Käykös S50b30 moottori suoraan M50B25sen paikalle vaihteistot pitäs ainakin olla samat ja missä hinnoissa pyörivät täydelliset moottoripaketit ecuineen? :think
Saattaa tulla niin kallis moottoriremppa että tälläinen ajatus tuli mieleen...
Kerran kun kukaan ei osaa vastata kysymykseen onko tämmöisestä omaa topiccia vai pitääkö sellainen aloittaa?
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
525TDs:ssä syttyi "suuttimen vikavalo" palamaan ja auto pätkii ja tärisee (käy viidellä?). Vika siis varmaan suuttimessa eikä muualla? Voiko tehottomuus johtua samasta. Kiihtyy laiskasti ja ei jaksa vetää ylämäkeen vitosella.
Morjens!
Tuli ostettuu tuommonen vm-89 535 bemu. Aikani tietokonetta räplättyäni sain sen jotenki jumiin, ite tietokone toimii mut viiksen päässä olevasta painikkeesta mittaristoon ei saa näkymään vaan päivämäärän ja kellonajan. En saanu myöskään kieltä vaihettuu vaikka mitä ohjeita kokeilin.
Kiekkamittari lakkas kans toimimasta, näyttää satasen vauhissaki kierroksiks tonnin luokkaa. Missä vika, mistä apu? Searchilla en löytäny oikeestaan juuri mitään = väärät hakusanat? Kiitokset avusta jo valmiiks
Käytä akkua irti. Ja tarkasta siinä samalla päävirtasulake, se kun on murtunut niin alkaa omituisia sähkövikoja ilmaantua.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
No sopii kun perustuu M50 koneeseen.
Öljypohjat yms. väärin päin koska E36
Hinta varmaan jotain täysin älytöntä.
Mjoo... käyköhän M50n öljypohja tuollaiseen?
Joo en mä oletakkaan että ämmä moottori mikään ilmainen on täytyy kysellä ahkerasti ja katsella netin ihmeellistä maailmaa mistä saisi kuuluisaa hyvää halvalla.
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Tulipahan hankittua eka 5-sarjalainen pikkuvioilla käyttikseks koska hölmö kun on niin pitää autoa harrastuksena ja kulkupelinä, autoa ostaessa kattelin jo että venttiilikoppien tiivisteet taitaa vedellä aikalailla viimesiään kun vähän vuotoa näytti olevan ja keränneet siihen saumaan pölyä yms. ja nyt päästään siihen kysymykseen: kun ne tiivisteet vaihtaa niin samallahan pitää vaihtaa ne pulttien tiivisteet mutta tarviiko muuta? e36 ja e46 ei muistaakseni ainakaan mutta tämä on uus tuttavuus, auto on siis vm95 toukka m60b30 koneella.
Ja samaan vielä toinen kysymys kun en searchilla vastausta löytänyt: tyhjäkäynnillä "röpöttelee" vähäsen mutta kierrokset ei seilaa, mikähän tässä mahtaa olla? ajossa ok.
Jos venttiilikoppien tiivisteet kovin vuotavat voi tulpankoloista löytyä öljyä mukavasti. Siinä yksi hyvä rövellyksen syy.
Joo tulipahan vaihdeltua tuohon ne tiivisteet ja toinen puoli ui öljyssä sen verran että ois voinu öljyt vaikka sillä määrällä vaihtaa ja viime viikonloppuna tuli vaihdeltua se kampikammion huohotinventtiili niin nyt on tyhjäkäynti aivan normaali.
Ja kysellään lisää, tuossa kun on se tasonsäätö siellä perässä niin mistäs sen näkee toimiiko se?
Ja kysellään lisää, tuossa kun on se tasonsäätö siellä perässä niin mistäs sen näkee toimiiko se?
Lastaa jotain painavaa kyytiin ja katso nouseeko perä normaalille tasolle vai painuuko se alas.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Joo en mä oletakkaan että ämmä moottori mikään ilmainen on täytyy kysellä ahkerasti ja katsella netin ihmeellistä maailmaa mistä saisi kuuluisaa hyvää halvalla.
