Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Kimble-
    Bimmer Rookie
    • Dec 2008
    • 30
    • Zaivaskaila

    Originally posted by Peltsii View Post
    Luukku meni kiinni kun menin koittamaan painaa vielä kerran napista Nousee nyt ylös ja alas ja menee kiinni, mutta eteen-taakse ei liiku, moottori yrittää liikuttaa mutta jokin jumittaa.. mitä vittua?:think

    Mulla teki oma ihan samaa n. viikko takaperin. Oli murtunut pieni muovinpala siitä luukun ohjurista irti ja siksi ei päässyt taaksepäin kulkemaan. On muuten ihan vitun kiva irroittaa se sisäverhous kun luukku ei mene katon sisään..

    Comment

    • -manageri-
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2009
      • 228

      Kellään tietoo miten korkee toi Riegerin lippa on? :think


      Comment

      • Lötkö77
        Newbiemmer
        • May 2010
        • 22
        • kajjjaani

        Originally posted by Haju69 View Post
        Ei kyllä muista tai siis ei tullut mittailtua noita putkia kun niitä aikoinaan vaihtelin. Mutta siis itsekö meinasit putket väsätä?

        Ainakaan löytämieni juttujen mukaan siinä ei pitäis olla mitään ongelmaa..
        Jarruputkesta vain laittaa uudet orkkisten tilalle.
        Vesi-/Laserleikkausta tarjolla

        Comment

        • Lapa735ia
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2007
          • 303
          • Martinniemi

          Originally posted by Lötkö77 View Post
          Ainakaan löytämieni juttujen mukaan siinä ei pitäis olla mitään ongelmaa..
          Jarruputkesta vain laittaa uudet orkkisten tilalle.
          Itsehän tein aikanaan ihan vain bensaletkusta. Haperoksi mennyt pätkä pois ja bensaletkua väliin.
          E39 525 TDSA touring
          Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735

          Comment

          • Peltsii
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2007
            • 7061
            • Turenki

            Originally posted by -Kimble- View Post
            Mulla teki oma ihan samaa n. viikko takaperin. Oli murtunut pieni muovinpala siitä luukun ohjurista irti ja siksi ei päässyt taaksepäin kulkemaan. On muuten ihan vitun kiva irroittaa se sisäverhous kun luukku ei mene katon sisään..
            Ja sitä muovinpalaa ei näe kun luukun nostaa lippa asentoon? Mitenkäs sitten taiteilit verhoilun irti?:think
            DUCATI 1098 RACING EVO

            Comment

            • Muurahainen
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 9194
              • Nurmijärvi

              Originally posted by Lötkö77 View Post
              Mahtaako joku muistaa minkä mittaset on suorana ne bensatankin putket sieltä tankin päältä, mitkä hapertuu ajanmyötä?Tuntuu tankki vuotavan jos on yli 40 litraa löpöä sisässä...Auto on alunperin 520 jos sillä on mitään merkitystä.

              Ei viittis purkaa sitä ennen kun on osat valmiina.
              Vaihdoin itse nuo letkuksi niin sai aika hyvän kerrasta

              Comment

              • grandpa-look
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2006
                • 531
                • Vaasa/Seinäjoki

                Originally posted by Lötkö77 View Post
                Mahtaako joku muistaa minkä mittaset on suorana ne bensatankin putket sieltä tankin päältä, mitkä hapertuu ajanmyötä?Tuntuu tankki vuotavan jos on yli 40 litraa löpöä sisässä...Auto on alunperin 520 jos sillä on mitään merkitystä.

