Originally posted by ///Make
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by aakoo View Post
Haluaisinkin kysyä, että miten näissä kilpien kiinnitys olisi toteutettu oikeaoppisesti? Olisiko fiksuinta kiinnittää noihin alkuperäisiin reikiin jonkinlainen kilventausta, johon rekisterikilven napsauttaisi paikalleen?
Ennenkuin itse vaihdoin clubin kilventaustan, takana oli suomen kilpi kiinni jonkun saksalaisen koe/siirtokilven päällä, ja tämä saksalainen kilpi orkkis reijissäDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostHaluaisinkin kysyä, että miten näissä kilpien kiinnitys olisi toteutettu oikeaoppisesti? Olisiko fiksuinta kiinnittää noihin alkuperäisiin reikiin jonkinlainen kilventausta, johon rekisterikilven napsauttaisi paikalleen?
Ite toteutan niin että tilasin uudet kilvet ilman reikiä, joten pääsee asentamaan alkuperäiselle paikalle. Selkeästi siistein ratkaisu
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostJuu, ruuveilla vaan suoraan pellin läpi? Kiitos hei avusta.
Alkuperäiset reiät takakontin luukussa ei ole tarpeeksi leveällä jotta niistä voisi kiinnittää kilven suoraan. Auton maahantuonut urpo on laittanut kilven joillain ö-luokan ruuveilla suoraan peltiin kiinni tietysti ilman mitään ruosteensuojauksia tms., 7 vuotta vanhat tarrakilvet löytyi vielä kilpien alta.
Haluaisinkin kysyä, että miten näissä kilpien kiinnitys olisi toteutettu oikeaoppisesti? Olisiko fiksuinta kiinnittää noihin alkuperäisiin reikiin jonkinlainen kilventausta, johon rekisterikilven napsauttaisi paikalleen?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Tietääkö joku käykö nuo uusimmat E34 etuyläpäänlaakerit E32:een? Varaosanumero heittää yhellä numerolla.
Eli tuolta löytyvä -3 iskariin käyvä laakeri: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=155876
Comment
-
-
tarvikeradiosta
Yritän saada tarvikeradiosta radion kuulumaan. Nyt on vain ongelma että onko tuo antenninjohto? Kaikki muut radion johdot ovat nätisti adaptereilla kiinni mankassa. Jos nyt joku ymmärsi mitä tarkoitan.Last edited by bimmer_noob; 26-03-2010, 22:10.
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_noob View Post
Yritän saada tarvikeradiosta radion kuulumaan. Nyt on vain ongelma että onko tuo antenninjohto? Kaikki muut radion johdot ovat nätisti adaptereilla kiinni mankassa. Jos nyt joku ymmärsi mitä tarkoitan.540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Missä mahtaa sijaita e34 525iA farkun lootaöljyjen tarkistus tikku?Nopeasti kun vilkaisin, en löytänyt. Ei ollut ainakaan samassa paikassa kun entisessä e34 535ia:ssa.
Sitten toinen fiksu kysymys, kertokaahan viisaammat. Ilmanputsarikotelon koneen puoleiseen alakulmaan tulee kiinni joku "mollukka", mistä lähtee kaksi letkua, toinen kaasuläppään ja toinen johonkin muualle. Mikä se on ja mikä on sen tarkoitus? Näytti olevan kokonaan irrallaan ja kun laitoin sen takaisin kiinni, niin taisi väännöt kasvaa hivenen, mutta veto päällä kuuluu jostain selvää sirinää. Paikallaan kaasuttaessa tätä ei synny? Kun irroitin tämän kyseisen "mollukan", sirinä katosi ja ne pienetkin väännön rippuset siinä mukana.
Autosta löytyy muutenkin pikkuhiljaa mitä ihmeempiä juttuja. Löysin 4napaisen liittimen/pistokkeen (samanlainen kuin imm-anturi) roikkuvan imusarjan illalla irrallaan. Katselin että mikä h*lvetti sieltäkin on revitty irti. Löysin pistokkeen toisen pään ja laitoin kiinni -> Ei vaikutusta. Ikinä en ole m50:iin lambdaa vaihtanut, joten oliko se juurikin se? Johto lähti auton alle ja kun ei ollut mahdollisuutta ryömiä katsomaan mihin se päätyi, en voinut varmistaa mikä se on. Ainakaan sen kiinnittämisellä ei ollut mitään vaikutusta auton toimintaan. Eli edelleen vikaa etsitään.
Edit: Jonkun kuvan löysin ja lambdahan se siellä irrallaan oli. Mitähän tässäkin on haettu? Autosta on lambda viallinen ja otettu pois, notta toimisi paremmin? Kuten sanoin, lambdan kytkeminen ei vaikuttanut auton toimintaan millään asteella. Voisi varmaan olettaa että se on kaput? Siltikin kyllä epäilyttää että voiko pelkkä lambda vaikuttaa auton käytökseen noin kriittisesti. Vääntöä ei ole todellakaan yhtään ja menohaluja sitäkin vähemmän. Toisinsanoen normaalisti ainoastaan pintakaasulla.Last edited by Kwame; 26-03-2010, 22:45.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_noob View Posthttp://img88.imageshack.us/img88/2996/e34radio.jpg
Yritän saada tarvikeradiosta radion kuulumaan. Nyt on vain ongelma että onko tuo antenninjohto? Kaikki muut radion johdot ovat nätisti adaptereilla kiinni mankassa. Jos nyt joku ymmärsi mitä tarkoitan.
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostNo ei tuossa oikein mitään antennijohtoon viittaavaa näkynyt. Antennijohto on kuitenkin normaali koaksiaalikaapeli ja sen päässä sellainen noin sentin halkaisijainen liitin, joka menee radion vastaavaan naarasliittimeen.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostIte toteutan niin että tilasin uudet kilvet ilman reikiä, joten pääsee asentamaan alkuperäiselle paikalle. Selkeästi siistein ratkaisu
Kilventaustat muuten jees idea, mutta omat kilvet on EU-tunnuksettomat. Klubin kilventaustat on sopivat vain EU-kilville eikä Mätänetistäkään löytynyt kuin EU-tunnuksella oleviin sopivia.
Pitää siis soveltaa.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_noob View Postmutta mikä ihme sitten on tuo kuvassa näkyvä(huonosti) musta paksu johto joka menee tietokoneliittimen näköiseen liittimeen?
hmm nyt kaveri poikkas ton mustan johdon ja patentoi sen irtoliittimeen joka meni mankkaan :S radio kuuluu muttei kehuttavan hyvin. siellä sisällä taisi olla 3 parikaapelia ja perus kuparia :S
Comment
-
Comment