Onko joku käyttänyt nuo takakelkan auton pohjassa kiinni olevat "lätkät" irti? Katsoin että ainakin yksi joku eksoottinen pultti menee läpi mutta onko ne lisäksi koriliimalla tms kiinni? Koitin myös etsiä näille varaosanumeroa mutta en äkkiseltään löytänyt.
Nuohan ovat turvavöiden kiinnityspisteiden alla ja se eksoottinen pultti taitaa olla nimenomaan se turvavöiden kiinnityspultti. Minäkään en muista löytäneeni noille osanumeroa. Bemarin pohjapeltejähän noin yleisestikin taitaa saada aika huonosti alkuperäisinä varaosina.
Nuohan ovat turvavöiden kiinnityspisteiden alla ja se eksoottinen pultti taitaa olla nimenomaan se turvavöiden kiinnityspultti. Minäkään en muista löytäneeni noille osanumeroa. Bemarin pohjapeltejähän noin yleisestikin taitaa saada aika huonosti alkuperäisinä varaosina.
Okei, kiitos tiedosta. Tuo käykin järkeen, että ne avataan kabiinin puolelta sitten varmaan. Jotain korjauspeltejä helmoihin/kylkiin sain vielä tehtaalta tuohon E34, mutta huomaa kyllä että saatavuus alkaa heikkenemään. Aika yllättäviä puskurin kiinnikkeitä yms. "perus juttuja" on tullut vastaan No Longer Available ja sitten saanut metsästää niitä kissojen ja koirien kanssa.
Okei, kiitos tiedosta. Tuo käykin järkeen, että ne avataan kabiinin puolelta sitten varmaan. Jotain korjauspeltejä helmoihin/kylkiin sain vielä tehtaalta tuohon E34, mutta huomaa kyllä että saatavuus alkaa heikkenemään. Aika yllättäviä puskurin kiinnikkeitä yms. "perus juttuja" on tullut vastaan No Longer Available ja sitten saanut metsästää niitä kissojen ja koirien kanssa.
Joo, pitäs itekkin ruveta osia tuohon yhteen projektiin tilailemaan ennenkun ei oo mitä tilata
Noita korin osia auton alapuolelle ei minusta ole ikinä ollutkaan kovin hyvin saatavana. Varmaan ajatus on se että jos sinne tarttis jotain vaihtaa niin ko. kori joutaisi romuksi. Tyypillisiä kolaripaikkoja esim. takaluukun pohjan saa ja helmat, mutta matkustamon lattiaan jne ei taida saada osia erikseen. :think
Kerro ihmeessä mitä keksit noille vahvikkeille. Minun projektissa olisi kanssa niille tehtävä jotakin.
Joo, pitäs itekkin ruveta osia tuohon yhteen projektiin tilailemaan ennenkun ei oo mitä tilata
Noita korin osia auton alapuolelle ei minusta ole ikinä ollutkaan kovin hyvin saatavana. Varmaan ajatus on se että jos sinne tarttis jotain vaihtaa niin ko. kori joutaisi romuksi. Tyypillisiä kolaripaikkoja esim. takaluukun pohjan saa ja helmat, mutta matkustamon lattiaan jne ei taida saada osia erikseen. :think
Kerro ihmeessä mitä keksit noille vahvikkeille. Minun projektissa olisi kanssa niille tehtävä jotakin.
Jeps, vähän on omia "orava hamstraa" fiiliksiä herätellyt myös, että pitäisi miettiä mitkä on ne kullanarvoiset osat mitä kaipaa sitten muutaman vuoden päästä kun niitä ei kohtuudella saa.
Varmaan höpisen jotain tuonne sigun projektitopikkiin sitten aikanaan, olen vasta käynyt toista kylkeä läpi ja vähän lattioita mutta pitää kyllä tuo pohja ainakin takapään osalta käydä läpi ennenkuin pulttaa takakelkan takaisin kiinni.
