Originally posted by Worldfuture
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JaniR View PostTuosta väliltä taitaa puuttua jokin osa? Saa vinkata yv:llä jos löytyy ylimääränen.
Comment
-
-
Varmaan tyhmä kysymys mutta jos jäähdytinneste on vähissä ja ilmeisesti vuotaa jostain niin voiko se aiheuttaa sen ettei lämmöt nouse puoleen väliin?Tähän mennessä tuo on aina vaan nostanu lämpöjä ni oon nyt vähän hämmentyny kun ne ei nouse edes puoleen väliin
BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by Rhodry View PostVarmaan tyhmä kysymys mutta jos jäähdytinneste on vähissä ja ilmeisesti vuotaa jostain niin voiko se aiheuttaa sen ettei lämmöt nouse puoleen väliin?Tähän mennessä tuo on aina vaan nostanu lämpöjä ni oon nyt vähän hämmentyny kun ne ei nouse edes puoleen väliin
Kannessa sitten onkin muutaman sata astetta lämmintä pakopuolella vaikka mittari on vielä alhaalla kun neste ei jäähdytä kantta tarpeeksi eikä välitä infoa mittarille.
Älä nyt pasko sitä kuitenkaan.
Termarikin toki voi olla rikki...
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJos on tarpeeksi vähissä niin anturille ei ehkä välity oikea lämpötieto.
Kannessa sitten onkin muutaman sata astetta lämmintä pakopuolella vaikka mittari on vielä alhaalla kun neste ei jäähdytä kantta tarpeeksi eikä välitä infoa mittarille.
Älä nyt pasko sitä kuitenkaan.
Termarikin toki voi olla rikki...BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by Rhodry View PostNo siis ei se tyhjäksi asti ole koskaan kerenny kun mie lisäilen nestettä vähän väliä, en vaan oo vielä löytäny että mistä se sieltä häviää. Termarin vaihdoin tossa puolisen vuotta sitten, luulis ettei se vielä oo rikki menny. Ja viimeksi kun termari oli rikki niin se nosti lämpöjä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostMulla piti kerran syylärin alaletkua hieman kiristellä. Vuoti salakavalasti syylärin puolelta ja meni letkun alapuolta niin, ettei vuotoa juuri nähnyt. Mutta siihen loppui nesteen väheneminen.
Aiemmin myös vuoti termarin kopan tiivisteestä, seki vaihdettiin ja vieläki kusee jostakin. Jäähdytin ja vesipumppukin on vaihdettu vajaa 2v sitten, toki se vesipumpun tiiviste vois olla jo hapertunu. Pitää huomenna yrittää taas tutkia.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
M50b25
Terve, sori kaikille jos tää on usein kysyttyä. Mutta nyt on taas hommattu elämän mittanen projekti e34 525 automaatti :( .. tällä hetkellä uus motti laitettu kiinni siis vaihettu ylä pää ja ala pää apulaitteet vanhasta moottorista . Ja ongelma on että vittu syö iha älyttömästi bensaa kaupunki ajossa ja myös maantiellä täydellä tankilla maantiellä alle 500km ja kaupungissa 30litraa satasella )) imu vuotoa tarkistettu sen verran et silmällä oli yks putki oli halki vaihettu =ei korjaantunu pieneni kyllä seuraava chekki o lambda maanantaina .. ratissa tuntuu pientä värinää tyhjä käynnillä ja en nyt oo varma käykö vaikeasti mutta pitkien kiihdytyksien jälkeen kierrokset jää 1000rpm ja laskee hetken päästä noin 2min normaaliin .. ja pahoittelut kaikille 2007 vuodesta ketkä halusi e36 osia muutin sillon thaimaaseen Ja myin ekalle koko auton ja lisä härpäkkeet
Comment
-
-
Hei, mitkähän osat mahtaa olla kyseessä?ensimmäinen bemari prokkis menos ja osat vähä vielä hakusessa.. https://s18.postimg.org/8ernt4p55/20161022_124403.jpg
Last edited by Napakettu_; 23-10-2016, 15:24.
Comment
-
-
-
Eilen aamulla E34 starttasi vasta kolmannella käännöllä avaimesta, iltapäivällä ekan kerran myös vasta kolmannella ja toisella kerralla menikin jo varmaan kolmatta kymmentä kääntöä, ennen kuin starttasi. Tänään käynnistyi kuitenkin nätisti heti ensimmäisellä.
Samoin ajoittain syksyn aikana tuli muutamaan otteeseen ajotietokoneen valitus jarruvaloista (jotka kuitenkin toimivat) ja stereot käynnistyivät useamman minuutin viiveellä.
Virtalukko on vaihdettu jokunen vuosi sitten uuteen, mutta voiko vika olla siinä kuitenkin? Jarruvalot ja stereoiden viiveellä käynnistyminen voisivat ehkä kuitenkin olla pääsulakkeen vikaa? Missäs näissä vehkeissä, joissa akku on takapenkin alla, olikaan se pääsulake? Ja mistä siihen on järkevintä ostaa uusi tilalle - marmori vai joku sähköliike?E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
Comment