Itsellä korjaantui täysin vastaava vika tuolla general modulen vaihdolla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Olisiko kellään sanoa, mistä löytyisi e34 täydellinen sähkökaavio?
Haluaisin selvittää mitä eroa on bägillisen auton ja vanhemman bägittömän auton virtalukolta lähtevissä piuhoissa.
Mun versio WDS:tä ei tunne e34 koppaa ollenkaan.
Bägittömän auton virtalukolta lähtee 9 piuhaa joista 7 menee isoon liittimeen ja 2 pieneen.
Bägillisessä virtalukolta lähtee 7 piuhaa, joista 6 on isossa liittimessä ja 1 pienessä.
Uudemmassa on siis 2 piuhaa vähemmän.
Virtalukonpohjat eivät käy ristiin, siksi en voi vaihtaa rattiakselikokonaisuutta ja säilyttää silti alkuperäinen virtalukon pohja
Ajatuksena siis saada uudemmanmallinen suuremmalla boorilla varustettu rattiakseli jotta voi käyttää facelift/e36 boorilla olevia rattejaE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
muistaakseni ainakin täältä jtn itse käyttänyt:
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Tein kytkin remontin uusilla osilla nii kykä poljin on vieläkin löysä paska nii mistä vika, ja noppeesti kun ottaa jalan polkimelta nii poljin nousee hitaasti ylösNyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
ex:e39 523iA sedan -97
ex:e39 523 sedan -98
ex:e34 535 sedan -88
ex:e39 523 sedan -97
ex:e36 325 (taxi) -95
ex:e36 325 coupe -93
ex:e34 525 m50 -90
ex:e34 520 m50 -90
ex:e34 520 m20 -89
Comment
-
-
Originally posted by jonip86 View PostTein kytkin remontin uusilla osilla nii kykä poljin on vieläkin löysä paska nii mistä vika, ja noppeesti kun ottaa jalan polkimelta nii poljin nousee hitaasti ylös
Comment
-
-
E34 M5 takavaimennin.. mistä?? Osto ilmoituksen kautta ei tunnu tärppäävän millään, enkä ainakaan itse netistä löydä. Eli saako takavaimentimia vaikka tarvikkeena mistään? Hiljaisemmat pakoäänet hakusessa, mutta eipä noita supersprinttejä tai eisemannejakaan käytettynä hirveästi ole tyrkyllä.
Nyt on siis läpivirtaava 2x2,5" rosteri simons ja meinaa pää räjähtää matka ajossa.
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostE34 M5 takavaimennin.. mistä?? Osto ilmoituksen kautta ei tunnu tärppäävän millään, enkä ainakaan itse netistä löydä. Eli saako takavaimentimia vaikka tarvikkeena mistään? Hiljaisemmat pakoäänet hakusessa, mutta eipä noita supersprinttejä tai eisemannejakaan käytettynä hirveästi ole tyrkyllä.
Nyt on siis läpivirtaava 2x2,5" rosteri simons ja meinaa pää räjähtää matka ajossa.
Mahdollisesti vapautunee ensi talvella, joten tähän hätään en voi auttaa.
Onko sulle tuttu https://www.ebay-kleinanzeigen.de/ ?
Tuolla on mielestäni tullut joskus putkistoja vastaan, ainakin M5 katteja. Tosin Saksasta saattaa tulla kohtuu kovat postikulut Suomeen pakoputkissa.
E: Ja siis niin tuo putkisto on jo sen 26 vuotta vanha, joten ei nyt ihan pakasta vedetty.Last edited by Kal.ju; 01-07-2020, 15:53.
Comment
-
-
Mulla jäi kytkinpoljin tuntuma kanssa mielestäni 525i:ssä aika löysäksi uuden kytkin+vp paketin asennuksen jälkeen. Mulle tuli sellainen valeon setti, mikä on tehty korvaamaan kaksoismassa kovalla vauhtiksella ja kaikki tuli samassa paketissa.
En ole jaksanut sen enempää vaivata päätäni asialla, kun tuntuu pelaavan just niin kuin pitää.
Comment
-
Comment