Onko tosiaan 535i tullut tehtaalta myös 188 perseellä?
Itsellä ollut aina sellainen harhaluulo että ainakin manuaalit olis kaikki 210?
Mä oon ainaki käyny muutaman typ210 perän perässä ajelemassa ku ollu 535i kyseessä mutta paikanpäällä typ188. Valtaosassa käsittääkseni kuitenki typ210 ois mutta ei tosiaan kaikissa näemmä.
Aika outo vaan ku kesken ajon laski viisari pohjaan:think
No enemmän se outoa olis, jos paikoillaan ilman ajoon kuuluvia tärinöitä yms. hajois.
Ottaisin myös ensimmäisenä väh. tankin kohon liittimen esille/tutkintaan.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Tankista Koholaite syyniin. Voi jumittaa tai muutenvaan paskana että pitää vaihtaa. Toki mittarikin voi olla rikki mutta harvemmin.
Todennäköisesti juurikin noin. Koholaitteelta tulee mittaristolla kaksi tietoa:
Mittarin näyttämä tulee tuon koholaitteen kahden johtimen välisellä resistanssilla: mitä suurempi resistanssi, sen vähemmän polttoainetta tankissa. Ilmeisesti katkos virtapiirissä laskee siis mittarin nollaan.
Polttoaineen merkkivalo on sitten kytkimellä. Valo syttyy kun "kytkin" koholaitteessa yhdistää virtapiirin.
Eipä siis muuta kuin yleismittari käteen ja tutkimaan asiaa.
Onko muilla ovipahvit jotenkin erikoisesti alkaneet antaa periksi. Mulla se päällimateriaali käsinojien yläpuolelta on ilmeisesti irronnut alustastaan tmv ja se taas aiheuttaa sen että ovipahviin liimattu puu(?), johon tekstiili on liimattu, on irronnut takaosastaan ovipahvista. Joka ovipahvissa tuntuu olevan tätä "paisumisongelmaa".
Epäilen syyksi kesähelteitä, jotka ovat saaneet ovipahvit antautumaan.
Onko muilla ovipahvit jotenkin erikoisesti alkaneet antaa periksi. Mulla se päällimateriaali käsinojien yläpuolelta on ilmeisesti irronnut alustastaan tmv ja se taas aiheuttaa sen että ovipahviin liimattu puu(?), johon tekstiili on liimattu, on irronnut takaosastaan ovipahvista. Joka ovipahvissa tuntuu olevan tätä "paisumisongelmaa".
Epäilen syyksi kesähelteitä, jotka ovat saaneet ovipahvit antautumaan.
Tähän tapaanko?
Tuo ylläoleva on täysin tyypillistä E34:lle. Oviverhoilun vinyyli kutistuu ja irtoaa taustapahvista, jolloin pingottaa tuon keskiosan irti varsinkin tuosta takaosasta.
Comment