Noniin poiiijaat, kertokaahan kannattaako kyseinen auto http://www.nettiauto.com/bmw/520/7263738 myydä 1550eurolla. Tänään kävi ensimmäinen katsoja siis. Auto on toiminut esittelyautona muinoin. Auto siis ostettu -87 vuonna(E34 alettiin myydä virallisesti suomessa -88?) Tekeekö tämä asia autosta jotenkin arvokkaamman?
Aikaa nukkua yön yli ja sen jälkeen vastata myyjälle myynkö vai en
Tuohan on niin totaalisen karvalakki ja mopokoneinen että 500€ on jo aika paljon tuosta.. Ainoa maininnan arvoinen asia on katittomuus
Mitäse herra höpöttää, noin siistinnäköinen e34 on kyllä harvinainen tänäpäivänä. :think
Olkoon vaan mutta koitappa myydä, harrastaja ei kaipaa m20b20 konetta eikä varusteettomuutta ja muille auttamatta liian vanha. Juuri kortin saanutkin ostaa goatse e36:n :think
Olkoon vaan mutta koitappa myydä, harrastaja ei kaipaa m20b20 konetta eikä varusteettomuutta ja muille auttamatta liian vanha. Juuri kortin saanutkin ostaa goatse e36:n :think
Helpompi kai se on laittaa uus kone paikalleen, kun rakentaa kori uudelleen, mutta mielihaluja on toki monenlaisia.
Tuohan olis oiva aihio vaikka minkälaisiin projekteihin.
E: kuolataanhan täällä nytkin siistiä ee kakskasia, oli kyseessä sitten suoli-auto 518i tai m5 tai jotain siltä väliltä.
Mites tuo kun auto ollut esittelyautona vissiinkin uutena; vaikuttaako tämä hintaan millää tapaa? Ei varmaankaan ihan näin "uudessa" autossa tuo mitenkään lisämainittavuutta tuo..
Ei. Omasta mielestä tuo 2000€ pyynti on ihan linjassa, enkä itse tuollaisesta kyllä puolellatoista tonnilla luopuisi.
Siis jos omistushistoria ja kilometrit ovat todelliset.
Mitenkäs muuten, saitko mittariston hommattua? Meikäläisen tilille ei ainakaan ole rahaa saapunut.
Olkoon vaan mutta koitappa myydä, harrastaja ei kaipaa m20b20 konetta eikä varusteettomuutta ja muille auttamatta liian vanha. Juuri kortin saanutkin ostaa goatse e36:n :think
Nimenomaan harrastajalle tuollainen kelpaa, ei sille peruspentille joka ostaa samalla rahalla 15v uudemman japanilaisen.
Noniin poiiijaat, kertokaahan kannattaako kyseinen auto http://www.nettiauto.com/bmw/520/7263738 myydä 1550eurolla. Tänään kävi ensimmäinen katsoja siis. Auto on toiminut esittelyautona muinoin. Auto siis ostettu -87 vuonna(E34 alettiin myydä virallisesti suomessa -88?) Tekeekö tämä asia autosta jotenkin arvokkaamman?
Uudemman mallin ajovalot ja antennireikä kontin kyljessä... Siistiltähän tuo kuitenkin näyttää, ja hinta määräytyy ensisijaisesti kunnon mukaan. Todistettava historia on mukava lisä, joka joissain tapauksissa voi toki vaikuttaa hintaan. Esittelyautostatus tuskin on kuitenkaan sellainen tapaus.
Mitä tarkoittaa tuo "ostettu -87"? BMWarchivin mukaan tuo olisi kuitenkin valmistetu 28.10.1988, joten ne ajovalot kai kuuluukin olla uudempaa mallia.
Uudemman mallin ajovalot ja antennireikä kontin kyljessä... Siistiltähän tuo kuitenkin näyttää, ja hinta määräytyy ensisijaisesti kunnon mukaan. Todistettava historia on mukava lisä, joka joissain tapauksissa voi toki vaikuttaa hintaan. Esittelyautostatus tuskin on kuitenkaan sellainen tapaus.
