Reaktiotanko
Reaktiotangossa riittää tuohon pienenpieni väljyys.
Itsellä aiheutti vielä sen, että kun oikeanpuolen reaktiontanko oli väljä, niin kovasta vauhdista voimakkaasti jarruttaessa puolsi todella voimakkaasti vasemmalle.
Ja tuo väljyys ei siis estänyt leiman saantia.
On muuten äärettömän tiukassa irrottaa mokoma tanko...
Auto siis E34 farkku
E34 Täristää. Miksi?
Collapse
X
-
Originally posted by JamBBaItellä ollu samaa ongelmaa.. Väljää ei ole missään, takakelkan puslat (oli ihan riekaleina) ja reaktiotangon puslat uusittu. Tutina noin 90-100 vauhdissa hävis kokonaan kun uusin vanteet. Mut nyt on alkanu taas vähän vapisee välillä, vanteet on taatusti edelleen suorat, reilu kuukausi sitten kaupasta kannettu. Mystistä?
Leave a comment:
-
-
Itellä ollu samaa ongelmaa.. Väljää ei ole missään, takakelkan puslat (oli ihan riekaleina) ja reaktiotangon puslat uusittu. Tutina noin 90-100 vauhdissa hävis kokonaan kun uusin vanteet. Mut nyt on alkanu taas vähän vapisee välillä, vanteet on taatusti edelleen suorat, reilu kuukausi sitten kaupasta kannettu. Mystistä?
Leave a comment:
-
-
Motonetistä löytyy muistaakseni nimillä Alatukivarren sisähela ja tukitangon sisähela.
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia jo tässä vaiheessa avustanne!
Lisäksi vielä kiinnostais tietää, mistä noita puslia kannattaa etsiä? Löytyykö esim. motonetistä ja paljonko niille tulee hintaa?
Koiranluut on ainakin halpoja ja niitä tietääkseni saa motonetistä.
Leave a comment:
-
-
Puslaremontti edessä väittäisin. Aika monella, minä mukaanlukien, ollut niissä vika. Edestä kun vaihdat niin tärinä pienee ja siirtyy ratista takapuoleen. Sitten voitkin vaihtaa takaa kaikki puslat.Hyvä puoli on että suhteellisen edullista rempaa jos itse pystyy tekemään.
Leave a comment:
-
-
Kokeiles koiranluita. Mulla oli E28ssa ihan samat oireet (lukuunottamatta vaihdekeppiä), jotka korjaantui kun vaihtoi etupään koiranluut uusiin
Leave a comment:
-
-
Vaihda etupäähän kaikki tukivarret kerralla niin pitäs rauhottua, maksaa joku 400e ite tehtynä...
Leave a comment:
-
-
E34 Täristää. Miksi?
Jälleen kerran tätä täristämisasiaa. Katoin searchilla, mutta en oikein löytäny ratkasua ongelmaani, joten otetaan asia taas kerran esille.
Eli ongelmana on tärinä/vapina 70-90 km/h nopeuksissa. Ratti tärisee ja vapina tuntuu koko autossa. Nopeuden kasvaessa yli 90 km/h vapina loppuu.
Autossa on aivan uudet iskarity ja jouset ja niiden vaihdon jälkeen vapina paheni lähes kaksinkertaiseksi. Vanhat jouset ja iskarit oli tosi väsyneet, joten ilmeisesti ne anto anteeks jotain väljyyttä jossain?
Renkaat on tasapainotettu tänä keväänä, joten se ei liene ongelma. Lisäksi musta oli jännää, että laittaessani auton vapaalle n. 80 km/h nopeudessa vaihdekeppi heiluu aika runsaasti myös. Musta sen ei pitäis heilua ittekseen.
Eli missäköhän ongelma piilee? Oiskohan jossain laakereissa vikaa, vai jossain alustan osissa liikaa väljyyttä?
Mitä kannattaa ekaks kokeilla vaihtaa ongelman korjaamiseksi? Älkääkä sanoko, että autoa, bliis.Tags: None
-
Leave a comment: