Onko kellään E34 sedan kippaavat takapenkit? Miten ihmeessä ne saa kippaamaan? Penkissä on punaiset nappulat ja tietääkseni ala-asento on lukitus ja yläasento auki mutta näitä nappuloita ei vain saa ylös, joku lukitus vielä jossain? Oon yrittäny googletella mutta tuloksetta. Näissä on kyllä meisselin kolhuja napeissa että onkohan nämä nyt sit väännetty paskaksi meisselillä:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hakala- View PostOnko kellään E34 sedan kippaavat takapenkit? Miten ihmeessä ne saa kippaamaan? Penkissä on punaiset nappulat ja tietääkseni ala-asento on lukitus ja yläasento auki mutta näitä nappuloita ei vain saa ylös, joku lukitus vielä jossain? Oon yrittäny googletella mutta tuloksetta. Näissä on kyllä meisselin kolhuja napeissa että onkohan nämä nyt sit väännetty paskaksi meisselillä:think
Se lukkomekanismi oli jotenkin puolitilassa melkein, mutta ei ihan kiinni.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Dalglish View PostNumero 4 siitä aukeaa kun vääntää alaspäin.
Todennäköisesti poikenneet nuo vivut sulla,jollain pihdeillä ta ruuvimeisselillä painat niin alas kuin menee,niin pompahtaa ne punaiset lukitusmuovit ylös.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3..._single_parts/
Yritin tuota 4 osaa jo väännellä myös ja se pyöri ihan komeesti mutta ei nappula noussut. Täytyy yrittää vielä rykiä kun nyt selvästi näkyy mekanismin.F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostJoo näkyy mulla selvästi että on poikki, noita vipuja ei oo enään olemassa, tuossa näyttää olevan joku vaijerikin sille, onkohan sekin poikki
Yritin tuota 4 osaa jo väännellä myös ja se pyöri ihan komeesti mutta ei nappula noussut. Täytyy yrittää vielä rykiä kun nyt selvästi näkyy mekanismin.
Usko meinaa loppua.Toinen puoli ei enää aukea mulla vääntämälläkään.Aivan löysä se vivun juuri mitä jäljellä,ei ota kiinni mihinkään.
Jos ei muu auta niin tuo vaan takakontin kautta irti tuo osa 10.
Siinäkin on taiteilemista kun se on lukittunut sinne penkkiin.
Comment
-
-
Vaihtelin tuossa taakse jarrulevyt, palat ja tiivistesarjat mäntiin. Kuskin puoli lämpenee silti melkoisen kuuman tuntuiseksi.. Voikohan siellä joku vielä ahdistaa?
Männät herkistelin, oli tietysti irtikin. Palat viilasin herkästi liikkuviksi ja liukutapit puhdistin. Silti kuumenee enemmän kuin toinen puoli.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostKertokaas te fiksummat yleisimmät syyt sille, miksi bemmi nykii ja laiskottelee lähinnä vain sadekelillä? Puola(t) halki? Mitä?
Ja siis 525 M50 kyseessä.VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
-
Vinkkejä, mitä lähteä tsekkaamaan, kun M50 haiskahtaa käynnistäessä bensalle? Haisee siis ohjaamossa, moottoritilaa en vielä ole kerinnyt haistella. En tiedä liittyykö asiaan, mutta myös startti jää välillä jauhamaan turhan pitkään.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
Comment