Originally posted by Poro
View Post
E34 alustaremontti
Collapse
X
-
-
Originally posted by Poro View PostOn tuo bimmeri ihme kapistus. Käytin sitä nosturilla ja väänneltiin kaverin kanssa jokaista liikkuvaa osaa auton alla ja ei minkäänlaista väljää yhdessäkään puslassa.
Tuo reaktiotangon puslahan ottaa kaiken voiman vastaan mitä tiestä renkaiden kautta välittyy ja siihen kannattaa hommata kunnon osaa, lemförder tai meyle hd. Ebay:sta löytyy noita lemfördereitä kohtuulliseen hintaan.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostPowerflex
Comment
-
Originally posted by x-men View PostMistä sitä simpukkaa saa kiristettyä? Kuinka tiukkaan tuo rattimutteri sitten pitää vääntää kun sen on ensin ottanut aukipäin?Last edited by Harri G; 12-06-2009, 09:57.E39 ja E91
Comment
-
Originally posted by zener View PostJoo, eipä kyllä enää jaksa tuota kumipuslakikkailua ainakaan reaktiotangossa. Kaikenmaaliman hdödpööde puslia on, mutta sama kun laittaa nuo lexit ku hintaki on melkolailla sama.Hintakin tais olla 68€/pari.
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Originally posted by pheno View PostNo, sanotaanko näin että puslissa ja puslissa on eroa. Esim. 10tkm ajettu "motonetin" pusla oli ehjä, mutta pehmeä kun pullataikina. Jos ajelet jollain 18" renkailla on pusliin tulevat voimat _vähän_ eri luokkaa kun 15" ja 16" vanteilla. Ei kannata tota motonetin tavaraa laittaa, ei kestä kauaa ja pehmenee äkkiä. Jollain 15" tai 16" vanteilla kestävyys on luonnollisesti eri ja veikkaanpa ettei sillä rengastuksella paljoa vetele.
Tuo reaktiotangon puslahan ottaa kaiken voiman vastaan mitä tiestä renkaiden kautta välittyy ja siihen kannattaa hommata kunnon osaa, lemförder tai meyle hd. Ebay:sta löytyy noita lemfördereitä kohtuulliseen hintaan.
Kun sen nyt kerran joutuu laittamaan niin laittaa sen sitten kerralla niin kuntoon että ei tarvis ens keväänä uudelleen sitä aukoa. Niin ja rengaspaineet on muistaakseni 2.5 bar
Comment
-
Originally posted by pheno View PostTuo reaktiotangon puslahan ottaa kaiken voiman vastaan mitä tiestä renkaiden kautta välittyy ja siihen kannattaa hommata kunnon osaa, lemförder tai meyle hd. Ebay:sta löytyy noita lemfördereitä kohtuulliseen hintaan.
Ei tule paljoa kyllä hintaa Meylen setille: http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenk...3%3A1|294%3A50E39 ja E91
Comment
-
Originally posted by Harri G View PostOnko tuo Meyle nyt sitten varmasti hyvä osa? Mielipiteitä kaipaan, jos (ja kun) näitä tarvitsee vielä vaihdella. Hinta kuitenkin reilusti vähemmän kuin Lemfördereissä.
Ei tule paljoa kyllä hintaa Meylen setille: http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-BMW-E34-HD-komplett-von-Meyle-Vorne_W0QQitemZ370176779911QQcmdZViewItemQQptZAuto teile_Zubeh%C3%B6r?hash=item5630416687&_trksid=p32 86.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A122 9|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Comment
-
pieni mainos tähän väliin. tossa sigussa on linkki ilmoitukseen. Uusi alatukivarsi löytyy, ostakaa joku pois jos sellaista remonttia teette...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Pitäisi alkaa hommailemaan jostakin tuohon e34 toukkaan eteen uusia osia kolisevien tilalle ja ebayta tuli tuossa jo selailtua.
Onko kenelläkään kokemusta autoteile Gödestä?
Tuolta myyjältä löytyi mukavasti vaihtoehtoja myynnistä, mutta mikä näistä seuraavista olisi järkevin/paras vaihtoehto??