                Ei viittis purkaa sitä ennen kun on osat valmiina.
                Muistaakseni ostin kyseiseen operaatioon 3 metriä tavallista teräksistä jarruputkea. Eli yks pätkä oli yli metrin ja alle kahden pituinen. Paikallisessa hydrauli- ja laakeriliikkeessä ei ollu pahan hintaistakaan (5€/m?) toi putki. Nätisti sai taiteltua, kunhan välttää liian jyrkkiä mutkia. Liitoksiin sitten uudet letkun pätkät ja uudet klemmarit
                Nyt: E39 530d 2002 m-sport
                ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316

                Comment

                • Incarnated
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2008
                  • 452
                  • Seinäjoki

                  Vähän asiaa sivuten, osaako joku sanoa minkäkokoista nuo 525 alla menevät bensalinjat on päältä ja sisältä, kun tarkotus ois korvata ne osittain muovisilla...?

                  http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

                  Comment

                  • Osmis
                    Moderator
                    • May 2006
                    • 5271
                    • Lieksa, Middle of Nowhere

                    Onko miten vittumainen vaihdettava toi koneen kannatin kuskinpuolelle? Omasta sattu katkeemaan moinen:



                    Kyseessä siis m30b34
                    Sawo-Karjala - connection

                    @osmis_garage

                    Harraste: E30 325i Cabriolet -86

                    Käyttis: E39 528i M-Sport -99

                    Comment

                    • Axum
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 4416
                      • Kuopio

                      Ei tietoa mutta kuvittelisin että pohjapanssari pois, tunkilla konetta ylöspäin (lauta välissä), vanha pois ja uusi tilalle.
                      - E30 325i M52B28TU Cabriolet
                      - E39 528ia
                      - KUOPION PUTKIMIEHET -team
                      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

                      Puretaan 520ia -97
                      https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

                      Comment

                      • timpl3
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2008
                        • 52
                        • Kirkkonummi

                        Tossa viime talvella tuli rälläköityä kaaria siihen malliin, että ois helpompi vaihtaa uudet paikalle kun alkaa hitsata vanhoja takas alkuperäsiks.

                        Kysynkin että mistä takakaaria sais? Muutama päivä sitten kattelin ja löysinkin, mutta nyt kadotin koko sivun totaalisesti. Jonneki Tanskaan päin se muistaakseni viittas...
                        _____________________
                        sigpic

                        Comment

                        • joniraut
                          Newbiemmer
                          • Jan 2010
                          • 1
                          • Järvenpää

                          http://suomi.schmiedmann.com/ Löytyisköhän tuolta.

                          Comment

                          • ||Nixu||
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2008
                            • 260
                            • Joensuu

                            Rupesin nyt tutkimaan 525tds öljyvuotoa niin näyttäis että jostai syöttöpumpun seutuvilta vuotais.. :think



                            Sitten katoin että onkohan mutterit tiukalla niin kuvassa punaisella ympyröity mutteri oli ihan löysällä ja kun rupesin kiristämään niin rupes koko kierretappi pyörimään mukana eikä enää pyörittämällä kiristy eikä saa pois.. heiluu vaan.. mitä tehdä? Voisko tuon takia vuotaa että on ollu löysällä?

                            Volvo S40 T4 -98

                            ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

                            Comment

                            • sasu`
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2009
                              • 352
                              • Tuusula

                              Pinnapulttihan toi, kierteet korkannu tosta vastakappaleesta? Helicoil taitaa olla ainut järkevä ratkaisu.

                              Comment

                              • ||Nixu||
                                Bimmer Fanatic
                                • Mar 2008
                                • 260
                                • Joensuu

                                Juu siinä pultissa oli kierteet huonot, lähtikin vetäsemällä pois. Kokeilin monia pultteja mut mikään ei ruennu pyörimään sisään ja sit yks kulunu kierteinen pultti meni niin hyvin mut se on liian pitkä.. ei kehtaa kierretapilla rueta avaamaan kierteita ettei metalli pölyä mene sinne missä jakoketju on. Kierre tangosta tein pätkän mut sekään ei tunnu lähtevän kierteille.. Pitää joku yrittää saada ja lukitus ainetta kierteisiin.
                                Eli siis tuo kun on ollu löysällä jne, niin olisiko se syy miksi on vuotanut öljyä aika reilusti? Sieltä päin ainakin märkä on.
                                Volvo S40 T4 -98

                                ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