Sori, tarkotin siis 23.. Mut juu, kokeilin nyt niin bensapumpun releelle tulee 2 paikkaan virtaa(virtakynällä) mutta tosiaa, sulakkeelle ei tule yhtään mitään..
ETM?
Sen releen pitää olla vetäneenä että sulakkeelle tulee jännite. Eihän bensapumppu kuulukkaan jäädä pyörimään, kun laitat avaimesta virrat päälle etkä käynnistäkkään. Käytännössä kannattaa siis mitata sulakkeen jännitettä silloin, kun starttaat.
Sellaista kyselisin, että voiko M50B25 pataan lisätä ollenkaan jäähdytinnestettä (edes vähää), ilman että se pitää ilmata sen tunnin tahi pari?
Lähinnä sitä varten kyselen, kun jouluksi lähdössä pidemmälle matkalle, niin ajattelin varautua jäähdytinnesteen ottamisella mukaan. Jos kosla kuitenkin rupeaa syömään kesken matkan tms., ja sitten pitääkin ruveta lisäämään, niin eipä tuosta sitten hyötyä ole, kun hieman hankala esim. keskellä metsää tuota ruveta ilmaamaan..
Sellaista kyselisin, että voiko M50B25 pataan lisätä ollenkaan jäähdytinnestettä (edes vähää), ilman että se pitää ilmata sen tunnin tahi pari?
Lähinnä sitä varten kyselen, kun jouluksi lähdössä pidemmälle matkalle, niin ajattelin varautua jäähdytinnesteen ottamisella mukaan. Jos kosla kuitenkin rupeaa syömään kesken matkan tms., ja sitten pitääkin ruveta lisäämään, niin eipä tuosta sitten hyötyä ole, kun hieman hankala esim. keskellä metsää tuota ruveta ilmaamaan..
voihan sitä lisätä paisuntasäiliöön, ei tartte ilmata ellei se mene paisari tyhjäksi.
Sellaista kyselisin, että voiko M50B25 pataan lisätä ollenkaan jäähdytinnestettä (edes vähää), ilman että se pitää ilmata sen tunnin tahi pari?
Lähinnä sitä varten kyselen, kun jouluksi lähdössä pidemmälle matkalle, niin ajattelin varautua jäähdytinnesteen ottamisella mukaan. Jos kosla kuitenkin rupeaa syömään kesken matkan tms., ja sitten pitääkin ruveta lisäämään, niin eipä tuosta sitten hyötyä ole, kun hieman hankala esim. keskellä metsää tuota ruveta ilmaamaan..
ei tarvi ilmata kuin silloin kun järjestelmä on ollut tyhjänä tai ongelmia lämpöjen kans kyl lisätä voi
taas hyviä kysymyksiä: veivikattoluukun tilalle sähkönen, tarviiko koko mekanismi vaihtaa vai riittääkö pelkkä moottori veivin tilalle? entäs onko johtojen olemassaololle mitään toiveita vm. 91 autossa?
voihan sitä lisätä paisuntasäiliöön, ei tartte ilmata ellei se mene paisari tyhjäksi.
Ok, tässä on vaan hieman kujalla, kun searchillä etsin, niin joku sanoi, että ei kannata nestettä lisätä ja nyt on pari tässäkin sanonut, että voi lisätä..
Ja siihen kun vielä yhdistetään oma tietämättömyys, niin eletään mielenkiintoisia aikoja..
Ok, tässä on vaan hieman kujalla, kun searchillä etsin, niin joku sanoi, että ei kannata nestettä lisätä ja nyt on pari tässäkin sanonut, että voi lisätä..
Ja siihen kun vielä yhdistetään oma tietämättömyys, niin eletään mielenkiintoisia aikoja..
jos se paisuntasäiliä ei pääse menemään tyhjäksi että pääsisi imaisemaan ilmaa sinne vesitiloihin niin ei tarvitse ilmata, vesi kun on raskaampaa ku ilma ei se ilma pullossakaan pohjalle jää ja toki otat vettä mukaan, ilman sitä olet isommassa kusessa kuin ilman sitä jos se lämpöjä alkaa nostamaan
taas hyviä kysymyksiä: veivikattoluukun tilalle sähkönen, tarviiko koko mekanismi vaihtaa vai riittääkö pelkkä moottori veivin tilalle? entäs onko johtojen olemassaololle mitään toiveita vm. 91 autossa?
Tossa on mun kyhäämät jonkinmoiset ohjeet e34 kattoluukun sähköistämisestä kuvien kera: http://www.btcf.fi/forum/showthread....34+kattoluukun Oleppa hyvä.. hienoa jos olis jollekkin noista ohjeista apua, kun oon täältä foorumilta saanu niin moneen ongelmaan vastauksen että jos tarjois välillä sitä apua muillekkin
lyhyt periaate mitä tarvitaan:
-sähkömoottori luukulle
-johtosarja takapenkin alta kattoluukulle
-kytkin ja verhoilupala kattoverhoiluun
Ei tarvita siis mekanismin vaihtoja tai luukun irroittamisia. Itellä taisi noin tunti mennä kyseisessä modissa mukaanlukien kattoverhoilun pilarien verhoilujen osittainen irroitus.. homma oli ainakin itsellä ihan plug&pray
Tossa on mun kyhäämät jonkinmoiset ohjeet e34 kattoluukun sähköistämisestä kuvien kera: http://www.btcf.fi/forum/showthread....34+kattoluukun Oleppa hyvä.. hienoa jos olis jollekkin noista ohjeista apua, kun oon täältä foorumilta saanu niin moneen ongelmaan vastauksen että jos tarjois välillä sitä apua muillekkin
lyhyt periaate mitä tarvitaan:
-sähkömoottori luukulle
-johtosarja takapenkin alta kattoluukulle
-kytkin ja verhoilupala kattoverhoiluun
Ei tarvita siis mekanismin vaihtoja tai luukun irroittamisia. Itellä taisi noin tunti mennä kyseisessä modissa mukaanlukien kattoverhoilun pilarien verhoilujen osittainen irroitus.. homma oli ainakin itsellä ihan plug&pray
Tossa on mun kyhäämät jonkinmoiset ohjeet e34 kattoluukun sähköistämisestä kuvien kera: http://www.btcf.fi/forum/showthread....34+kattoluukun Oleppa hyvä.. hienoa jos olis jollekkin noista ohjeista apua, kun oon täältä foorumilta saanu niin moneen ongelmaan vastauksen että jos tarjois välillä sitä apua muillekkin
lyhyt periaate mitä tarvitaan:
-sähkömoottori luukulle
-johtosarja takapenkin alta kattoluukulle
-kytkin ja verhoilupala kattoverhoiluun
Ei tarvita siis mekanismin vaihtoja tai luukun irroittamisia. Itellä taisi noin tunti mennä kyseisessä modissa mukaanlukien kattoverhoilun pilarien verhoilujen osittainen irroitus.. homma oli ainakin itsellä ihan plug&pray
kiitoksia! tuo näyttäs olevan niin Piece of cake homma että melkeen pitää toteuttaa
jos se paisuntasäiliä ei pääse menemään tyhjäksi että pääsisi imaisemaan ilmaa sinne vesitiloihin niin ei tarvitse ilmata, vesi kun on raskaampaa ku ilma ei se ilma pullossakaan pohjalle jää ja toki otat vettä mukaan, ilman sitä olet isommassa kusessa kuin ilman sitä jos se lämpöjä alkaa nostamaan
Makes sense.. Ei siinä mitään, näillä eväin lähdetään reissuun, kiitoksia vastauksista!
Comment