Ohjauksessa ei tunnu väljää, mutta vänkärin puolella kolahtelee töyssyissä ja jarruttaessa reippaammin, tuntuu jonkin verran tärryyttävän joku tuolla vänkärin etunurkassa.
Tuo yksi satsihan sisältää noita heloja+ jotain muuta, mitä noissa parissa vaihtoehdossa ole.
Lähinnä mietin, että kannattaako ottaa tuollaista HD versiota? Onhan ne osat aavistuksen hintavampia, toisaalta tuossa alimmassa versiossa saisi enemmän osia suunnilleen samalla hinnalla.E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
Kyselinkin joa aiemmin toisessa topikissa, että onko kukaan korjauttanut ohjaussimpukkaa Suomessa ja jos on niin missä? Itse en tuosta simpukan toiminnasta tarkemmin tiedä, mutta M5boardilla on ollut juttua, että tuo ohjausvaihde on ilmeisesti korjattavissa/huollettavissa ihan uudenveroiseksi jollakin korjaussarjalla tms. Jos ei Suomesta vielä tekijää löydy, niin jonkunhan se kannattaisi noita alkaa korjaamaan:think Olen nyt muutamaa M5 simpukkaa kokeillut ja kaikissa semmonen 20-45 asteen klappi keskellä. Ja tallista löytyis huoltoon lähetettäväks ylimääräistä simpukkaa...
Comment
-
Kevyesti offtopic / myynti-ilmoitus tähän väliin. Ois ylimääräinen pari powerflex puslia e34 reaktiotankoihin. Hintaa vaikkapa 50e / pari. Nämä kun laittaa niin ei tarvi paljo enää reaktiotangon puslista murehtia. Itse tuhosin 2 paria puslia ennenkuin tajusin vaihtaa powerflexiin. Nää on siis ihan käyttämättömät.
Comment
-
Originally posted by Lapa735ia View PostPitäisi alkaa hommailemaan jostakin tuohon e34 toukkaan eteen uusia osia kolisevien tilalle ja ebayta tuli tuossa jo selailtua.
Onko kenelläkään kokemusta autoteile Gödestä?
Tuolta myyjältä löytyi mukavasti vaihtoehtoja myynnistä, mutta mikä näistä seuraavista olisi järkevin/paras vaihtoehto??
Ohjauksessa ei tunnu väljää, mutta vänkärin puolella kolahtelee töyssyissä ja jarruttaessa reippaammin, tuntuu jonkin verran tärryyttävän joku tuolla vänkärin etunurkassa.
Tuo yksi satsihan sisältää noita heloja+ jotain muuta, mitä noissa parissa vaihtoehdossa ole.
Lähinnä mietin, että kannattaako ottaa tuollaista HD versiota? Onhan ne osat aavistuksen hintavampia, toisaalta tuossa alimmassa versiossa saisi enemmän osia suunnilleen samalla hinnalla.
Comment
-
Originally posted by Lapa735ia View PostPitäisi alkaa hommailemaan jostakin tuohon e34 toukkaan eteen uusia osia kolisevien tilalle ja ebayta tuli tuossa jo selailtua.
Onko kenelläkään kokemusta autoteile Gödestä?
Tuolta myyjältä löytyi mukavasti vaihtoehtoja myynnistä, mutta mikä näistä seuraavista olisi järkevin/paras vaihtoehto??
Ohjauksessa ei tunnu väljää, mutta vänkärin puolella kolahtelee töyssyissä ja jarruttaessa reippaammin, tuntuu jonkin verran tärryyttävän joku tuolla vänkärin etunurkassa.
Tuo yksi satsihan sisältää noita heloja+ jotain muuta, mitä noissa parissa vaihtoehdossa ole.
Lähinnä mietin, että kannattaako ottaa tuollaista HD versiota? Onhan ne osat aavistuksen hintavampia, toisaalta tuossa alimmassa versiossa saisi enemmän osia suunnilleen samalla hinnalla.
Niin ja alimmassa ei taida olla Meyleä muuta kuin reaktiotangot..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
Comment