E34 kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scitso
    replied
    Olikohan niin et viimesinä vuosina oli kaikissa, mut muuten ei.

Leave a comment:

• ohhoh
    replied
    Originally posted by Kal.ju View Post
    Kysytääs nyt tyhmiä.

Onko se nyt niin että kaikissa touringeissa on tasonsäätö takana (518-M5)?
    Itse olen siinä käsityksessä että on, mutta voin olla väärässäkin. :think
    Ei kyllä tietääkseni ole. Tai ainakin sellaisia on tullut ropattua missä sitä ei ole ollut:think

Leave a comment:

• Kal.ju
    replied
    Kysytääs nyt tyhmiä.

Onko se nyt niin että kaikissa touringeissa on tasonsäätö takana (518-M5)?
    Itse olen siinä käsityksessä että on, mutta voin olla väärässäkin. :think

Leave a comment:

• sepi79
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Helpot nuo on hitsata. Ja äkkiäkös viet jonnekkin metallifirmaan hitsattavaksi

Osaavalle hitsarille tietysti helppoa kun nenän kaivelu kahvia juodessa.

Pitää selvitellä jos tästä läheltä löytyis joku paja.

Oon itekkin töissä metallialan firmassa mutta omia hommia täälä ei pahemmin puuhailla.

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by sepi79 View Post
    Hitsaileeko porukka itse noi säädettävät alustat vai saako niitä jostain valmiiksi hitsattuna?

Säädettävä alusta himottais mutta luotto omiin hitsauksiin tuollaisessa paikassa on pyöreä nolla.

Helpot nuo on hitsata. Ja äkkiäkös viet jonnekkin metallifirmaan hitsattavaksi

Leave a comment:

• Hurubavaria
    replied
    Webasto asiaa

Osaisko joku kertoa mistä löytyisi -94 touringin takakontin sulakerasiaan tiedot, että mikä vaikuttaa mihinkin ja kootkin ovat sekaisin.
    Tovin jo Googlella etsinyt ja ohjekirjastakin ,mutta en vaan löydä näille tietoa. orkkis webastoon ne liittyy jota yritän saada toimimaan, toka sulake palanut kerran.
    Attached Files

Leave a comment:

• jonip86
    replied
    Kyllä ne vaan ite niitä hitsailee,, kai sieltäkin päin joku hyvä hitsari löytyy ku vähä googlettaa

Leave a comment:

• sepi79
    replied
    Hitsaileeko porukka itse noi säädettävät alustat vai saako niitä jostain valmiiksi hitsattuna?

Säädettävä alusta himottais mutta luotto omiin hitsauksiin tuollaisessa paikassa on pyöreä nolla.

Leave a comment:

• TinoTK
    replied
    Originally posted by jonip86 View Post
    Taijan 9kg jouset tilata, ja saahan noita ruuvattua tiukemmalleki
    Kannattaa mielummin ottaa suoraan se oikea jousijäykkyys, ettei tarvi pilata taas jäykäksi sitä alustaa esijännitystä säätämällä, kun se ei ole mikään oikea jäykkyyssäätö.
    10kg on aika minimi jos tulee tuohon ahdettuun tietämättä madallusta.

Oletko muuten edes katsonut miten kireellä se esijännitys on niiden 18 kilosten kanssa? Saattaa olla, että ne on ihan vaan kiristetty tappiin jonka takia on ihan perseestä.
    Last edited by TinoTK; 19-10-2021, 13:59.

Leave a comment:

• ohhoh
    replied
    Originally posted by sepi79 View Post
    Ulkomailla tykkää ihmiset käyttää 12 edessä ja 10 takana jossain puolivakavassa rata räppäilyssä. Käyttikseen voi vähän pehmeempi olla mukavampi.
    Sellaiset on itselläkin bc:ssä. Jämäkkä on, mutta ei sekään mikään kivireki ole. 18 on kyllä aika ylilyönti ainakin kadulle

Leave a comment:

• sepi79
    replied
    Ulkomailla tykkää ihmiset käyttää 12 edessä ja 10 takana jossain puolivakavassa rata räppäilyssä. Käyttikseen voi vähän pehmeempi olla mukavampi.

Leave a comment:

• jonip86
    replied

Leave a comment:

• TinoTK
    replied
    Edit: ei mitn

Leave a comment:

• jonip86
    replied
    Tähän on numeroitten mukaan laitettu 18kg jouset taakse.. ihan vitun kova

Leave a comment:

• ohhoh
    replied
    Hommasin sedan e34seen bc, alustan nii takajousista sen verran et monikiloset olis hyvät et pystys ajaa normisti eikä olis nii perkeleen kova:think
    Varmaan jollain 6kg jousilla alkaa olla aika mukava, riippuu vähän mihin on tottunut

Olet varmaan tarkistanut, ettei iskarit ole väännetty max jäykkyyteen? Mitkä jouset siellä nyt mahtaa olla edessä/takana. Joku balanssi olisi hyvä kuitenkin säilyä.

Leave a comment:

Working...
X