E34 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Helmoista olen nostanut. Itsellä oli sen verran mädät tunkinpaikat ettei se lattaraudan "saparo" ollut ongelma.
-
Kuinka e34 korista autoa on järkevin nostaa saksinostimella (matalanostin tai tuplasaksi sama periaate)? Näissä kun ei ole samanlaisia nostopisteitä kuin e39 kopassa ja runkopalkit ovat ilmeisesti hieman liian kapealla jotta niistä voisi nostoa tehdä. Nostimen saksien väli on 80cm, mikä on runkopalkkien?
Onko järkevin veistää esim. jääkiekosta jonkinlaiset "adapterit" alkuperäisen tunkin nostokohtiin vai onko joku muu keino parempi?
Nostin ei vielä ole tallissa, mutta etukäteen voisi jo asiaan varautua.
Luultavasti joku kanssaharrastaja on tämän asian kanssa jo aiemmin paininut joten välttämättä ei olisi tarve itse tätä keksiä jos ratkaisu on jo olemassa.
Leave a comment:
-
Mitenkähän lie samanlaisia ovat 525i Touring ja Sedan korin puolen johtosarjat?
Leave a comment:
-
Originally posted by sepi79 View PostBmwfans.info kertoo että niitä on tosiaan muutamaa eri mallia. Sellanen kun mulla on ollu molemmissa, samaan tapaan irroitettava mutta pienempi ja kolmantena sitten se joka ei ilmeisesti ole irroitettavaa mallia mutta pääsee kääntymään konttiin päin.
Nikkaroi siihen stoppari johon käsinoja pysähtyy ennen kun kaatuu kontin puolelle?
jes, hyvä homma. moista kuvaa ettiskelinkin,, kiitos
Leave a comment:
-
Bmwfans.info kertoo että niitä on tosiaan muutamaa eri mallia. Sellanen kun mulla on ollu molemmissa, samaan tapaan irroitettava mutta pienempi ja kolmantena sitten se joka ei ilmeisesti ole irroitettavaa mallia mutta pääsee kääntymään konttiin päin.Originally posted by jonip86 View PostKeskellä oleva kyynärnoja kyllä taittuu konttiin päin ku otti sen pellin, nii se pelti siinä takana on muutamalla täpillä kiinni nii se lähti veke
Nikkaroi siihen stoppari johon käsinoja pysähtyy ennen kun kaatuu kontin puolelle?Last edited by sepi79; 01-06-2022, 08:08.
Leave a comment:
-
Keskellä oleva kyynärnoja kyllä taittuu konttiin päin ku otti sen pellin, nii se pelti siinä takana on muutamalla täpillä kiinni nii se lähti veke
Leave a comment:
-
Jos ei niitä nojia ole useampaa erilaista niin eihän se edes mahdu kääntymään sinne konttiin. Noja kiinnittyy yläreunasta kahdella salvalla ja alareunasta niillä peltilipareilla. Jos en ihan väärin muista niin siinä pellissäkin on ihan selvä raja jota pitkin leikataan.Originally posted by jonip86 View PostHalusin takapenkin kyynärpään nojan takkaa puhkaista sen pellin irti et voi hätätilanteessa kuskata vaikka niitä suksia. Nii miten se homma pitäs tehä et se noja ei kääntyisi nyt sinne konttiin :think
Mulla oli edellisessä kolmenelkussa reikä ja suksipussi ja nykyisessä on ihan samanlainen kyynärnoja vaikka pelti on umpinainen.
Leave a comment:
-
Halusin takapenkin kyynärpään nojan takkaa puhkaista sen pellin irti et voi hätätilanteessa kuskata vaikka niitä suksia. Nii miten se homma pitäs tehä et se noja ei kääntyisi nyt sinne konttiin :think
Leave a comment:
-
Harvasen viikko tulee kyllä mokomia myyntiin. Käytetyt juurikin tuota 400€ hintaluokkaa.Originally posted by ekkoo1 View PostOlen minä kerran tainnut nähdä Hellan E34 tummaoptiikka takavalot eBayssa, olikohan pyynti 400€ tms. Taitaa niiden valmistus olla loppunut jo vuosia sitten, nytten saa uutena enää Aliexpress lookkia ken haluaa.
Joskus kävellyt vastaan ihan uusiakin paketissa olevia. Niiden hinnat sitten lähes 1000€. Tosin noihin monesti sisältyy myös se takavalojen välinen heijastinpaneeli, mikä sekin on tummaoptiikkaa ja harvinainen käikäle.
Leave a comment:
-
parit umpiot kun uhrais, niin saishan vakioista muotin, ja niillä uudet haluamallaan sävylläOriginally posted by Atsu View PostNo tämä, noissa molemmissa vaan on omat haasteensa saada siistiksi.
.
itse ostin touringin valoihin irtolinssit kirkkaana, kun ei o tehtaalta saanut, ja ymmärtääkseni
näitä aineita sais harrastelijat helposti hankittua nykyään itsekin muottisilikooneista lähtien.
Leave a comment:
-
Ja Ooppelin ja Volvon osia!Originally posted by Atsu View PostAi että, nyt täällä neuvotaan jo makuasioissa, laittaahan ne jotkut mersun osiakin autoonsa, jatkakaa
Olen minä kerran tainnut nähdä Hellan E34 tummaoptiikka takavalot eBayssa, olikohan pyynti 400€ tms. Taitaa niiden valmistus olla loppunut jo vuosia sitten, nytten saa uutena enää Aliexpress lookkia ken haluaa.
Leave a comment:

Leave a comment: