E34 kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• ekkoo1
    replied
    Helmoista olen nostanut. Itsellä oli sen verran mädät tunkinpaikat ettei se lattaraudan "saparo" ollut ongelma.

Leave a comment:

• Fubar
    replied
    Kuinka e34 korista autoa on järkevin nostaa saksinostimella (matalanostin tai tuplasaksi sama periaate)? Näissä kun ei ole samanlaisia nostopisteitä kuin e39 kopassa ja runkopalkit ovat ilmeisesti hieman liian kapealla jotta niistä voisi nostoa tehdä. Nostimen saksien väli on 80cm, mikä on runkopalkkien?
    Onko järkevin veistää esim. jääkiekosta jonkinlaiset "adapterit" alkuperäisen tunkin nostokohtiin vai onko joku muu keino parempi?
    Nostin ei vielä ole tallissa, mutta etukäteen voisi jo asiaan varautua.
    Luultavasti joku kanssaharrastaja on tämän asian kanssa jo aiemmin paininut joten välttämättä ei olisi tarve itse tätä keksiä jos ratkaisu on jo olemassa.

Leave a comment:

• Scitso
    replied
    Originally posted by niiksu View Post
    Mitenkähän lie samanlaisia ovat 525i Touring ja Sedan korin puolen johtosarjat?
    Touringin ja sedanin välillä ei eroo, mut vuosimalleissa ja varusteiden perusteella isojakin eroja

Leave a comment:

• niiksu
    replied
    Mitenkähän lie samanlaisia ovat 525i Touring ja Sedan korin puolen johtosarjat?

Leave a comment:

• jonip86
    replied
    Mistä hyvä ja kestävä sintteri -765 asetelmalle

Leave a comment:

• jonip86
    replied
    Originally posted by sepi79 View Post
    Bmwfans.info kertoo että niitä on tosiaan muutamaa eri mallia. Sellanen kun mulla on ollu molemmissa, samaan tapaan irroitettava mutta pienempi ja kolmantena sitten se joka ei ilmeisesti ole irroitettavaa mallia mutta pääsee kääntymään konttiin päin.

Nikkaroi siihen stoppari johon käsinoja pysähtyy ennen kun kaatuu kontin puolelle?

jes, hyvä homma. moista kuvaa ettiskelinkin,, kiitos

Leave a comment:

• sepi79
    replied
    Originally posted by jonip86 View Post
    Keskellä oleva kyynärnoja kyllä taittuu konttiin päin ku otti sen pellin, nii se pelti siinä takana on muutamalla täpillä kiinni nii se lähti veke
    Bmwfans.info kertoo että niitä on tosiaan muutamaa eri mallia. Sellanen kun mulla on ollu molemmissa, samaan tapaan irroitettava mutta pienempi ja kolmantena sitten se joka ei ilmeisesti ole irroitettavaa mallia mutta pääsee kääntymään konttiin päin.

Nikkaroi siihen stoppari johon käsinoja pysähtyy ennen kun kaatuu kontin puolelle?
    Last edited by sepi79; 01-06-2022, 08:08.

Leave a comment:

• jonip86
    replied
    Keskellä oleva kyynärnoja kyllä taittuu konttiin päin ku otti sen pellin, nii se pelti siinä takana on muutamalla täpillä kiinni nii se lähti veke

Leave a comment:

• sepi79
    replied
    Originally posted by jonip86 View Post
    Halusin takapenkin kyynärpään nojan takkaa puhkaista sen pellin irti et voi hätätilanteessa kuskata vaikka niitä suksia. Nii miten se homma pitäs tehä et se noja ei kääntyisi nyt sinne konttiin :think
    Jos ei niitä nojia ole useampaa erilaista niin eihän se edes mahdu kääntymään sinne konttiin. Noja kiinnittyy yläreunasta kahdella salvalla ja alareunasta niillä peltilipareilla. Jos en ihan väärin muista niin siinä pellissäkin on ihan selvä raja jota pitkin leikataan.
    Mulla oli edellisessä kolmenelkussa reikä ja suksipussi ja nykyisessä on ihan samanlainen kyynärnoja vaikka pelti on umpinainen.

Leave a comment:

• jonip86
    replied
    Halusin takapenkin kyynärpään nojan takkaa puhkaista sen pellin irti et voi hätätilanteessa kuskata vaikka niitä suksia. Nii miten se homma pitäs tehä et se noja ei kääntyisi nyt sinne konttiin :think

Leave a comment:

• jani73
    replied
    I tint my taillights so they work less

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Chill

Mites nämä sprayllä tummennetut?
    Hyvin pilaa koko auton lookin.

Leave a comment:

• Kal.ju
    replied
    Originally posted by ekkoo1 View Post
    Olen minä kerran tainnut nähdä Hellan E34 tummaoptiikka takavalot eBayssa, olikohan pyynti 400€ tms. Taitaa niiden valmistus olla loppunut jo vuosia sitten, nytten saa uutena enää Aliexpress lookkia ken haluaa.
    Harvasen viikko tulee kyllä mokomia myyntiin. Käytetyt juurikin tuota 400€ hintaluokkaa.

Joskus kävellyt vastaan ihan uusiakin paketissa olevia. Niiden hinnat sitten lähes 1000€. Tosin noihin monesti sisältyy myös se takavalojen välinen heijastinpaneeli, mikä sekin on tummaoptiikkaa ja harvinainen käikäle.

Leave a comment:

• aae30
    replied
    Originally posted by Atsu View Post
    No tämä, noissa molemmissa vaan on omat haasteensa saada siistiksi.
    parit umpiot kun uhrais, niin saishan vakioista muotin, ja niillä uudet haluamallaan sävyllä.

itse ostin touringin valoihin irtolinssit kirkkaana, kun ei o tehtaalta saanut, ja ymmärtääkseni
    näitä aineita sais harrastelijat helposti hankittua nykyään itsekin muottisilikooneista lähtien.

Leave a comment:

• ekkoo1
    replied
    Originally posted by Atsu View Post
    Ai että, nyt täällä neuvotaan jo makuasioissa, laittaahan ne jotkut mersun osiakin autoonsa, jatkakaa
    Ja Ooppelin ja Volvon osia!

Olen minä kerran tainnut nähdä Hellan E34 tummaoptiikka takavalot eBayssa, olikohan pyynti 400€ tms. Taitaa niiden valmistus olla loppunut jo vuosia sitten, nytten saa uutena enää Aliexpress lookkia ken haluaa.

Leave a comment:

Working...
X