Mitä tarkoittaa tuo "ostettu -87"? BMWarchivin mukaan tuo olisi kuitenkin valmistetu 28.10.1988, joten ne ajovalot kai kuuluukin olla uudempaa mallia.
Auton mukana tuli alkuperäinen ostolappu/kortti jossa luki että auto luovutettu/myyty ostajalle 27.11.1987, Veho Konala. Auton vuosimalliksi rekisteriotteeseen on kuitenkin merkitty 1988. En sitten tiedä..
Auton mukana tuli alkuperäinen ostolappu/kortti jossa luki että auto luovutettu/myyty ostajalle 27.11.1987, Veho Konala. Auton vuosimalliksi rekisteriotteeseen on kuitenkin merkitty 1988. En sitten tiedä..
Olisko siinä päivämäärässä vuoden kohdalla virhe, eli -87 pitäisi ostolapussa olla -88.
Tarkoituksena maalata kesän mittaan sisustan osat(ovipahvit, kojelaudat yms.) mukaanlukien myös sporttipenkit. Sporttipenkit käyvät ensin suutarilla nahan paikkauksessa kun pari repeämää löytyy.
Auto maalataan cosmos mustalla ja sisusta on tällähetkellä harmaa. Mustan ulkokuoren kanssa kyllä kovasti kiinnostaisi jotain vaaleaa/kirkasta väriä lisäillä sisustaan mutta järki käskee pysyä tummissa väreissä.
Yks visio olis että
Musta tai tumman harmaa kojelaudan yläosa ja vaaleempi alaosa. Samaa teemaa jatkaa ovipahveissa. Keskikonsoli myös sillä vaaleemmalla tai jopa ihan valkoisella. Penkit esim. mustat reunat ja sitä samaa tumman harmaata keskiosiin.
Aika makia olis kyllä vetää valkoseksi penkit, ovipahvien keskustat, keskikonsoli ja kojelaudan alaosa. Ei varmastikkaan käytännöllinen väri mutta tulisihan sitä varmasti niitä hyvin hoidettuakin kun uusi pinta päällä.
535 muuttaa ajolinjaansa sen mukaan onko veto päällä vai moottorijarrutuksessa. Ei pahasti mutta selvästi. Myyjän mukaan takakelkan isot puslat on vaihdettu (polyuretaanimallisiin kai), joten ei epäillä ehkä niitä ihan ekaksi. Silmämääräisesti kurkattuna takatukivarren "se kasin mallinen hässäkkä" (3332 1126476, KL nimi näyttää olevan takatukivarren niveltuki) on vähän kulahtanut. Muuten en ole tarkastanut taka- tai etupään nivelien kuntoa. Hieman tällaista ilmiötä on aiemmin tullut vastaan kun toinen etupään reaktiotangon pusla oli kulahtanut, mutta sekin oli erituntuinen.
Kysymys on oikeastaan se, että kuinka paljon noita takakynkän puslia (3332 9061946) yleensä menee? Ja tuo "niveltuki" on toiminnaltaan mulle outo, voiko se hajotessaan oirehtia näin selvästi?
Kysymys on oikeastaan se, että kuinka paljon noita takakynkän puslia (3332 9061946) yleensä menee? Ja tuo "niveltuki" on toiminnaltaan mulle outo, voiko se hajotessaan oirehtia näin selvästi?
Kyllä mun mielestä kuvaamasi oireen viittaavat juuri taka-akseliston ongelmaan.
Nuo "niveltuet" aiheuttaa kyllä myös vetelyä ja pahimmillaan Mapco-merkkiset ei kestäneet vajaata vuottakaan. Kauimmin mulla on kestäneet alkuperäiset, nyt laitoin Lemförderit.
Comment