Originally posted by Kv1984
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Harju View PostJos nahkaa olet värjäämässä niin tuo on väärä tuote siihen. Tuota ei ilmeisesti saa edes sävytettynä ja olisi tarkoitettu ainoastaan kuluneiden kohtien "meikkaamiseen". Leather colourant on se jota saa sävytettyä, ja jota yleensä käytetään sopivan kiillon tuovan "lakan" (leather finish) kanssa paikkaukksissa ja uudelleen värjäyksissä.
Originally posted by niiksu View PostSitten searchilla koittanut etsiä ohjeita helmojen vaihtoon, ei löydy kuin kolmekymppiin. Hitsailuhommat sun muut kyllä luonnistuu, mutta olisi mukava saada ihan kunnon ohjeet siihen miten nuo koko helmat vaihdetaan. Kyseessä siis sigun saloon.
BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Comment
-
-
Originally posted by Mbi View PostOnko kellään faktatietoa e34 bensavalosta. Milloin tuon valon kuuluisi syttyä? Tuntuu että viisari saa olla ihan nollassa ennenkuin valo syttyy?
Niin sillä on vähän tapana. Ei sillä enään mahdottoman pitkälle pötkitä kun valo alkaa palamaan.
E34 tankki on muutenkin sen mallinen että tankkaan mieluusti jo paljon ennen valon syttymistä.
Tuossa on vaarana ettei pumppu saa nostettua bensaa tankista jos vaikka parkkeeraa kaltevaan paikkaan.
Comment
-
-
-94 airbag ongelmaa. Auto on samanmallisella slipringillä kuin alkupään E39.
BMWscanner antoi vikakoodin "04 Firing circuit, driver airbag". Autocom antaa taas "Ohjausyksikkö, sisäiset virheet".
Joskus talvella nollasin tuon ja pysyi valo poissa pitkän aikaa, mutta nyt ei enää nollaannu, eli vika jää päälle.
Auton bägin liitin on joskus korjattu abikoilla, ja toinen oli irronnut. Korjasin tuon kuitenkin mutta ei vaikuttanut asiaan.
Kokeiltu on myös kolmella eri ratilla sekä slipringillä ja takapenkin alla oleva sulake myös katsottu. Missä muualla syy tuohon ongelmaan voisi olla, pitääkö vielä tarkastaa esim. inpalla ? :thinkHarrasteet sun muut projut: 1989 E34 ///M5 Turbo, 1994 E34 touring 35d+8hp
Käyttis: Nissan ///Minterstar
Mainitsemisen arvoiset ex rotiskot: 1991 E30 Touring M50B28 707hv/877nm, 1989 E30 2D Sedan M20B27 Sakhir Orange, 1991 E34 Sedan 535i M Technic
Comment
-
-
-93 M50B25 vanos, mistä voisi johtua kierrosten hetkellinen humppaaminen kun painetaan kytkin ja/tai jarru pohjaan? Kiekat tipahtaa 400 tienoille, nousevat noin tonniin ja jäävät hetkeksi veivaamaan eestaas ennen kuin tasaantuvat. Auto tekee tätä välilämpimänä ja kuumalla koneella, ei koskaan kylmänä, ja kostealla kelillä pahemmin.
Pidin icv:tä syyllisenä, mutta se on juuri vaihdettu, ja oikeastaan oire paheni sen jälkeen. Voisiko syynä olla imuvuoto jarrutehostajassa tai sen letkuissa tai imuvuoto jossain muualla?
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View Post-93 M50B25 vanos, mistä voisi johtua kierrosten hetkellinen humppaaminen kun painetaan kytkin ja/tai jarru pohjaan? Kiekat tipahtaa 400 tienoille, nousevat noin tonniin ja jäävät hetkeksi veivaamaan eestaas ennen kuin tasaantuvat. Auto tekee tätä välilämpimänä ja kuumalla koneella, ei koskaan kylmänä, ja kostealla kelillä pahemmin.
Pidin icv:tä syyllisenä, mutta se on juuri vaihdettu, ja oikeastaan oire paheni sen jälkeen. Voisiko syynä olla imuvuoto jarrutehostajassa tai sen letkuissa tai imuvuoto jossain muualla?
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View Post-93 M50B25 vanos, mistä voisi johtua kierrosten hetkellinen humppaaminen kun painetaan kytkin ja/tai jarru pohjaan? Kiekat tipahtaa 400 tienoille, nousevat noin tonniin ja jäävät hetkeksi veivaamaan eestaas ennen kuin tasaantuvat. Auto tekee tätä välilämpimänä ja kuumalla koneella, ei koskaan kylmänä, ja kostealla kelillä pahemmin.
E: En ole kyllä huomannut, että koneen lämmöillä olis merkitystä
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Moottorin tukikumit m43
Terve, moottorin tukikumit pitäisi vaihtaa mutta osia plärätessä törmäsin seuraavaan: realoem antaa molemmille puolille oman osanumeron (kuvassa osa 4) mutta samalla esim ebay ja profiteilea selatessa tulee vastaan myös "beidseitig" eli molemminpuolin käyviä (?) osia.
Meneekö molemmin puolin samanlainen vai otanko suosiolla oikealle puolelle omansa. Kuvista luulisi että menee. Kysyn koska oikeanpuoleista löytyy googlella vähän huonosti mistä olisin muutenki tilaamassa....
Comment
-
-
Originally posted by Silvio View PostTerve, moottorin tukikumit pitäisi vaihtaa mutta osia plärätessä törmäsin seuraavaan: realoem antaa molemmille puolille oman osanumeron (kuvassa osa 4) mutta samalla esim ebay ja profiteilea selatessa tulee vastaan myös "beidseitig" eli molemminpuolin käyviä (?) osia.
Meneekö molemmin puolin samanlainen vai otanko suosiolla oikealle puolelle omansa. Kuvista luulisi että menee. Kysyn koska oikeanpuoleista löytyy googlella vähän huonosti mistä olisin muutenki tilaamassa.VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
E34 & ABS anturit
Tere
Mulla on tässä etutolppien kanssa pieni projekti käynnissä ja tarkoitus olisi uusia kaikki irtoava, ABS antureita vielä mietin.
Onkos teillä kokemuksia tarvikeantureista näissä, toimiiko?
E39 ABS kanssa minulla on huonoja kokemuksia tarvikeantureista, mutta mitenkä näissä. Ainakin systeemi on varmaan vähän alkukantaisempi ja siten yksinkertaisempi kiinalaisen kopioida.
Eihän noita ehkä välttämättä tarttis uusia, mutta kun tolpat on pyörinyt irrallaan ties kuin kauan niin on suuri riski että johdot on vaurioituneett. Saako noista jotenkin mitattua onko johdot ehjät, vastus tms? Jos, niin millaista arvoa sen pitäisi antaa.
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostTere
Mulla on tässä etutolppien kanssa pieni projekti käynnissä ja tarkoitus olisi uusia kaikki irtoava, ABS antureita vielä mietin.
Onkos teillä kokemuksia tarvikeantureista näissä, toimiiko?
E39 ABS kanssa minulla on huonoja kokemuksia tarvikeantureista, mutta mitenkä näissä. Ainakin systeemi on varmaan vähän alkukantaisempi ja siten yksinkertaisempi kiinalaisen kopioida.
Eihän noita ehkä välttämättä tarttis uusia, mutta kun tolpat on pyörinyt irrallaan ties kuin kauan niin on suuri riski että johdot on vaurioituneett. Saako noista jotenkin mitattua onko johdot ehjät, vastus tms? Jos, niin millaista arvoa sen pitäisi antaa.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
Comment