Löytyyköhän jostain 535i kohtuuhintaisia putkia katin tilalle tai vaihtoehtoisesti tekijää moisille putkille?
Pitää katti vaihtaa jossain vaiheessa ja korvausputkia olis mukavampi silputa kun ennestään katkottuja alkuperäisiä.
Jotain korvausputkia löysin mutta hintaa oli metrin putken pätkille useampi tonni.
E34 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei auttanu ecun vaihdot eikä mikään muukaan ni laitettiin toinenki katti sinne ni meni heittämällä läpi 😅Originally posted by Rhodry View PostPalataas tähän vielä. Kokeilin etanolia ja vaihdoin tulpast, meni vaan huonommaks.
Vaihdettiin katti (joku biltema-tarvike), ja edelleen vaan huononee. Millä ton nyt saa menemään päästöistä, vai tarviiko laittaa parempi katti?
Leave a comment:
-
Mä olen aina vain kiristänyt räikällä kireälle. Bentleyn raamatusta ei löytynyt mitään noille puslille.Originally posted by niiksu View PostYhtäkkiä ei löydykään mistään takakelkan isojen puslien oikeaa kiristysmomenttia? Paljonko se on? :think
E: powerflexit alla jos sillä vaikutusta
Googlaus toi nyt tämän. Joku dealerillä hommissa ollut kertoi kiristäneensä vain pulttipyssyllä. Mutta lopussa todennäköisesti tuolle arvo, eli 140Nm.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Eikös noissa powerflexeissäkin kuitenkin pitäisi olla keskellä se teräsholkki. Eli en usko että kiristysmomentti eroaa onko kyseessä orkkis vai powerflex.
Leave a comment:
-
Yhtäkkiä ei löydykään mistään takakelkan isojen puslien oikeaa kiristysmomenttia? Paljonko se on? :think
E: powerflexit alla jos sillä vaikutusta
Leave a comment:
-
Samassa kohtaa se taitaa nyt olla ku aiemminki, jos ei vieläkään mee läpi ni laitan toisen katin sinneOriginally posted by Muurahainen View PostTulihan se katti nyt tarpeeksi lähelle sarjaa?
Kun sulla on peltisarjatkin niin tahtoo tulla vähän pitkälle auton alle kun kaasut kuitenkin jäähtyy matkalla.
Leave a comment:
-
Tulihan se katti nyt tarpeeksi lähelle sarjaa?Originally posted by Rhodry View PostTässä oli väärä ecu kiinni. Laitoin nyt -402 ja ens viikolla kokeillaan taas meneekö päästöt läpi. Tai ei varsinaisesti väärä, onhan tota -403 käytetty myös B25:ssa. Kiinni oleva oli kolmekutosesta niin laitoin nyt kolmenelosesta olevan ecun sinne.
Kun sulla on peltisarjatkin niin tahtoo tulla vähän pitkälle auton alle kun kaasut kuitenkin jäähtyy matkalla.
Leave a comment:
-
Tässä oli väärä ecu kiinni. Laitoin nyt -402 ja ens viikolla kokeillaan taas meneekö päästöt läpi. Tai ei varsinaisesti väärä, onhan tota -403 käytetty myös B25:ssa. Kiinni oleva oli kolmekutosesta niin laitoin nyt kolmenelosesta olevan ecun sinne.Originally posted by jani73 View PostVoi olla että joutuu Ruotsin puolelta kyselemään.
Mun autolle tuli korjaamolla ongelmia jakopäärempassa kun kuivuneet ruiskun piuhat meni oikkariin. Heidän piti sitten Ruotsista tilata ecu, kun suomesta ei sitä löytynyt. Vähän myöhemmin rempan aikana myös ilmamäärä/-massa mittari hajosi, ja sekin piti tilata Ruotsista.
Molemmat korjaamo tilasi Oili Jalosen purkamon kautta.
Mutta ehkä sieltä itsekin pystyisi tilaamaan.
Kannattaa varmaan selvittää noista bemun varaosasivustoista mitä osanumeroita näissä on käytetty. Muitaakseni omassakin, mitä googlailin, oli joitakin eri numeroita aikojen mittaan jotka minun käsittääkseni olisi käynyt päittäin.
https://www.bildelsbasen.se/Last edited by Rhodry; 10-07-2022, 06:27.
Leave a comment:
-
Voi olla että joutuu Ruotsin puolelta kyselemään.Originally posted by Rhodry View PostNo tässä mä yritän metsästää vakio ecua, mutta ei oo pahemmin löytyny. -402-loppusia kyllä tuntuis olevan, mutta tossa oli -403, ilmeisesti siihen pitää siis myös laittaa -403 tilalle.
Mun autolle tuli korjaamolla ongelmia jakopäärempassa kun kuivuneet ruiskun piuhat meni oikkariin. Heidän piti sitten Ruotsista tilata ecu, kun suomesta ei sitä löytynyt. Vähän myöhemmin rempan aikana myös ilmamäärä/-massa mittari hajosi, ja sekin piti tilata Ruotsista.
Molemmat korjaamo tilasi Oili Jalosen purkamon kautta.
Mutta ehkä sieltä itsekin pystyisi tilaamaan.
Kannattaa varmaan selvittää noista bemun varaosasivustoista mitä osanumeroita näissä on käytetty. Muitaakseni omassakin, mitä googlailin, oli joitakin eri numeroita aikojen mittaan jotka minun käsittääkseni olisi käynyt päittäin.
Leave a comment:
-
No tässä mä yritän metsästää vakio ecua, mutta ei oo pahemmin löytyny. -402-loppusia kyllä tuntuis olevan, mutta tossa oli -403, ilmeisesti siihen pitää siis myös laittaa -403 tilalle.Originally posted by Roisto View PostOn nyt sen verran monta muuttujaa tässä nyt että eka vaihtaisin tuon lastun vakioon..
Leave a comment:
-
Ajoitko katin kuumaksi?Originally posted by Rhodry View PostPalataas tähän vielä. Kokeilin etanolia ja vaihdoin tulpast, meni vaan huonommaks.
Vaihdettiin katti (joku biltema-tarvike), ja edelleen vaan huononee. Millä ton nyt saa menemään päästöistä, vai tarviiko laittaa parempi katti?
Voi olla tyhmä kysymys, mut ainakin mun ex 30v vanhuksessa se tuon vaati.
Leave a comment:
Leave a comment: