaa mahdollisimman paljon yläkautta.Originally posted by TsTPioneeri View PostJostain btcf keskustelusta satuin lukemaan että jotkin mutterit on melko vittumaisessa paikassa jotka saa kyllä irti macgyver tason työkaluyhdistelmällä ilmeisesti imusarjan läheisyydestä mutta helpompi irroittaa kun imusarja on irti mene ja tiedä sitten?
Noh kaipa se on vaan lopetettava tyhmien kysely ja mentävä hommiin sillähän tuo selviää.
nosturi ja vaihdelaatikon tunkki ois kyllä liiankin käteviä harmi en omista sellaista joten on mentävä auton alle perinteiseen tapaan.
Comment
-
Valojen räpsymisestä en tiedä mutta ainakin CC valituksia palaneista lampuista niistä saa.Originally posted by Läbä View PostVaihda samalla molemmat takaiskarit, täysin turha paikka säästää, kun toinen ruikkaa mehut ulos sitten viikon parin päästä
Ja laita samanlaiset iskarit mitkä siellä nytkin on.
Oma kysymys voiko valojen korkeudensäätömoottorit vaikuttaa mittariston valojen räpsymiseen? :think
Nyppää johdot pois niin selviää.
Comment
-
Myö velipojan kanssa vaiheltiin ilman nosturia tavan tunkkia apuna käyttäen ko myllyyn kytkytin eikä imusarjaa irrotettu eikä siihen nyt mitää ihmeempiä työkaluja tarvinnu. Mitä nyt metrin verra räikässä jatkopätkiä, nivel tai pari ja ainut macgyver tason työkalu nyt sattui olemaan iso talttameisseli jolla jängättiin paria mutteria kun ei lenkki sopinut väliinOriginally posted by TsTPioneeri View PostJostain btcf keskustelusta satuin lukemaan että jotkin mutterit on melko vittumaisessa paikassa jotka saa kyllä irti macgyver tason työkaluyhdistelmällä ilmeisesti imusarjan läheisyydestä mutta helpompi irroittaa kun imusarja on irti mene ja tiedä sitten?
Noh kaipa se on vaan lopetettava tyhmien kysely ja mentävä hommiin sillähän tuo selviää.
nosturi ja vaihdelaatikon tunkki ois kyllä liiankin käteviä harmi en omista sellaista joten on mentävä auton alle perinteiseen tapaan.
E34 525iA -92
Comment
-
Ei oo tietoa onko miekka vai vastus siellä kennon päällä, mutta auto on loppuvuodesta 91 tehty joten voisko siitä aatella että ois jo vastus? Eikö noissa vanhemmissa oo käytetty miekkaa?Originally posted by Muurahainen View PostJos autossasi on miekka mallinen "vastus" niin tuo on hyvä syypää.
Itsellä tosin oli normaalista vastuksesta niittaus lämmennyt niin toimi sen takia vaihtelevasti.
Tarkoitatko tuolla normaalilla vastuksella just sitä tuulettimen vastusta mikä on sielä kennon päällä? Voiko korjata jotenkin kumpaakaan vastusta tai miekkaa?
Comment
-
Mulla on 91 manuaali-ilmastoitu ja se oli vielä miekalla..Originally posted by Make H. View PostEi oo tietoa onko miekka vai vastus siellä kennon päällä, mutta auto on loppuvuodesta 91 tehty joten voisko siitä aatella että ois jo vastus? Eikö noissa vanhemmissa oo käytetty miekkaa?
Tarkoitatko tuolla normaalilla vastuksella just sitä tuulettimen vastusta mikä on sielä kennon päällä? Voiko korjata jotenkin kumpaakaan vastusta tai miekkaa?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
Comment