Voiko rikkinäinen lämppärin esivastus oireilla niin, että aina välillä tiputtaa puhaltimen hetkeksi pois ja hetken päästä alkaa puhaltaa taas. Tekee näin siis tehoilla 1-3 välillä. Aina kun tippuu pois, niin lähtee kyllä heti puhaltaan kun lyö puhaltimen täysille eli neloselle. Auto manuaali ilmastoinnilla ja 12/94 valmistettu 525i jos merkitystä.
Voiko rikkinäinen lämppärin esivastus oireilla niin, että aina välillä tiputtaa puhaltimen hetkeksi pois ja hetken päästä alkaa puhaltaa taas. Tekee näin siis tehoilla 1-3 välillä. Aina kun tippuu pois, niin lähtee kyllä heti puhaltaan kun lyö puhaltimen täysille eli neloselle. Auto manuaali ilmastoinnilla ja 12/94 valmistettu 525i jos merkitystä.
Itsellä oli aikoinaan sulanut niittaus irti etuvastuksesta kun oli "hieman" lehtiä puhallinkotelossa. Hyvä ettei koko auto palanut. Tuon jälkeen olen pitänyt tapana imuroida ne pois jos pihaan eksyy uusia E34:ia.
Jossain malleissa siellä on oikein bimetalli mikä avaa kontaktin lämmetessään.
Kannattaa varmaan katsoa se etuvastus ensin kun ei ole paha irroittaa ja tarkistaa.
Toimiiko tuo penkin tehokkaampi asento ajastuksella, vai onko siinä jonkinlainen lämpötilatunnistin. Monesti työmatkoilla tullut mieleen, mutta en ole jaksanut alkaa ottamaan aikaa.
Noniin, vaihdoin oikean GM moduulin niin rupes jopa RM moduuli napsumaan. Onko se nyt siitä RM moduulista kii :think
Oletko katsellut miltä se RM -moduuli näyttää sisältä. En muista, oliko siellä muuta kuin releitä. Lähtee helposti auki. Noita moduuleja saattaa olla kahta mallia, olisko low ja high. Low mallista puuttuu releitä, jollen väärin muistele.
Comment