Jos pohja ei sovi suoraan on sen sovittaminen tuollaisessa prokkiksessa aika helppo pala.
Näitä olisi varmaan jonkinverran liikkeellä jos olisi ihan plug and play.
Jotta saat kaiken oleellisen voisi olla hyvä idea hankkia koko M3
Näissähän taisi olla erillinen boksi vanoksellekkin?
Lastaa jotain painavaa kyytiin ja katso nouseeko perä normaalille tasolle vai painuuko se alas.
Täytyypä tehdä näin, saakos tuohon muuten noita takaiskareita mistään mukavempaan hintaan kun 450e/kpl + sit muut hilppeet? ebaysta koitin jo haeskella mutta sielläkin vähän hiljasta
Ja vielä sitten kun jäi aikasemmasta postauksesta pois niin tänään palo ajovalon polttimo pelkääjän puolelta, hain molemmille puolille uudet ja vaihdoin ja edelleen tuo pelkääjän puoli pimeenä, kaikki johdot laitoin kyllä takaisin missähän mahtaa olla vikaa?
Täytyypä tehdä näin, saakos tuohon muuten noita takaiskareita mistään mukavempaan hintaan kun 450e/kpl + sit muut hilppeet? ebaysta koitin jo haeskella mutta sielläkin vähän hiljasta
Ja vielä sitten kun jäi aikasemmasta postauksesta pois niin tänään palo ajovalon polttimo pelkääjän puolelta, hain molemmille puolille uudet ja vaihdoin ja edelleen tuo pelkääjän puoli pimeenä, kaikki johdot laitoin kyllä takaisin missähän mahtaa olla vikaa?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Noniin, kiitoksia vinkeistä. Meinas jäädä näkemättä koko viesti, mutta nyt nähty ja tehty seuraavat toimenpiteet:
Tulpan jodot tarkastettu, kaikki: ~5,9-~6.1 khom paitsi puolalle menevä johto 2khom, normaalia?
Vaihdettu Imuilman sekä veden molemmat anturit, vanhoissa oli lähes samat arvot kuin uusissa.
Bosch tulpat vaihdettu. Vanhatkin melko uuden näköiset mutta ei tietoa koska viimeeksi vaihdettu..
Mikään ei kuitenkaan ole auttanut tuohon pätkyttämiseen, vaikka kone käykin tasaisemmin mitä lähtö tilanteeseen verrattuna..
Onko kellään turunseudulla lainata imm mittaria s38b36 koneeseen? Jos löytyy niin laitahan privaa!
Koitettu toisella imm mittarilla, mutta ei auttanut..
Sitten onkin vuorossa puolan ensiö&toisioresistanssin mittaus.
Mulla teki M30 moottorissa juurikin viallinen puola tollasta, mutta vain kone (ja puola siinä ohella, pakosarjojen läheisyydessä...) kuumana, kylmänä/lyhyen ajon jälkeen saatto käydä ihan asiallisesti.
Vielä tänäkään päivänä en kyllä ymmärrä, miksi aiheutti skipin vaan tyhjäkäynnille, missä kipinän tehotarve teoriatasolla on pienin.
Kun muu onkin sytkäpuolella varmistettua, suutinskippiin en tässäkohtaa vielä uskoisi, mutta ei toki mahdoton ajatus sekään.
Jos tuttavapiiristä löytyy oskilloskooppi, voi sillä todentaa suuttimien ohjauksen toiminnan.
Senverran voi kuitenkin hyvällä yleismittarilla suuttimien ohjausta katsoa, että saa tehollisen keskiarvon, jännite pitäisi olla kutakuinkin sama jokaisen suuttimen osalta. Tyhjäkäynnillä mitatut jännitteet luokkaa 0,x V
Sinun tapauksessa positiivisena voinee ottaa sen, että tekee tuota ilmeisesti ihan kokoajan, jolloin diagnosointi on merkittävästi helpompaa, kun satunnaisen häiriön kanssa.
Comment