Terve, löytykö täällä 5hp18 guruja? Ostin vaihdelaatikkovikainen 525ix jonkunen viikoo sitten. Vika on sen verran outo että pakki on päällä koko ajan. Ei oo väliä kumpakan asentoon keppi on, jopa p:llää auto liikku taaksepäin. Auto ajettu 240tkm Laatikon öljynvaihdot ei tiedossa.
Terve, löytykö täällä 5hp18 guruja? Ostin vaihdelaatikkovikainen 525ix jonkunen viikoo sitten. Vika on sen verran outo että pakki on päällä koko ajan. Ei oo väliä kumpakan asentoon keppi on, jopa p:llää auto liikku taaksepäin. Auto ajettu 240tkm Laatikon öljynvaihdot ei tiedossa.
Onko kellään tietoa missä vika vois olla?
Vaijeri irti laatikosta ja irronnut kun ollut pakki päällä.
Vaijeri irti laatikosta ja irronnut kun ollut pakki päällä.
Tänään kun otin sen kärrystä pois siinä N asento oli vapaa niin kuin pitää olla. R toimii suhtkoot normalisesti muut vaihteet ei. Kuulin sivu äänen myös eli luultavasti joku mekaninen vika -> Laatikko auki.
Onko joku käyttänyt nuo takakelkan auton pohjassa kiinni olevat "lätkät" irti? Katsoin että ainakin yksi joku eksoottinen pultti menee läpi mutta onko ne lisäksi koriliimalla tms kiinni? Koitin myös etsiä näille varaosanumeroa mutta en äkkiseltään löytänyt.
Ne on pistehitseillä kiinni. Suosittelen irroittamaa kun tuskin on peltiä enää alla ollenkaa. Ite tein uudet 2mm pellistä.
Ne on pistehitseillä kiinni. Suosittelen irroittamaa kun tuskin on peltiä enää alla ollenkaa. Ite tein uudet 2mm pellistä. https://i.imgur.com/DLKu4G4.jpg
Juu, käytin yhden puolen jo irti ja mätää oli tosiaan koko vahvikkeen matkalta ja vähän enemmänkin
Mutta kiitos kuvavinkistä, koitetaan vääntää samantyyliset sinne tilalle jahka sinne asti kerkeän.
Miten saa e34seen vilkut välähtämään kun käyttää kaukkarista ovia auki tai kiinni. Vissiin alkuperäinen asennus, töötti kyllä huutaa(huuti), kun käytti kapulaa
Nyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
ex:e39 523iA sedan -97
ex:e39 523 sedan -98
ex:e34 535 sedan -88
ex:e39 523 sedan -97
ex:e36 325 (taxi) -95
ex:e36 325 coupe -93
ex:e34 525 m50 -90
ex:e34 520 m50 -90
ex:e34 520 m20 -89
Miten saa e34seen vilkut välähtämään kun käyttää kaukkarista ovia auki tai kiinni. Vissiin alkuperäinen asennus, töötti kyllä huutaa(huuti), kun käytti kapulaa
Kytke se tööttiä ohjaava piuha hätävilkun piuhaan.
En tiedä toimiiko mutta voi toimiakin.
Sun pitää siis etsiä se piuha mikä lähtee keskuslukolta, ei se mistä töötti normaalisti toimii, vois kuvitella että jossain siellä ratin alla tms. ne piuhat on yhteen vedetty.
Kytke se tööttiä ohjaava piuha hätävilkun piuhaan.
En tiedä toimiiko mutta voi toimiakin.
Sun pitää siis etsiä se piuha mikä lähtee keskuslukolta, ei se mistä töötti normaalisti toimii, vois kuvitella että jossain siellä ratin alla tms. ne piuhat on yhteen vedetty.
Nii taijan tehäkki et se tööttiä ohjaava piuha hätävilikulle
Nyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
ex:e39 523iA sedan -97
ex:e39 523 sedan -98
ex:e34 535 sedan -88
ex:e39 523 sedan -97
ex:e36 325 (taxi) -95
ex:e36 325 coupe -93
ex:e34 525 m50 -90
ex:e34 520 m50 -90
ex:e34 520 m20 -89
Comment