Originally posted by Valtsude
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Valtsude View PostWuu, nyt olen itsekin kolmenelkun omistaja, ihan täpinöissä oon vielä kun kutoskone pitkästä aikaa!
Mutta sitten seuraakin kysymys, kuuluuko tomaattilaatikolla auton lähteä hieman liikkua eteenpäin jos vapaalla antaa vähän (2-3k) kierrosta? Muuten laatikko vaihtaa pehmeästi ja hyvin.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_noob View Postnyt huomasin "hauskan" jutun: iso ajotietokone näyttää että tankilla ajaa yli 600km vaikka tankki on melkein tyhjä :S kaikki muut arvot ovat loogisia. mistäköhän ihmeestä tämä voisi johtua?
Comment
-
-
apuva
onks kukaan vaihtanu tota pää sylinteriä (kytkimen) ilman uuden putken vaihtoa pää sylkän ja työ sylkän välille ? ja siis jos niin kummalta puolelta ootte ottanu sen putken auki sisä puolella autoa vai tuolla jarrutehostajan takana jotenki ???E39 530DA - 00
E39 530DA-01
E34 "520i" s38+hx60 - 91
E34 m5 -91 projekti
E34 m5 -88 turboprojekti
MAN 12.224 isompi huoltoauto
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View Post+ Tuli kateltua oman 34:n perää, melko jännä toi peräöljyn pumppu/jäähdytyssysteemi...Originally posted by Eku View PostMikä malli?? Tietääkseeni moinen on vaan B10 BiTurbossa??
Jännä kompleksi kuitenkin jäähdyttimineen, pumppuineen päivineen. Toisessa vetoakselissa hihnapyörä joka pyörittää pumppua hihnan välityksellä Ja on se kyllä kumma että joku on vanhaan -92 525 touringiin jaksanut tollasen laittaa
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View PostIlmeisesti on sitten b10:n perä, tuli otettua auki ja tarkastettua mikä se oikein on, 3.15 löyty tunnistelapusta ja lukkohan siellä näytti olevan. Ei vaan halua lukottaa... Kitkapalat loppu tjms?
Jännä kompleksi kuitenkin jäähdyttimineen, pumppuineen päivineen. Toisessa vetoakselissa hihnapyörä joka pyörittää pumppua hihnan välityksellä Ja on se kyllä kumma että joku on vanhaan -92 525 touringiin jaksanut tollasen laittaaDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostEttei vaan olis vaan väärät öljyt? Tietysti se varmaan luistaa äkkiä pilalle väärillä öljyillä, tiedä sitä
Tossa nyt vielä kuvia siitä kompleksista, en onnistunut parempiakaan ottamaan:
Last edited by sasu`; 13-03-2010, 00:34.
Comment
-
-
Kyllä toi on joku oma viritelmä, tuohan on vielä typ 188 peräkin? On tota tiivistemössöä niin paljon että voi olla lukkokin täynnä sitä325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostKyllä toi on joku oma viritelmä, tuohan on vielä typ 188 peräkin? On tota tiivistemössöä niin paljon että voi olla lukkokin täynnä sitä
Sitä en sitten ymmärrä miksi ne on laitettu 525 dieseliin kun niitä ei ole edes M5:ssa.
Varmasti pysyy ton järjestelmän kanssa öljyt pitempään parempilaatuisena ja luulisi lukon ym. kestävän pidempään.
Niin ja linkki BiTurbon taka-akselin jäähdytysjärjestelmän varaosa kuvaan ettei ala ketään epäilemään:
Kovasti näyttää samanlaiselta.Tulee bensatankin taakse poikittain.
Ja samanlainen aparaatti löytyy myös seuraavista malleista:
Alpina B12, Alpina B10 ja B10 BiTurbo, + B11
Comment
-
-
Originally posted by Eku View PostBiTurbon tavaraa aivan 99% varmasti. Onhan noi pumput ja jäähdyttimet saanut ostaa tarvikkeena.
Sitä en sitten ymmärrä miksi ne on laitettu 525 dieseliin kun niitä ei ole edes M5:ssa.
Varmasti pysyy ton järjestelmän kanssa öljyt pitempään parempilaatuisena ja luulisi lukon ym. kestävän pidempään.
Niin ja linkki BiTurbon taka-akselin jäähdytysjärjestelmän varaosa kuvaan ettei ala ketään epäilemään:
Kovasti näyttää samanlaiselta.Tulee bensatankin taakse poikittain.
Ja samanlainen aparaatti löytyy myös seuraavista malleista:
Alpina B12, Alpina B10 ja B10 BiTurbo, + B11
Oma on siis bensakoneella, ei diesel, vaikkei siitä nyt tässä asiayhteydessä olekaan mitään väliä.
3.15 löytyi siitä tunnistelätkästä numeroiksi. Pitäiskö tossa alkuperäisperässä olla kuitenkin noi paine/paluuliittimet peräskotelossa?
Comment
-
-
ainakin ex 535:ssa (E34) ja tässä nykyisessä E39:ssä syttyi ja syttyy bensavalo kun n.70km on matkaa bensan loppumiseen ajotietokoneiden mukaan. Eli eikö siellä joku vajaa 10l ole.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment